Prvi put pijana kao stoka - STORITAJM

ŽIVELI TOPLI MESECI!
Zbog njih ja tako sad mrtva ladna, u pola noći, mogu kasvetno da sedim u gaćama na terasi u XL majici. Verovali ili ne, ovo mi je hajlajt dana, jer se osećam kao govno već duži period. Sad da me pitate zašto, pojma nemam. It's just the way it is. 
E dobro, sad pređimo na poentu posta. Da, pa... MOGU DA OBJASNIM, MAJKE MI. 


Pre nego da umrete od smeha kada čujete od čega sam se napila, imajte u vidu da je prvi put kada sam probala alkohol bio Somersbi sad za Novu godinu. I čak sam i od toga dobila mamurluk sutradan. Tako da sam jako netolerantna (tako li se kaže? Ne razumem se u ovu terminologiju) na alkohol generalno. 

Dakle, šta se desilo. Ako ste čitali određene postove na ovom blogu onda ste možda provalili da imam te četiri drugarice sa kojima tripujemo neki squadić. E pa jednoj od nas je bio rođendan 3. juna, tako da je to... moralo da se proslavi. Logično, jelda? I ona nas je tako kasvetno odvela u Karibik na picu, samo što nije moglo da se završi na tome. Devojka je u rancu (školskom) ponela ni manje ni više nego šampanjac. 


DECO MOJA, OČINSKI VAS SAVETUJEM, nemojte nikada da pijete šampanjac koji je bio u rancu ceo dan! Šampanjac je meni inače grozan, ali mlak (topao) je pa tek sotona. Popila sam pola one plastične čaše i uvalila drugu ostatak. Fujčina. 
E sad, pošto je to bio fejl, a naš rođendanac voli alkohol (i većina gostiju, ne mogu da kažem) trebao nam je plan B. Tako da smo se s Keja uputili u Ideu. 

E sad, ona je punila šesnaest, a mi svi smo... pa istih godina, tako da faktički niko legalno ne može da kupuje alkohol. Tako da smo izmislili čitavu priču koju ćemo da prodamo kasirki, kada nam traži ličnu kartu. Naravno, ženu je bolelo dupe i ta priča je pala u vodu, tako da da. 

Elem, posle toga smo se uputili u Tvrđavu, što se sve dešava u sred dana, jer smo svi kolektivno seljaci duševni. Inače smo kupili Di Lunu Sangriju, što je, po mojoj drugarici k'o iz Raja izašlo. Po meni je malo njah.. ali nebitno to sad. Poenta je da sam popila čitavu jednu plastičnu čašu. Kako osoba može da se napije od jedne čaše vina? KAKO? 


Dakle, prvo sam mislila da mi nije ništa. Jer realno, osećala sam se sasvim normalno. Prvih pola sata... Onda smo se nekako razdvojili, pojma nemam kako, tako da smo tri drugarice i ja krenule na jednu stranu, a ostali su bili na drugoj, jer su dve drugarice htele da idu u wc u tržnom centru. I jedna od njih je nešto odvalila dok smo bile na pešačkom, što NIJE BILO SMEŠNO. Ali meni su, ljudi moji, suze pošle koliko sam se smejala. 

U međuvremenu su nas zvali ostali da idemo do glavne stanice sa njima, pa smo drugarica i ja otišle, a ostale dve su otišle u wc. I dok smo mi išle ka tamo ja sve vreme padam od smeha. Samo što se nisam prosula na sred centra, koliko sam se smejala. A što je najjače, ona je sve vreme ćutala. Pitaj Boga onda što li sam se ja toliko smejala. 

I nađemo se mi sa ostalima, oni ništa nisu provalili, ali ta drugarica me sve vreme zeza da sam pijana. Ali ja sve vreme pričam kao 'Ma joook, ma kakvi. Kako da se napijem od jedne čaše?' E pa, Nina, srećo, tako
Dok smo išli na dole uradila sam više glupih stvari. Udarila u kutiju veličine odraslog retrivera, za koju, ne znam kako, nisam ni izvalila da je ispred mene, ali sam je šutnula na drugi kraj ulice i zamalo izazvala udes. Posle toga sam se svađala sa nekom biljkom, koja je bila u saksiji na Glavnoj, i drala se da me je biljka udarila. 


I pošto smo sve ispratili, ostali smo samo ta drugarica, jedan drug i ja. I on kad je provalio da sam pijana, mislim da je pola sata pokušavao da shvati kako sam uspela to od samo jedne čaše. U svakom slučaju, tada smo krenuli ka Tvrđavi, da se nađemo sa onim drugaricama koje su otišle u wc. Ali mene je ono sve više hvatalo izgleda, da se više nisam samo kidala od smeha. Sad sam i krenula da se teturam. Znači, taj drug nije hteo da me pusti dok nismo stigli do Tvrđave, da ne padnem negde. 

Onda, dok smo ih čekali, snimali su me za stori... naravno. Sutradan kad sam videla to, nisam znala da li da se smejem ili da plačem. Elem, kada smo se našli, Bogu hvala nisam bila jedina olešena. I drugarica je bila pripita, samo u boljem stanju nego ja. Tako da smo krenuli u potragu za klupom, većinom zbog mene. Tako da me je do nje drug skoro pa nosio, jer je u tom trenutku više on koristio noge nego ja, iako sam hodala u pokušaju. Mislim da sam ga izmučila za sve pare tad, i na kraju sam mu i ukrala trenerku, jer sam se smrzla, pošto je u međuvremenu pao mrak, a meni je bilo čas toplo čas hladno. 


Tako da sam malo dremala na klupici, jer sam se izvalila kao da sam kući, sine moj. Digla sam ja noge tako, opušteno skroz. I tu smo sedeli jedno sat i po vremena, a kad god bih probala da ustanem, drug me je u jednom potezu vratio nazad i bio u fazonu 'Gde si pa ti pošla takva? Sedi dole.' 

Inače, sutradan sam mu se jedno tri puta izvinila, jer sam tipa upoznala pre fazon nedelju dana tad, jer ide u drugo odeljenje, pa smo se upoznali preko drugarice koja je tad slavila rođenan. Ali posle moje... avanture, postali smo bukvalno najbolji prijatelji, jer od kad smo se upoznali, lik me pazi k'o mlađu sestru (a.k.a. šalje mi poruke u dva ujutru dok sam na Naisusu, da vidi da li sam živa i da li nisam nadrogirana). U svakom slučaju. čudno ali istinito. 

----------------------------------------------------------------------
Naravučenije: 
Kada odlučite da ćete da se napijete kao stoka, bolje budite okruženi ljudima koji znaju kako da se pobrinu za vas dok ste u takvom stanju (i okače vas na stori usput, što da ne).  Takođe smo naučili da je vruć šampanjac nešto najgore i da Sangrija brzo udara u mozak. 
Kakav sam ja primer omladini to je čudo jedno. 
Ali ljudi, ozbiljno, alkohol nije ništa posebno.

Tako da da, pišite mi u komentarima kakvo je bilo vaše prvo drunk iskustvo i slobodno mi kažite da sam potpuni kreten. Jer znam da jesam, da.. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Hahahah! Sory, ali meni je ovo presmješno (nisam pijana xD)!! Mojoj frendici se isto tako dogodilo zbog samo jedne čaše najobičnije pive, prije inače nije pila (kao ni ja, ofc) i eto dogodilo se, dok se meni jednom dogodilo isto zbog vina, ali ne sjećam se točno koliko sam popila, mislim da nije jedna čaša ali malo više xD Hahah, i dalje mi je smješno! Ali, svakome se jednom to potpuno neočekivano desi, dobro da si imala tog frenda da je pazio na tebe :*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahahha ne krivim te sto ti je smesno 😂😂 Ja sad ne znam bukvalno da l da placem ili da se smejem 😂

      Избриши
  2. Nešto najbliže alkoholu što sam probala bio je sok od maline. Toliko o mojim storitajmovima. Iskreno, ne vidim ništa privlačno u alkoholu. Ostalo ajde, i tako i tako, nego koliko meni pivo i rakija smrde, to nije realno. Pre bih se kupala u kontejneru nego pila to. A što se storitajma tiče, ja sam urlala. Bukvalno. 😂 Znači ladno si se svađala s biljkama po centru 😂😂😂

    Novi post: thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ni meni alkohol apsolutno nije ništa posebno. Ne kapiram zašto se ljudi lože na to, ali dobro. Makar je ispao dobar storitajm od mog prvog probanja alkohola, ako ništa drugo phahaha

      Избриши
  3. Ja sam pila za Nvu Godinu i u par izlazaka što sam išla do sada. Za ng sam dosta popila al nisam bila nešto pijana niti je mama provalila da sam pijana tako da - misija uspela. Inače kažeš drug? Misliš još uvek drug? Hmm simpatično, simpatično 😊😁

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha ni moji verovatno ne bi provalili, ali ja sam im odmah s vrata rekla. Znam... sramota za sve tinejdžere sveta...
      I da, hahahha, saaamo drug, MAJKE MI!

      Избриши
  4. "Udarila sam kutiju velicine odraslog retrivera" koliko obozavam ova tvoja poredjenja. Sam storitajm je stvarno smesan i zanimljiv, mislim svadjala si se sa biljkom😂 Medjutim, svakako je dobro sto su ti prijatelji bili tu da se pobrinu za tebe:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahaah drago mi je da si se makar iskidala od smeha dok si čitala, jer je mene dok sam pisala bilo stvarno sramotaa x')) <33

      Избриши
  5. Ovo je vrh! Svaka ti čast onak haha! Nasmijala si me žešće! Također imam nisku toleranciju na alkohol pa u većini slučajeva ispadnem žešći baksuz iako ja popijem po par čaša, al se opet prije napijem od svih ostalih haha! Kad se opijem to mi bude sve smješno, plešem cijelo vrijeme, volim onda šetati po cesti ( jednom čak policija bila iza mene hahaha ) i taaaaak haha! I slažem se da alkohol nije ništa spešl, al ako se pruži prilika jednom u pola godine što ne napravit budalu od sebe haha!! :D

    teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhaha jaaao znaci razumemo see xDD (omg ovaj smajli nisam stavila od petog razreda, ali na laptopu sam, pa nemam onaj regularni koji place od smeha hahah)

      Избриши
  6. Анониман9. јун 2018. 10:17

    Hahahahah, joooj, znači nisam mogla da prestanem da se smejem kod dela kada si se svađala sa biljkom. Nikad nisam probala alkohol, jednostavno me to ne privlači, i nikad me nije privlačilo. Još kada ih pomirišem, dođe mi velika mučnina.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, nemoj ni da probaš. Mislim, ono, ume da bude zabavno, ali stvarno ne kapiram oko čega je cela frka. Nije nešto ni ukusno x)) Ahahaha drago mi je makar da si se nasmejala za pricuu

      Избриши
  7. Jaoj ovo je kriminalno😂✌. Sreća te si imala društvo uz sebe, pa je sve prošlo dobro. Inače, što reče Ana gore, nešto najbliže alkoholu što sam probala je sok od maline. Nikada nisam bila pijana, a ni ne planiram, još uvek 🤘✌. Jako zanimljiv post❤


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma bez njih tačno bih završila u nekom kontejneru, naglavačke, SLUČAJNO phahaha. Meni je ovo bio bukvalno prvi put i ne planiram baš skoro da pijem ponovo xD

      Избриши
  8. Ok,uopšte nisam navikla na novi izgled tvog bloga.Mnogo je čudno,ali in good way čudno.Nemam pojma šta sam sad izvalila.Dobro,idemo dalje.Lično mi je alkohol odvratan,i mislim da nikad neću biti previše zagrejana za njega.Da se vratim na temu,ovo je bukvalno najbolje iskustvo prvog ,,pijanstva" koje sam ikad pročitala.Dobro je što si imala drugare koji su pazili na tebe,jer sam prilično sigurna da bi nekoga,kao na primer mene,kola udarila ili bih pala sa neke zgrade,jer,zašto da ne?Nastavi da budeš dobar uzor deci .
    😂❤❤
    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhaah odlican sam uzor decici, taman posla 😂😂 Pa verovatno da nije njih, tako bih i ja zavrsila, kakva sam smotana 😂😂 Inace, bas sam se pitala gde si nestala, tako da me je ovaj komentar stvarno odbradovao ❤❤

      Избриши
  9. Pazi sad ovu goody two shoes,uskoro će mi 20, a u ovih svojih 19 godina sam probala razne vrste alkohola, ali ništa mi se nije dopalo, tako da i nemam iskustvo prvog pijanstva. Uglavnom, sigurno će da se desi u skorije vrijeme obzirom na avanture koje me čekaju ovo ljeto. Baš si me nasmijala ovim postom,haha. Drago mi je da si imala uz sebe osobe od povjerenja! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha nadam se da ce iz ovog leta proizaci dobri storitajmovi na tvom blogu. Hvala ti mnogo na komentaru <33

      Избриши
  10. Hahaha, kod tebe uvijek nekakva haotična iskustva :'D ja jesam pila, ali se nikada nisam napila, tako da ne znam taj filing

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene je uvek haos phahahaha Veruj mi, nije nista specijalno… samo se posle osecas kao kreten jedno nedelju dana

      Избриши
  11. Giiirrlll, ja se želim družit s tobom haha. Ovaj post me je nasmijao do suza, iconic! Mislim da se svi sjećamo svog prvog pijanstva i mogu slobodno reći da nemam ništa bolju toleranciju na alkohol, naročito kada je vino u pitanju. Moji prijatelji (s obzirom da smo vani svi kratki s lovom lol) imaju tu naviku da kupuju najjeftinije, najodvratnije bijelo vino od kojeg te glava boli dva tjedna i nemaš pojma kakvo gorivo piješ lmao. Kako bilo, imaš se čemu smijati sad i nije loše tu i tamo se provesti hehe
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhaha zvanicno smo drugarice. Mogu da zamislim koliko je onda i vama zabavnoo. Kad se spoji vino i niska tolerancija na alkohol, definitivno ume da proizadje svasta hahah

      Избриши
  12. Koja si ti pa KRALJICA.Umrla sam od smijeha dok sam ovo citala i btw cinis mi se da si jako kul drugarica.Zelim
    jednu takvu definitivno!
    Nikada se nisam napila,ali me bas interesuje kakav je osjecaj.Blog ti je odlican i zalim sto te prije nisam nasla na blogu :)

    https://olivanda.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah pa nije neki specijalan osecaj. Meni je samo sve bilo smesno i malo suntavo u glavi. Isti osecaj dobijes i kad se zaljubis ahahah

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu