Avril Lavigne - Let go (tb to the year when I was born) #6

Kasnim i sa ovim postom, jelda? Okej, da. Da li uopšte nekog briga?
Pa, nadajmo se da nije.
I upravo sam napisala ceo pasus, koji sam hladne glave obrisala. Zašto, možda se pitate (verovatno ne). Jer se to dešava kada počnem da pišem pasus imajući jednu misao u glavi, ali se potpuno pogubim u sledećih deset minuta, jer gledam 'HIMYM' od početka, peti put. Tako da, da.


Dakle, album za ovaj mesec je bio 'Let go' od Avril Lavin. Pa, bio je stvarno težak izbor ovog meseca. I iskreno, ne znam kako mi Avril nije ranije pala na pamet. Ukoliko pratite moj blog neki duži period, ili ste u pravom trenutku naišli na neki random post gde sam to spomenula, onda znate da mi je ona jedna od omiljenih pevačica. A i to je rodno mesto moje omiljene pesme, sooo...
I opet sam odužila sa uvodom. Nema mi pomoći, okej? Hajde samo da krenemo redom... 


1. Losing Grip


Kod nekih albuma sam imala stvarno problem sa prvom pesmom. Pojma nemam zašto. Ali ovog puta, to hvala Bogu  nije slučaj. Ova pesma mi se zapravo stvarno dopada. Što zbog ritma, što jer mi je tekst, iako je tugomoljka, na neki weird way zapravo kjut.

Why should I care?
'Cause you weren't there

When I was scared

I was so alone

2. Complicated


Ahh.. Ovo mi je tako 2000-te pesma. Znate one bejsik tinejdžerske filmove iz tog perioda? Tekst je skroz radnja iz nekog takvog. To obožavam kod tekstova na ovom albumu. Svaki ima svoju priču. Mislim da to ima veze sa tim što ih je većinu Avril sama pisala. 
U svakom slučaju, ovu pesmu znam od ranije i stvarno mi je draga. 

You're tryin' to be cool
You look like a fool to me

3. Sk8er Boi


Opa, brzo smo stigli do maj bejbi. Okej, ovo mi je od davne 2015. najomiljenija pesma na svetu. Ima tu mnogo razloga zašto, ali da vas ne bih davila sada sa tim, rećićemo da je to bio sastavni deo moje skejterske faze. Iz te faze ostao mi je samo crni lak i ova pesma. Nije da se žalim.. 
Od svih priča koje je Avril ispričala kroz svoje pesme, ova mi je definitivno najdraža.

He wanted her.
She'd never tell.
Secretly she wanted him as well.

4. I'm With You


Znam da mi je svaki opis za pesmu isti, ALI TI TEKSTOVI. Ova pesma bi lagano mogla da me rasplače. Mhm.. bez problema. A ja nisam toliko patetična osoba. But yeah.. I just really feel this one. 

There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening but there's no sound

5. Mobile


Obožavam što u svakoj pesmi ima gitara. To mi je jedna od omiljenih stvari kod njene muzike generalno. Takođe što je ovaj album pravila tinejdžerka. Pisala je pesme o svojim osećanjima, sa kojima možemo da se povežemo svi u ovim godinama. Makar znam da ja mogu. Počeo je period kada se sve menja... 

Everythings changing when I turn around all out of my control I'm a mobile

6. Unwanted 


Uuu, sa ovom pesmom sam se rilejtovala dobra dva dana, tu negde, sredinom meseca. 
I mogu da zamislim koliko vam glupo zvuči ova rečenica. Ne želite da je dodatno objašnjavam. Samo biste se krindžovali. A to ne želimo. Poenta je da je ritam kul, a i ako ste bolid kao ja, i umete solidno da izigravate čivavče (neki tip čivavice), možda ćete da se i rilejtujete. Who knows? 

You don't know me
Don't ignore me
You don't want me there
You just shut me out

7. Tomorrow


Da.. pa... Neću da lažem. Nemam ni najmanju ideju šta je ovo. Kada sam prvi put preslušavala album, ova mi je prosto zvučala dosadno i nikada je nisam skinula na telefon, pa je samim tim nisam ni slušala, tako da, da. Sori? 

8. Anything But Ordinary


Awee, ova je prva sa kojom sam se odmah povezala. Ta i još jedna.. ali stići ćemo i do te. U svakom slučaju, prva strofa je genijalna. Ova pesma je... tipična dešavanja u glupoj tinejdžerskoj glavi? Nemoguće za objasniti.. 

Sometimes I get so weird
I even freak myself out
I laugh myself to sleep
It's my lullaby

9. Things I'll Never Say


Opa. Ona pesma koju sam spomenula gore? Druga sa kojom sam se najviše rilejtovala? Da, pa nisam očekivala da će toliko brzo da dođe na red. Ali jeste. Dakle, ceo ovaj tekst.. Ovo je bio stvarno čudan mesec, okej? Mislim čudan za mene, jer.. mnogo stvari se zapravo promenilo. I ne mogu da verujem da ću ovo da kažem, ali tekst ove pesme kao da sam ja pisala. Da, stvarno. Ne, ne pitajte. Nemam pojma. 

Be with you every night
Am I squeezing you too tight

10. My World


Ljudi. LJUDI. 
Okej, ima li tinedžera među vama? Kakvo je to glupo pitanje, mislim da samo tinejdžeri ovo i čitaju. Elem, ovo je tekst pisan za vas. Nas. Whatever. Provaljujete kako na kraju svake pesme izdvojim citat. Ovde je to nemoguće. Ceo tekst je upravo onakav kakav je moj život. Vaš život. Život svih nas u ovim glupim godinama.. Toliko od mene. 
O, ali ipak moram da izdvojim ovo. Znala sam da ću da izdvojim ovaj stih još od prvog puta kad sam čula pesmu, ne džadžujte me. 

Made my money by cutting grass,
Got fired by fried chicken ass

11. Nobody's fool


Možete da zamislite moju facu kada sam čula da Avril repuje. Ova je pesma toliko čudna. Polu rep, polu neka... ajde opišite onaj refren? Pojma nemam, okej? Sve u svemu, pesma je skroz kjut.

I might've fallen for that when I was fourteen
And a little more green
But its amazing what a couple of years can mean

12. Too Much To Ask 


That' one shitty guy that you're talking about, girl.. 
Okej, ovo je takođe jedna od pesma koje nisam nešto mnogo slušala ovog meseca, ali sada sam se potrudila da vidim o čemu je. Iskreno, samo me je nateralo da low-key hejtujem lika o kom je ova pesma. Nah.. idk. 

13. Naked


Pa... ovo je stvarno lepa pesma. Malo me ritam podseća na Brac, ali u neku ruku, ceo album me podseća na Brac. Nisam ih gledala dobrih par godina, ali i dalje se sećam onog njihovog benda.. elem, njihove pesme imaju isti vajb kao ove sa ovog albuma. 
Nebitno, tekst mi se mnogo dopada. Much better guy then in the last song. 

Because I've never felt like this before
I'm naked
Around you
Does it show?

---------------------------------------------------------------
U principu sve sam vam napisala gore, tako da nemam neko prespecijalno mišljenje o ovom albumu. koje prosto moram da dodam. Ocenila bih ga sa... osmicom možda? Yea.. Veliki deo te ocene su tekstovi, znate.
Kao i uvek, osećajte se slobodno da pišete u komentarima šta vam god duša poželi. I don't mind. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Avril mnogo volim i kao mladja sam je mnogo slusala.S ovog albuma ne znam puno pjesama,samo prve 4,ali cu se potruditi da ih poslusam.Post mi se mnogo svidio,jer me je podsjetio na jedan jako lijep period mog zivota i na jednu od jako dobrih pjevacica koje sam ranije slusala,a i sad,samo manje.Definitivno moram poslusati i ove ostale pjesme.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prva pesma me dosta interesuje tako da cu je poslusati,a neke su hitovi tako da ih znam.Nekad slusam pesme /od 2010. pa na dalje/ koje sam slusala u tom periodu cisto da se setim tih vremena i mog ludog fanglovanja i zelje da jedan pramen uradim roze,drugi zeleno :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah imala sam i ja tu fazu sa pramenovima. Hvala ti mnogo na komentaru <33

      Избриши
  3. Sk8er boi-ljubav večna.Kraj.Što se tiče ostatka albuma,deluje zanimljivo ,to je sigurno,ali ima nekih pesama koje mi deluju malo...patetično?Još uvek sam pod utiskom Hey Violeta tako da sam počela da uporedjujem sve pesme sa njihovima.Ali,nikad nije kasno da se zarazim nekom pesmom stare dobre Avril.❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sk8er boi je zivot. Tacka. Inace, Hey Violet su neuporedivi sa bilo kim.. top of the tops. Hvala ti mnogo na komentaru <33

      Избриши
  4. Анониман7. јул 2018. 09:58

    Ne slušam Avril, nemam pojma zašto. Ali sve ove pesme su zaista privlačne, tako da će verovatno pronaći mesto na mojoj listi. Svaka čast za ovaj psot, draga moja.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Jako volim Avril, i kao što i ti sama reče kod ovog albuma najviše me privlače ti tinejdž tekstovi. "Sk8er Boi" mi je definitivno omiljena. Što se njenih ostalih pesama tiče, mnogo volim "My happy ending" koja nije sa ovog albuma. Muzika je 2000ih bila baš dobra!

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno se slazem. Ti i ja stvarno imamo slican ukus za muziku hahah <3

      Избриши
  6. Ja nazalost ne slusam ovu vrstu muzike ali meni je ovaj post bas interesantan, zaista, dobra selekcija, dopada mi se.

    Malefica

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu