Travel At Night #playlist

U ovom datom trenutku na svom telefonu imam tačno 19 plejlisti. Vau. Pa, čovek bi rekao da je to peviše. Ja bih na to napravila još jednu. 
Od njih, moja zvanično omiljena je 'Travel at night' (pored one koja se zove 'Haosić', koja je ustvari zbirka rok/metal/trans pesama). 
Dakle, ta plejlista sadrži majušnu (relativno) selekciju pesama za one trenutke kada imate duge vožnje noću busom, tramvajem, kolima.. čime god. Iskrena da budem, stvarno volim te trenutke. Najbolje se osećam kada sam sama sa svojim mislima i slušalicama, dok se pored mene smenjuju predeli.


Ne mogu baš svakakve pesme da se nađu ovde, ya know... Ali skapiraćete verovatno u kom pravcu idem s ovim. Dakle, ova plejlista se pravi tako što se u nju ubacuju samo one pesme koje čine da se osećate dobro, smireno, puno života... pojma nemam. I'm bad with words today. 



Halsey


Hey Violet 




Paaa... da je poduža lista, jeste. Žao mi je zbog toga. A još više mi je žao zato što nije ni do pola gotova. Ali dobro, pola tih plejlista s mog telefona je još u izradi, naravno. Kako bilo, ovo je jedna skromna selekcija od 19 pesama. Dobar deo ove liste me zapravo čini stvarno nostalgičnom. Not really the best feeling, but yea.. I kinda like it. 
-------------------------------------------------------
Pišite mi u komentarima da li vi imate svoju 'Travel At Night' plejlistu. Kako vam se čine pesme sa moje? Imate li neke da dodate? Takođe, moje sledeće travel mesto biće Beograd, tako da, da li imate neke lokacije koje obavezno moram da čekiram?  

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Sad pročitah ovaj post i poslušala sam prvi put u životu pesmu od Hey Violet.Oduševljena sam njihovim pesmama,imaš odličan ukus!
    Sjajan post💕
    thecword.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Znači baš sam sinoć tražila neke pesme tog tipa za put do mora, jer će on potraaaajati, tako da sam mislila da deo puta slušam svoju muziku. Nisam čula sve od ovih pesama, ali dobar deo jesam i znam da će Halsey defintivno ići na plejlistu. Već sam počela da preslušavam pesme sa tvoje liste, tako da ću ubrzo napraviti selekciju. Hvala puno za ovaj post, s obzirom na to da sam retko šta kasvetno našla na netu ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E a što se Beograda tiče, mene najviše zoo vrt oduševljava, tako da to predlažem 😂

      Избриши
    2. E pa nadam se da sam ti makar malo pomogla <33 Hvala ti na komentaruu <3

      Избриши
  3. Анониман20. јул 2018. 12:49

    Nije moguće da ja sa ove liste jedino znam Shanowu pesmu i pesme Hey Violet, a za ostale nisam čula (postoje izuzetci), hahah. Sve u svemu, mislim da ja imam malo više plejlsita ali okej, hehe. Imam veoma sličanukus za muziku, i ovo mi nije prvi put da sam to shvatila.

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam baš ovakvu plejlistu, ali imam neke razne po youtube-u (otkrića, nekakve čudnovate, slow nice songs.. sve ja to sama smišljam nazive, ako te zanimalo :D)
    Što se mene tiče, mogla si slobodno još 19 pesama da ubaciš, muzike nikad dosta!
    Lanterna - Sands preporučujem da odslušaš!

    Novi post | SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24. јул 2018. 11:50

    Odlican post. Zapratila sam tvoj blog.
    Lauralifestyle1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imamo isti ukus za pesme!Odlican post vidi se sav ulozen trud!

    Moj blog: https://own-bloger.blogspot.com/ -nova sam i znacila bi mi podrska!

    Hvala svima!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu