Tu vač lista - Tako kreativno.. tako kreativno (serije za leto 2018.)

Nisam baš imala ovaj post u planu. Zapravo, sela sam ovde sa namerom da pišem nešto potpuno deseto. Ali znate kako uvek kažem da su mi postovi uglavnom inspirisani događajima iz mog života? To je, znate, jedna velika istina. Tako da sam bila inspirisana novim videom Jane Dačovič koji sam gledala malorpre, u kome ona priča o zapravo dobrim serijama, koje nisu one koje svi živi i neživi spominju.


Da se razumemo odmah na početku. Serije koje ću vam predstaviti u ovom postu nisam u životu gledala. Dakle ovo je moja wish lista za gledanje. To ima smisla, jelda? Da. Dakle ovo su serije koje su mi se uglavnom učinile zanimljive i koje ću, uz maaaalo sreće i dobre volje, pogledati uskoro. 

NCIS: Los Angeles


Vrlo se verovatno dalo primetiti da sam ogroman fanatik krimi žanra. Obožavam krimi knjige (da čitam i pišem), serije, fimove... Mislim da sam to povukla od mojih roditelja, pošto oni obožavaju da gledaju Monka, Kesla, Smrt u Raju, Četiri žene i sahrana.. više nemam pojma šta sve gledaju. Tako da su vremenom navukli i mene. 
Ovo je serija koju sam videla par puta na Fox-u (kao i sve serije u mom životu) i stvarno, stvarno mi je izgledala zanimljivo. Gledala sam par epizoda, manje više, ali ona dva glavna lika, kako god da se zovu, su mi tako lajkbl i lavbl i kako za ime sveta prevesti ovo? 

Inače, da li sam to samo ja ili ova tetkica užasno podseća na Ednu iz The Incredibles-a?


Ha.. live action. 

Younger 


E na ovo sam naišla na isti način kao i na Očajne domaćice i Opake služavke. Bilo je random upaljeno na Fox life-u. I ja sam mahinalno pogledala u tv i videla retardiranu scenu. Nije gora od onog muža u zamrzivaču iz Očajnih domaćica, ali jeste jako... uznemirjuća. 
Elem, izgledalo je stvarno zanimljivo i sećam se da je valjda Zorannah pričala o njoj. Ili beše o knjizi.. Svejedno, postoji i knjiga ako vas zanima. 


Dakle, mislim da je ovo neka ženskasta drama, generalno ništa posebno, ali izgleda stvarno zanimljivo. 

Orange Is The New Black


Nemam ni najmanju ideju kako sam saznala za ovo (moguće da je bilo preko nečijeg prastarog videa) ali ne mogu da vam opišem koliko me zanima o čemu se ovde radi. Koliko sam skontala gomila žena u zatvoru, girl power i tako dalje.

---------------------------------------------------

Nemam baš mnogo šta da vam napišem o ovim serijama, jer ih naravno nisam gledala, ali ako ste voljni da počnete nešto od ovoga da gledate sa mnom, javite mi se u komentarima. 

Imate li vi vašu to watch listu za ovo leto? Pišite mi šta vi volite da gledate ovih dana i imate li neke ideje za mene.

Do sledećeg puta 
N. 



Коментари

  1. Moram biti iskrena i reći da sam čula samo za seriju ''Orange is the new black'', mada i nju u posljednje vrijeme malo ko da gleda ili preporučuje. Nadam se da ćeš biti uspješna u ovoj misiji :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do sada sam pogledala po jednu epizodu od svih i nisu mi preterano bile interesantne, pravo da ti kazem

      Избриши
  2. Čula sam za prvu i poslednju i doduše, prvu sam htela da gledam, ali broj epizoda... Poslednju sam čula kao frazu i to ne samo u toj varijanti nego sa svim mogućim i nemogićim ispred "...is the new black". Nisam znala ni da je to serija 😂 Uglavnom, ako se smilujem gledam ovu prvu definitivno.
    Inače bukvalno sam juče razmišljala da pišem ovaj post 😂😂

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pogledala ove serije, ali čula sam za njih. Također kao i ti volim te krimi serije i sad sam išla na translate da bih vidjela kako oni prevode likeable i lovable, prevodi su kranje komični hahah. Odličan post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, nisam pregledala ni jednu od navedenih serija ali čula sam za prvu, i čini mi se zanimljiva mislim da ću je pregledati. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
  5. NIsam gledala ništa od toga, imam osećaj da mi život prolazi u serijama haha Al dobro, ne žalim se sad dok imam vremena :D Super post! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam počela da gledam Riverdale i završila Modern Family (što je za mene veliki uspeh),ali imam još neke stvari koje želim da pogledam.Ove mi deluju zanimljivo,ali mislim da će sačekati neko vreme,jer užasno želim da pogledam Očajne domaćice.Sve u svemu,vrlo lavbl i lajklb post,šta da ti kažem.❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu