30 days writing challenge - Something I struggle with #8

Provela sam zanjih pet sati gledajući 'Paranormal Activity'. Šest delova u roku od tri dana (utorak, sreda i petak, za one koji računaju). We are on fire. I da, morate da odgledate. Ne želim da čujem ne kao odgovor. Samo će vas na kraju zaboleti mozak dok pokušavate da ukopčate šta se sve desilo, ali Gugl mnogo pomaže pri tome, I'm not gonna lie. 

Tema današnjeg posta je zapravo imala jako dobar tajming, imajući u vidu to da je ovo nešto o čemu smo moja sestra i ja provele celu noć sinoć pričajući. 

Nešto sa čime se borim 

Devojke u mojim godina (16 baby) uglavnom imaju probleme sa svojim izgledom, kada tripuju da nisu dovoljno lepe, dovoljno zgodne, nemaju samopouzdanja... okej. Nisam jedna od njih. Nije kao da imam samopouzdanja na izvoz, ali sasvim sam okej sa ovom količinom i takođe nemam preveliki problem sa, takoreći, svojim odrazom u ogledalu. Naglašavam ovo jer mislim da su mnogi odmah pomislili da će ovaj post biti o tome. 
Ali ne. 
Ja se borim sa, meni lično, mnogo većim problemom. 


Feelings and overthinking. 
Dve stvari koje su opasne same za sebe, a kada se ukombinuju, posledice su ubistvene. 
Osećanja su neprijatelj tinejdžera. Možda jer su tada najjača. Ili mi se to samo čini. Možda je to i jer u ovom dobu nemamo pojma kako da ih kontrolišemo. Možda jer se prvi put u životu susrećemo sa takvim osećanjima. 


To pa tek ume da prouzrokuje onda previše razmišljanja. 
Previše. 
Previše... 
Voliš nekoga, a misliš on voli drugu. Raskinuli ste i pitaš se da li mu nedostaješ. Prestali ste da se družite i ne znaš pravi razlog. Gleda te na časovima, a inače ignoriše. Ne znaš da li da se javiš dečku na kog se ložiš već godinama. Da li te je ikada primetio na hodnicima. Toliko neodgovorenih pitanja se u nekim trenucima nalaze u tvojoj glavi, da misliš da ćeš da eksplodiraš. 


O... ponekad mi tako malo fali da eksplodiram. 


Jebeš osećanja, jebeš previše razmišljanja, jebeš šta misli o meni, nek sve samo odjebe.

Kažu da je to normalno u ovim godinama. Mučiti se sa time šta nam je u glavi. Ili sa činjenicom da osećate nešto u stomaku kada vam se sretnu pogledi sa određenom osobom. Ili kada srce ludi u pogrešnom trenutku. 

Sve je to jako sjebano, znate. 


---------------------------------------------------------------------------

- 30 Days Song Challenge -

Pesma o drogi ili alkoholu


Nisam čak ni znala koliko nevine pesmice slušam, dok nije ovaj izazov došao na red. Morala sam da se pomučim da bih našla neku pesmu koja je o drogi i alkoholu. Ili je to ipak zato što je pet do dvanaest a ja na oči ne vidim, pa mi je mozak u blokadi. Svejedno, naišla sam na jednu koja je bila čista genijalnost davne 2013. Miley Cyrus - We Can't Stop.
Možda je Majli sada na boljem mestu u životu, ali te godine joj je muzika, da se ne lažemo, kidala mnogo više nego sad. 

---------------------------------------------------------------------
Pa... pilići... idem da spavam. 

Do sledećeg puta...
N.

Коментари

  1. Overthinking Is a bitch.I ne samo kod osećanja,nego i u drugim situacijama.Lično sama previše razmišljam o svemu.Postavljam hiljadu teorija u glavi,i još hiljadu potpitanja.Na kraju se naravno moje misli zamrse,iznerviram se i hoću da puknem.Da,overthinking je stvarno velika poteškoća,i jako je teško savladati je.❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Rilejt.
    Znači ja sam osoba koja u glavi non stop ima milion mogućih i nemogućih situacija. Pogotovo kad treba nešto da uradim ili kažem nekom, tad imam svaki mogući ishod, odgovor, događaj... SVE. I ne mogu, jače je od mene. A i umem tako po nedelju, dve, tri da razmišljam o nečemu šta se desilo, što se tako desilo, što sam to rekla, što me je to pitao/la... Ugh. Skroz te razumem i meni je to jedan od problema, mada ne bih rekla najveći, nego jedan drugi zbog kog i dolazi do overthinkinga a i zbog koga mi overthinig nije najveći problem... Zakomplikovala sam, nije ni bitno. Poenta je da razumem doslovno sve što si rekla i znam da je teško i mogla bih da ti kažem da imaš višak slobodnog vremena i da počneš da treniraš nešto, ali ja prva imam taj problem, tako da nisam baš kompetentna

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma zanimljiv post i drugačiji to je ono što se svakodnevno dešava svima nama ali rijetko ko piše o tome, odličan post. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo za post! Mnogo sam se pronašla u njemu, jer eto, i meni su feelings i overthinking najveći problemi, nisi jedina. Prosto te moje misli pomešane sa nekim osećanjima me ponekad toliko muče i mood mi se može prebrzo promeniti upravo zbog njih. Jako rilejtbl post i jako mi je drago što si ovo podelila sa nama.❤
    Inače, slažem se što se Miley tiče. Jako mi je drago što se više ne drogira i što je stavila tačku na taj ludi period svog života, ali ne mogu poreći da joj je muzika bila mnogo bolja tad. I sada ima par dobrih pesama, ali mislim da je previše brzo krenula sa tom nekom "innocent" muzikom i da joj zato album nikako nije prošao.

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Znači kako si ubola, ono provalila si me - osećanja i previše razmišljanja hah samo ne u tom pravcu u kom ti ideš.. ja se trudim da se ne zaljubljujem ni u koga, ne daj bože haha ne treba mi to još, nemam ni vremena ni živaca.. Samo ne znam kad ću ako neću sad, možda s nekih 50 godina, ali znam da sad nije baš pametno haha😂😂 kul post 👌👌👌💕

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican i prezanimljiv post,svaka cast!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'