31 Days Writing Challenge// Someone who fascinates you and why #6

Reč koja me danas opisuje je 'pogubljena'. Moje ime je Nina i ja sam potpuno pogubljena ceo celcati dan. Ako u ovom postu bude nekih rečenica (upravo sam napisla 'pečenica' umesto 'rečenica') koje nemaju veze sa životom, nemojte da vas to čudi. 
E sad pitanje je zašto mi je mozak na otavi poslednjih osam sati? Pojma nemam. Ako imate neke iole kasvetne ideje, feel free to tell me what is wrong with me today. 

A sad, tema.. 

// Neko ko te fascinira i zašto / 

Ovde mi padaju dve osobe na pamet, onako.. iz cuga, što bi se reklo. Pretpostavljam da se čuli za makar jedno od njih dvoje, ali ako niste, čekirajte njihovu muziku. Stvarno su dobri. No, krenimo redom: 

Billie Eilish 


Nisam ranije obraćala mnogo pažnje na ovu devojku, čak iako se čini da je pola sveta odjednom opsednuto njom i njenom muzikom. Što se mene tiče, ja sam bila ubeđena jedno godinu i po dana da je Bili Ajliš muško i to još da je neki tip na foru Džona Lenona. 
Saznala sam ko je tek kada mi je na Jutjubu izašao ovaj video: 


I tek tada sam shvatila zbog čega je cela galama oko nje...
Tokom ovog videa mogla sam da zaključim mnogo stvari. Na primer da je to što je za samo godinu dana, ako baš želite brojčani prikaz, njena popularnost porasla od oko dvesta hiljada pratilaca na Instagramu, na šest miliona. A za jednu devojku, koja u tom trenutku ima 15-16 godina, to je previše. Previše u pravom smislu te reči. 

Način na koji ona priča u videu.. vidi se koliko je zapravo tužna. Koliko toga krije u sebi. Zato je ljudi vole. Jer mogu da se povežu sa njom. Jer ona nije jedna od onih koja prikazuje samo lepe strane slave i zataškava loše. 


Drugačija je. Iskrena. 
Znate.. ne mogu da kažem da me ne brine to što mnogo ljudi može da se rilejtuje sa njenom ličnošću. To znači da je toliko ljudi nesrećno, na ovaj ili onaj način. 
Bili je misteriozna, ali mislim da nije teško protumačiti kako se zapravo oseća. 

Corbyn Besson 


Ukoliko ste pratili moje postove iz septembra, bili ste svedok mog otkrivanja benda 'Why Don't We'. E sad verovatno većina vas misli 'Da li si realna da te fascinira dečko iz bojbenda? Možeš li da budeš više očekivana?'. Okej, ne krindžujte se previše, pustite me da objasnim. 
Korbin kao ličnost je meni neverovatno zanimljiv. Drugačiji je od svih članova benda. Toliko pametan, a ipak neverovatno detinjast. Fasciniran svemirom, a specijalno 'NASOM'. 
Čak postoji i video pod nazivom 'Corbyn Besson being Corbyn Besson' i verujte mi, vredan je gledanja.


Ovo je jedan od komentara ispod tog videa: 


Nešto slično o njemu rekao je i jedan od ostalih članova benda: 'Korbin je svoja sopstvena realnost. On je kao vanzemaljac koji je sleteo na zemlju i ima neke potpuno lude misli u svojoj glavi.' 
Ubacujem vam kako su ga drugi opisivali, jer posto nisam sigurna kako bih ja svela njegovu ličnost u rečenici. 
Prosto je.. drugačiji. On, kao i Bili, se izdvaja u gomili. 


//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Song from the tv show/movie


Počela sam jutros od dosade da učim španski. Ne pitajte. Sve u svemu, ovo je bila pesmica koju sam pevala ceo dan, iz nekog potpuno meni nepoznatog razloga. Možda jer na španskom samo znam 'Buenas tardes, buenas noches, señoritas y señores'. Sve u svemu, kjut pesma iz filma 'Coco'. 
----------------------------------------------------
Ako hoćete, u komenatima mi napišite koje ličnosti to vas fasciniraju i zašto. Da je zanimljivo, jeste, so why not. 

Do sutra!
N.

Коментари

  1. Učila sam španski pola leta i jedino na to tvoje mogu da dodam da znam kako se kažu jabuke i da znam da kažem ko sam.Billie znam onako,viđam je po netu i izlazio mi je ovaj video milion puta,ali uvek me je mrzelo da ga pogledam.Evo sad ću.Sjajan post!❤
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ja sam do sad ucila spanski preko neke aplikacije i mogu da ti kazem.. zanimljivo, znas hahaha.

      Избриши
  2. Ja na španskom znam samo da naručim tekilu i da kažem nekoj recimo Esmeraldi da je moja ljubav i da je mnogo volim. I fazon ono osnovno: dobar dan, doviđenja, hvala puno, srećan rođendan, kučka, sranje i tako to 😂 A septembra krećem da učim španski u školi, tako da can't waittt, moći ću da muvam nesuđenog muža (koji ne zna da mi je muž, ali bitno da ja znam) na njegovom maternjem jeziku, jej 😂
    Inače, ova devojka s plavo-ljubičastom kosom nemam pojma ko je, prvi put čujem, a za onog i WDW znam jer je moja bivša bff slušala taj bend, ali ne znam ništa više, čak i njih međusubono mešam 😂 A što se tiče osoba koje mene fasciniraju, pa... Nisam razmišljala o tome, pravo da ti kažem, ali moraću da porazmislim, interesantna tema ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma sreco bitno ti tekilu da znas da narucis, ostalo sta ce ti. Znas koliko ti zavidim sto ces uciti spanski u skoli hahah. O i hvala tiii 😋❤

      Избриши
  3. Dobar post Ninoočka. :) Za ovo dvoje nikad čula... dal sam matora il šta? :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/decembar-tag-blogmas-6.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! I ja sam se prethodnih par meseci opasno navukla na Billie, na novembarskoj plejlisti imam mnogo njenih pesama. Obožavam taj njen stil, sviđa mi se što je drugačija i, kao što i ti kažeš, što se sa njenom muzikom, ali i ponašanjem, može poistivetiti dosta ljudi. Što se mene tiče, osoba koja me najviše fascinira je definitivno Taylor Swift❤

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jos uvek istrazujem Bilinu muziku, ali cura da ima talenta, ima. A Tejlor je kraljica neprevazidjena 😊❤

      Избриши
  5. Prvo krećem od kraja - KOLIKO OBOŽAVAM OVU PESMU. POCO LOCO <33333 imam akcije da mi odjednom zazvoni u glavi melodija, i onda danima ne mogu da je izbacim! Obožavam film Koko :)
    Za ovog dečka i bend nisam ranije čula, ali srećna sam da si pronašla bend kojim si oduševljena :)
    Predlog umesto reči ''očekivana'' - predvidiva. :)
    Bilie <3 kod nas u kući smo zaražene njenom muzikom i mama, i sestra i ja. Prija njena muzika, tekstovi, glas. Ta melanholija me malo podseća na Lanu Del Rej ali u nekako 'čistijoj' i mlađoj, mnoogo mlađoj verziji.

    Novi outfit post | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. JA ZIVIM ZA COCO. GLEDALA SAM GA VEC TRI PUTA. Savrsen filmm 😍 Hvala ti na ovako lepom komentaruu ❤❤

      Избриши
  6. Delimo iste idole ako nista.Ja sam bas skoro cula za Billie ,nisam pre cula za nju ali sam skoro saznala.Ne mogu da verujem da nisam pre cula za nju.Sada su naglo svi opsednuti njom.Slazem se da je sve ono previse za nju,mislim na celu tu popularnost sa obzirom na broj godina,ali takav je zivot.Mogu da se saosecam sa njom.Odlican post!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu