How to get over that son of a bitch

Svaki drugi dan čujemo kako se neko zbog ljubavi baca sa zgrada, puca u mozak, skače pod voz (Ana Karenjina, gledam u tebe), gleda kako se kreću cene omči za bešenje po internetu (za ovo se zapravo ne zebavam. Jedna riba iz mog odeljenja je to objavila na stori kada je raskinula sa dečkom) i na žalost, to je činjenica.

Ajde sad, kako nastaviti ovaj post? Da je usrano osećanje kada je ljubav neuzvraćena, jeste. Naravno da jeste. Sećate se mog 'heartbroken.' posta? Well.. that's part of my story. Vrhunac priče bio je kada sam mu se nekoliko dana kasnije unela u facu i bila u fazonu 'Dečko, sviđaš mi se, a ti radi sa tom informacijom šta god hoćeš.'. Okej, naravno nisam bila tako mrtva hladna. Mislim da se zabrinuo lik za moje mentalno zdravlje tada, ali poenta je bila da sam mu u lice rekla sve, samo kako bih imala taj neki završetak. Kako bih bila sto posto sigurna da nikada nije ništa osećao prema meni. 
Da, gettin' out of my comfort zone at it's finest. 

(možda sam se smejala za ovo više nego što bi trebalo)

Zašto sam vam ispričala taj deo? Zato što je to prvi korak

Nikada ne ostavljajte stvari napola završene

Znate koji je deo najgori kada dođe do momenta preboljevanja nekoga? Kada se pitate 'Šta ako..?'. Šta ako je moglo ovako, šta ako je moglo onako, šta ako sam mu se ipak sviđala, ali mi nikad nije rekao, šta ako ima nade, ŠTA AKO... 
Ma begaj bre. Ne mogu više da se bavim tim 'Šta ako' pitanjima. Oduzimaju previše vremena i moždanog prostora. Dakle, prvi korak je da budete potpuno sigurni da ste se otarasili tih pitanja. No overthinking. Ako ne možete sami sa sobom u glavi da se pomirite, onda budite kao ja i idite i pričajte sa čovekom. Neće vas ujesti. Na kraju krajeva i on je osoba kao i vi, nije neko grčko božanstvo, nedostižan polu-svetac ili koji već đavo. Lik je tinejdžer sa potpuno istim problemima, tako da nema šta da vas bude sramota ili da se ustručavate. 

Dakle, budite sigurni da je gotovo. I pomirite se sa tim. Ne znam zašto, ali osećala sam se kao da moram to da naglasim. Dakle ne proganjajte posle čoveka u snovima, Bože Gospode. gledam previše horor filmova okej. Oćeš-oćeš, nećeš-ne moraš, boli te dupe i kraj priče. 

Drugi korak 
Skrenuti misli

E sad. Teži deo. Ustvari ne znam da li je teži. Svaki je manje-više težak na svoj način. Elem.. poenta je da ćete neko vreme da se osećate jako usrano. Šta ćeš. Mora i to da se prođe. Ako ti se plače, plači. Ne ustručavaj se. Šta se mene tiče, ja sam svu vodu iz tela isplakala još posle predstave (ako znate storitajm, sve vam je jasno), tako kada do trenutka kada se sve završilo bila sam samo umorna od svega i u fazonu 'Pa ajde i sa ovim da završimo'. 

Dakle, onda dolazi skretanje misli. Pa mamu mu, ne možeš zauvek da razmišljaš o njemu. Fuck him. Znači, ovaj korak zavisi od tvog ličnog ukusa. Bavi se čime god ti je volja. Evo na primer: 
  • Moja malenkost je misli skretala farbanjem tri puta u dve nedelje, tako da ako se ja razvodim jednog dana, spaljivanje kose mi ne gine 
  • Takođe, gledala sam mnogo 'Šerloka' tako da fizički nisam imala vremena da razmišljam ni o čemu drugom, jer serija zahteva uključenih mnogo moždanih viuga
  • A da, i skontala sam da ničim izazvana zadnjih nekoliko godina svaki put kada sam heartbroken ja putujem u Beograd. Što je sasvim slučajno tako, ali realno putovanja mnoooogo pomažu (o, osim ako si maler kao ja. Sad mi je došlo da napišem onaj red 'hahaha' jer sam se setila da sam od celog Kalemegdana sela sa sestrom baš na mesto gde je urezano 'Nina+*ime tog dečka kog sam preboljevala*'. Bukvalno sam sad počela da se smejem sama sa sobom, jer ne mogu da verujem koliko univerzum mene može da zebava.)

Treći korak
Idi na Pinterest, Tumblr, WHI

Pored činjenice da uvek kada se osećate depresivno savetujem vam da izbegavate Instagram hardkor i ako već želite da visite na nekoj aplikaciji izaberite nešto na foru ove tri. Moja omiljena je Pinterest jer je to moj mozak u aplikaciji. Imam gomilu kolekcija vezanih za stvari koje me zanimaju i dobro je što mi se te stvari pojavljuju na fidu. Mnogo vam je bolja ta varijanta, nego na fidu da vam se pojavljuje tipa slika tog dečka kako se krlja sa novom devojkom. Bič pliz. 

Sve u svemu, pored te činjenice, ono što je meni letos pomoglo kada sam raskidala sa dečkom je guglanje po ovim aplikacijama sve ključne reči vezane za moja osećanja. I kako preboleti, i hearbroken, i sve živo na tu foru, tako da mi je bilo mnogo lakše kada sam pročitala kako su se drugi nosili sa tim. You feel like you're not alone. 

Četvrti korak
Piši o onome šta osećaš

Pa nemamo džabe 653 000 pesama o raskidu, slomljenim srcima, na foru 'kuku majko, on mene ostavio, pa šta ću ja sad, sotono uzmi me, nema više mesta za mene na ovom svetu'. Pa naprave tako ljudi čitave albume, pa zarade milione, pa na kraju kreću tekstovi po tabloidima u fazonu: 
Jedva čekam da mi neko slomi srce jer će iz toga ispasti neke dobre pesme”, he said

Tako da pisanje doooosta pomaže. Tejlor Svift je walking talking primer. Bile to pesme, poezija, priče, knjige (zapravo je jako zabavno staviti svoje likove u situacije koje su se vama desile), dobar je osećaj staviti sve to na papir. Jer realno, kada to uradiš, šta god strašno da ti se dešava, nekako deluje manje hardcore kada pišeš o tome. To sam provalila pre par godina, tako da nije loše držati se toga i u ovakvim trenucima. A i zanimljivo je kasnije, kada te boli dupe više za sve, da čitaš kako si se osećao i nekako da svedočiš celom healing procesu. 

Čitala sam dosta takvih tekstova na WHI i ovaj mi se najviše dopao. Slučajno sam naišla na njega pre neki dan i nekako je bio bolno rilejtbl, tako daaa - čekirajte ga OVDE

-------------------------------------------------------------------------

I tako. Vreme leči sve. Šta ćeš. Sigh. Nadam se da će bilo šta od ovoga raditi i za vas, jer nema poente ostajati heartbroken duže od nedelju dana. Pa pazi, ja imam faking 16 godina, tako da nemam vremena sad mnogo da se bavim nekim dečkom. Naićiće drugi, a ja moram da se koncentrišem na sto drugih stvari sada, kao na primer kako da ubedim mamu  da mi da da malo više izblajham kosu nego što mi je sada, bez da ponovo puknem šest hiljada po mogućstvu. Začarani krug kose.. there's no way out. 

Pišite mi u komentarima koji su vaši načini za preboljevanje nekoga. Živo me zanima šta se dešava kod vas u glavi. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se dopada ovaj post! Slažem se sa svime što si napisala, a najrealnije je da smo svi u tim godinama u kojima dečko i ne treba bit na prvom mjestu već imamo i školu i obitelj i sebe da se tome posvetimo. A ponajviše nema svrhe nauditi sebi zbog nekog lika, ni da je Brad Pitt onak haha. Al uglavnom, stvarno super post! Sve si krasno rekla!

    novi post -> http://teenorchild.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super i poučan post, samo nažalost sebe stavljamo u ovim godinama na zadnje mesto, a mmci su nam na prvom pa uradimo gluposti. Naravno to se sve stavlja u grupu mladost ludost, i te lude godine, ali sebi smo na prvom mestu, a rakid se može preboleti sa kutijom keksa, kilo čokolade, i nekom super pesmom.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kolko ja nemam šta da preboljevam osim zaključne dvojke iz hemije, wtf 😂 Ja stvaaaarno dugo nisam nikog gledala na TAJ način, niko mi se nije sviđao, nisam se zaljubljivala itd. Al se sećam da kad god bi mi se neki lik sviđao, to je samo prolazilo samo od sebe i toliko, jer ofc, nisam ni smela da mu priđem.
    Zanimljiv post u svakom slučaju, imaću ga u vidu ako mi zatreba nekad 😂

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahhaha jaoo ti si ista kao moja bff. Znaci jedva cekam da vam naidje neko da vidim kako cete da reagujete haha

      Избриши
  4. 'Jer sam umorna od svega'.. upravo to. Na kraju sam ja bila samo.. umorna. Ali ono, vremenom postaje bolje 😊

    ОдговориИзбриши
  5. Upravo takooo. Samo sto nisam sigurna sta je teze, preboleti prijatelja ili that special someone .. Mada na kraju sve prodje

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu