jebote

i.
once again. 
sve se promenilo. 

Meni su promene užasno zanimljive. Moja kosa je to najbolje iskusila. I znate onu čuvenu činjenicu da se u srednjoj školi sve menja, tako sam ja odlučila da pratim promenu sebe od prve do četvrte godine. Zvuči čudno, da znam. Ali mislim na ovo: 


I došlo je vreme za novi. 
Da, ova rečenica nema smisla osim ukoliko niste kliknuli na linkove. U suštini vreme je za novi character board. 

(februar 2020.)

Hajde polako da prođemo kroz sve promene, jer meni treba da sumiram sve kako bih stavila tačku na neke stvari. 
--------------------------------------------------------

Za početak imamo beli jebeni lak za nokte. Ukoliko me pratite znate da je crni lak moj zaštitni znak od 2015.-te, kad sam tripovala neku skejtersku fazu and that one just stuck. Beli nisam mazala godinama. I DA ZNAM DA NIJE VELIKA STVAR - JEBENI LAK ZA NOKTE. Ali to za mene predstavlja stvarno okretanje za 180 stepeni. Kontrast. Dobrodošlicu nečemu novom. 

-------------------------------------------------------------

Druga slika - moja lila siva kosa. Rekla sam vam da se sve menja kada promenim boju kose. Takođe dublje značenje. Nije mi se vraćalo u školu pre nedelju dana. Ni najmanje. I onda mi je trebala neka glupa impulsivna odluka da skrenem misli, tako da sam tražila nemoguć znak od univerzuma da bi trebalo da promenim boju kose. I univerzum, moja beba, mi ga je dao. Ne znam na koju foru. Tako da sam se odmah sutradan ofarbala i ošišala. I definitivno sam se osećala bolje taj ponedeljak, ako ništa drugo. 

-------------------------------------------------------------

,,STORMS DON'T LAST FOREVER"

Ovaj citat malo boli. Samo malo. 

Ali da, oluje u životu ne traju zauvek. Završe se, pre ili kasnije. 
Ipak
ne završe se uvek srećno. 

-------------------------------------------------------------

Četvrta slika je zapravo jako rilejtbl. I posvećena je mojoj budali od dečka, koji je sastavni deo mog života, moj najbolji prijatelj, partner u zločinu, vrlo verovatno ljubav mog života i sve između. Neću da davim mnogo sa tim, jer kontam da nikog ne zanima. Ali verujte mi, bilo je worth of mentioning. 

---------------------------------------------------------------

Peta slika -šminka, šljoke, inspiracija. Ovo je posvećeno mom mejkap profilu (@ninooccka, kao šejmles self promo) koji mi je neverovatno zabavan od kad sam ga otvorila. Obožavam da se igram sa šminkom, čini me neverovatno ispunjenom i srećnom, tako da je taj profil moj mali mejkap raj. 

-------------------------------------------------------------

Nebo. Sunce zapravo. Pisala sam u prošlom postom koliko me inspirišu ovi prolećni dani. Prijaju mi. 

--------------------------------------------------------------

Četvorka. Jedna manje...
Posle dve i po godine, jedan član porodice manje. NIJE UMRLA DEVOJKA, BOŽE, TAMAN POSLA. Samo smo prestale da se družimo sa jednom od nas. Da, ako niste upoznati sa tim, moje četiri drugarice i ja smo pola srednje bile poznate kao petorka, banda, kako god. Uvek smo se držale zajedno i prošle smo kroz sito i rešeto. Ali eto, život. Odlučile smo da više ne prijamo jedna drugoj, tako da je sada jedna manje. 

-----------------------------------------------------------------

,,You've already been here before. 
We just made sure you forgot."

Da, pa... bila sam već na ovom mestu. Dakle, ovaj citat je povezan sa pričom iz prethodnog pasusa. Toliko puta sam gubila ljude koje sam volela i svaki put prebolela i zaboravila. Čovek bi pomislio da do sad neće više da boli. Ali eto... koliko god da sam bila besna i razočarana, ipak me je prošlo. I sada mi je samo... šlj osećanje. Nedostaje mi vreme koje smo provele zajedno. Ali previše stvari se desilo u poslednjih par meseci, preko kojih ne znam kako da pređem. Jebiga. 

----------------------------------------------------------------------

I toliko. 
Ovaj februar je za mene bio turbulentan. Za sve jebene pare. I još kad čitam one insta postove da je ljudima trajao pola sata - DRUŽE - meni je trajao šest meseci i koštao me sedamnaest nervnih slomova. Pogotovo ova poslednja nedelja. uH. 

Pa, do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Prije svega, nevjerovatno je koliko uživam u tvojim postovima dok ih čitam. Ne znam, nekako su prožeti iskrenosću, a to veoma cijenim kod ljudi - iskrenost.💖 Što se tiče ovog posta, prelijepo je odrađeno - i kombinacija slika tj. board i način na koji si objasnila značenje koje za tebe predstavljaju. Takođe, kad si pomenula ljubav prema tvom dečku i make up profil, toliko mi je bilo toplo oko srca, jer me je to podsjetilo na stvari koje mene čine srećnom. Odličan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. MA NEVEROVATNO JE KOLIKO JA UZIVAM U TVOJIM KOMENTARIMA. Hvala ti beskrajno za svaku rec <33

      Избриши
  2. Hahaha hit naslov, stvarno! Bukvalno moram da ti čestitam na mudima za ovakav život, ne post, ne mislim na post nego baš na način života. Bukvalno. Nije da ja ne volim promene, ali ih se plašim. Jebiga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee hahah, hvalaaa. Veruj mi, promene su i mene plasile ranije, ali kada jednom pocnes, postanes zavistan (koliko god ludo zvucalo).

      Избриши
  3. Thanks for sharing!
    Happy International Women’s day! ❤️🌹

    https://innakeils.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Znaš kako kažu? Ne fale ti ljudi, fale ti uspomene s njima. U početku možda i nije tako, ali s vremenom su zapravo uspomene te koje nedostaju. Volim čitati ovakve postove, tvoje pogotovo. Jako mi se sviđa tvoj način razmišljanja i to što se uvijek osvrćeš na ono što si prošla kroz određeni period. Uživala sam čitajući, kao i uvijek. ♡

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da je tako.. Uspomene su zajebana stvar. Hvala ti mnogo, inace <333

      Избриши
  5. Cjelokupni post vraća me na moje tinejdžerske dane - školu. Posebno ovaj dio sa prijateljicama, vas je bilo pet, nas 4, sad je njih 3, međutim, ni to nije dugo potrajalo, jer se većina prijateljstava iz osnovne i srednje škole ostanu samo to. Nadam se da ćete vi imati više sreće.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu