30 Days Writing Challenge - Write about your style #19

#EVERYBODY SAYS I'M SLEEPIN' WITH AN ENEMY#

The obsession is real. Ok. Pesma je inače 'Hooked' WDW. 
The. 
Obssesion. 
Is.
Real. 
Idemo dalje... Tema: 

Piši o svom stilu

Prošle godine u ovo vreme sam radila post na ovu temu, pa sam se zato stvarno dvoumila da li ponovo da ga radim, jer sam kontala da ću se samo ponavljati. Možete da čekirate taj post OVDE. Međutim, onda sam krenula da tražim slike, jer izazov je izazov, i skontala da mi se stil malčice promenio. Postao je mnogo više kežual nego što je zapravo bio pre godinu dana. Mada, ako ćemo i tako, i ja sam postala više kežual.. Sve u svemu, there you have it.

Hoodies


Kada bih mogla, ja bih živela u ovome. BUKVALNO SAM SAD U TOME Obožavam dukseve sa kapuljačom. Imam čitavu kolekciju u ormaru, koja je sve veća i želim sada da kupim jedan model u svim bojama. Divnost. Takođe, najslađa stvar na svetu mi je kada devojka nosi dečkov duks. Da li je čudno što želim da imam dečka samo da bi mu krala odeću?

Dresovi


Ovim sam postala opsednuta u poslednje vreme. Pojma nemam zašto. Ali takođe jedna od stvari u kojima bih živela. 

Jakne (bukvalno svakakve)


Ako mi nečega nije nikada dosta, to su jakne i duksevi. Tačka. Ogromne teksas jakne, kožne raspale, one sa vojničkim printom, ma kakve god. Osim onih zimskih. Come on, nisam u fazonu da glumim eskima. 

Skinny i razvaljen, iscepani džins


Okej, iz ovog ne izlazim kada sam u školi. Kiša, sneg, 40 stepeni, Nina fura iscepane farmerice i tačka. Prosto, postoji li bolja vrsta farmerica? Molim vas....

Kap'ce i kačketi


Provela sam pola leta tražeći crni kačket! Okej? Samo... okej? Kako je moguće da u celom gradu nisam uspela da naiđem na iole kasvetan kačket? Ali u Beogradu bitno da sam ga našla čim sam izašla iz stana. O K. Sve u svemu, leti opsesija kačketima, zimi kapicama i toeto. 

Retardirana kosa


Pa tako nekako... Moja kosa je pola braon, pola.. nešto. Trenutno je ljubičasta, ali uskoro će biti ova plava sa slike. To sredinom okrobra. Za sada sam lilac babe. Skoro sam gledala neke svoje slike gde sam imala skroz braon kosu i stresla sam se. Nekako se više osećam kao ja kada mi je kosa ljubičasta. Da li je to realno? Da. 

Da rezimiramo...


Yea, that's me. 

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koja ima mnoga značenja za tebe


'Havana' i 'Him & I' me mnogo podsećaju na moju prvu godinu. To su pesme koje smo skvadić i ja večito vrtele kada smo krenule u školu (plus 'No Rules' i 'Limunada'). Definitivno su mi obeležile početak srednje.
-----------------------------------------------------------------------------------
Do sutra bejbiz
N.

Коментари

  1. Odlican post!Dala si mi ideju za post!Pomenucu te u njemu kao inspiraciju.Stilovi nam se cak i poklapaju!Odlicno!

    Ilmaha |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  2. Ijaooo plava kosa!!! Bič,to se čekalo!O maj gad,bukvalno jedva čekam da vidim kako će ispasti.A što se tiče hoodies,rascepanih farmerki,kapica...to mi deluje kao nešto što bi ti nosila.Kežual,kežual,udobno,a u isto vreme brutalno.❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega, drago mi je da nisam jedina kojoj je opsesija Why Don't We. A sada, hoodies su hoodies i tu nema šta da se priča. Bukvalno bih mogla provestti ceo život u hoodijima.

    Scintilat | On Coffee With Adda - Novi izgled i ime bloga

    ОдговориИзбриши
  4. Plava kosa na tebi,to hoću da vidim!Tvoj stil može da se nasluti na osnovu toga šta pišeš na blogu,a da ne pričam o youtubeu.Prosto si opuštena i...znaš već i sama,nemam šta da objašnjavam.Inače,tvoja kosa,braon-ljubičasta,je brutalna.Moraću da te iskopiram za koju godinu,jer ono kosa ti je fantastična.
    Predobar post!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Ti imaš stil potpuno kao moja sestra. Ja sam nekad u fazonu želim da budem u trendu, nekad sam u fazonu želim izgledati sportski, nekad ženstveno, najčešće ovo zadnje, jer sam neko ko stvarno voli da se šminka i sređuje, to kao da mi je u krvi haha. Super post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu