Moja priča o drvetu - Fall room decor

Ponekad ume da frapira ljude kada ih cimaš sa rečenicom 'Sada ću da te pitam nešto, ali moraš prvo da kažeš da.'. Ali to ponekad mora tako da se obavi, jer je taj zahtev odlazak u šumu po drvo.


Pre par nedelja, kada je u mojoj glavi krenula jesenja sezona, sam odlučila da će moja glavna jesenja dekoracija u sobi biti golo, golcijato drvo. Ovo zvuči iznenađujuće perverzno, ali setite se da pričamo o drvetu. Faktički - grani.

E sad, ja ne mogu da stvorim granu niotkuda, ne mogu da je rodim, tako da se postavlja pitanje - gde da nabavim glupavu granu? Ponekad u ovakvim situacijama odgovor vam se da sam od sebe. Kao na primer, setite se činjenice da živite pored šume.


Drugo pitanje. Ko normalan bi išao sa mnom u šumu da tražimo olinjalo drveće? Par osoba mi je palo na pamet, tako da sam krenula redom. Na sreću prva je pristala. I na sreću, moja kuma, komšika, sestra od druge majke, osoba koju znam ceo celcijati život (jer je imala četiri kada sam se rodila), je luda kao struja, tako da smo se u subotu uputile u šumu.


Međutim, to da se šuma nalazi pored fudbalskog terena je već sam blam u najavi. Imali su, kako to obično biva subotom, utakmicu. Nisam sigurna kako da vam objasnim sledeću situaciju, pa ću da se poslužim čičaglišicama i nacrtam vam.


E tako. Sad možete da slikovito pratite dok vam pričam.
Dakle, čupanje suvog, golog drveta iz zemlje je težak posao. Nemojte da ga vučete iz sve snage  i umalo se skotrljate na teren, među fudbalere. Ne njičite, cičite i ispuštate neartikulisane zvuke dok to radite. Privućićete pažnju igrača, koji se zagrevaju. Fejl, a? Dodajte na listu ljudi koji su nas gledali kako se borimo sa granom i gledaoce, koji su bili na dva metra od nas.
Toliko od mene.


Prilično sam sigurna da jedan lik zamalo da se slupa, koji je autom prolazio pored nas - dve devojke, sa granama duplo većim od nas, u rukama, i šišarkama u kapuljačama (za šta postoji sasvim logično objašnjenje. Nismo imale više mesta u džepovima). Drugi lik je mislio da halucinira verovatno, jer je bio u fazonu da zakloni sunce rukom, dok smo mu išle u susret, da proveri da ne sanja.


No, dođosmo mi nekako kući sa tim granama. Našle smo lepe, fine, četiri grane, drvca, šta god. I nekako sam ubedila deku da mi zakuca jednu od njih u stari panj, kako bi mogla da stoji i kako bih mogla da je okitim.


To je dan kada smo pravili novi raspored u sobi, što se super poklopilo jer sam onda mogla da lepo dekorišem sve u jesenjem stilu. Napravila sam ludački cozy atmosferu, sa svećama, teglom punom šišarki, šišarkama, drvcima, kestenima (našle smo mnogo stvari, okej? Šta mislite, kako nam je ponestalo mesta u džepovima, pa smo morali da punimo kapuljače?). Takođe sam zamenila zavesu, da bude žuuuta i mnogo više jesenja (žuta mi je inače omiljena boja, potpuno random, nebitna činjenica).


Tako da moje drvce, okićeno lampicama, sad lepo počiva pored mene. I apsolutno svako ko uđe u moju sobu bude u fazonu 'Odakle ti bre drvo u sred sobe?'. Iako ne znam da li bi trebalo, to mi nekako imponuje. Unique room, right? Pa nije baš unique, jer i moja bff ima drvo u sobi, sudeći da smo tog dana uzele jedno i za nju, pa sam ga trampila za sveću, takođe u zamenu što nije pošla sa mnom, jer je morala da uči. Gimnazijalski život.



Koliko god čudno da zvuči, lepo je vratiti se pisanju normalnih postova, gde sam ponovo, stoprocentno, sama svoj gazda, i gde nemam zadate teme, iako mi je '15 Days Challenge' bio zabavan, u neku ruku.
Kakav je vaš room decor ove godine za jesen? Ne znam za vas, ali ja o-b-o-ž-a-v-a-m dekoracije sobe u stilu bilo kog praznika. Ili bilo čega, ustvari. Jednostavno je toliko zanimljivo, a i DIY projekti su na listi najzanimljivijih stvari zbog kojih vredi ustati iz kreveta.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ajoj ja sam odusevljena tvojom idejom! Bas nekako u jesenjem fazonu! Predivno! Hvala sto si podelila sa nama ovu kreativnu ideju sa nama! Moja soba nazalost jos uvek nije dekorisana ali planiram nesto slicno te si me dodatno podstakla i motivisala!Zaista si kreativna i talentovana!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na komentaru <33 Ja to odmah, cim je pala kisa posle duzeg vremena, nema veze sto je tek poceo septembar, meni je to vec jesena sezona. Ko sisa kalendar i ono da jesen krece po pravilu 21. ili kog vec hahah. Nadam se da ces napisati post o dekoraciji, definitivno bih uzivala citajuci :))

      Избриши
  2. Wow, slučajno sam naišla na tvoj blog i odmah te zapratila! :D Fenomenalan blog, draga, stvarno mi se sviđa! Oduševila si me svojom kreativnošću, ova ideja je zaista predivna i vrlo kreativna. Nestrpljivo čekam tvoj novi post jer znam da će biti jednako dobar!

    Posjeti me na mom "svježem" blogu: Carstvo zapisanih misli . Nadam se da će ti se svidjeti i da ćeš zapratiti i ti mene. Čitamo se! :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooooooo hvalaaaa <333 Ovo je jedan od lepsih komentara koje sam dobilaaa <3 Pratim naravno :)))

      Избриши
  3. Oooodlicna dekoracija! Odusevila si me ♥ Bas nekako soba zraci toplinom, a drvo sa lampicama daje poseban efekat! Zaista sam odusevljena ovim <3

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Jooooj od danas službeno obožavam tvoj blog. Ideja je preodlična, a o postu i blogu općenito da ne pričam, jako mi se sviđa i tvoj način pisanja i kako iznosiš ideje i sve sve. Oduševih se <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hahahahaha ne mogu da verujem da si nacrtala da bi lakse objasnila, kakav si ti car!!

    https://dnevnikjedneljubiteljkeumetnosti.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Nina,
    u tvom prošlom postu, u komentaru sam ti ispričala identičnu priču s tim da sam ja čupala suncokrete (čija je drška neverovatno čvrsta i debela) i slikala se u ko zna čijem polju suncokreta dok je bio festival pored mene. Tako da, eto... skoro identična priča, znam kako ti je. Ali svakako, bilo mi je interesantno da čitam.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ups... sad sam se setila da me je nešto prekinulo i da očigledno nisam objavila komentar. Ne bih ni sama znala kako. Sve u svemu, živim u ulici pored bulevara. Na tom bulevaru se održavao neki festival, a odmah pored festivala je bilo nečije polje suncokreta. Kako dođe malo niže u odnosu na ulicu (bulevar), ja sam lepo skočila sa ulice dole u polje i počela da se slikam po njemu i kidam neverovatno tvdrde, debele i čvrste duncokrete. Pola sata sam pokušavala da uvrnem dršku da je iskidam. Naravno, ne postoji osoba koja je tu prošla a da se nije krstila. Uz to, i inače je prometno, a sad je zbog tog festivala bilo duplo više. Sve vreme dam molila boga da mi neko ne izleti iz šume kojom je polje okruženo ili da naiđe vlasnik polja pa da me izbaci odande. Mrtvu... :/ Ugh...

      My blog: Ana's blogger life

      Избриши
    2. Hahhahahah razumemo se nekako znaci. Mi smo pokusavale prvo da iscupamo ove grane, ali kad smo shvatile da nema vajde smo krenule da ih iskopavamo. Patikama. Nije uspelo.
      Na kraju smo nasle neke suve, a i neke smo iscupale. Ali da, sve vreme mislim da su nas gledali ovi igraci.... Fail.

      Избриши
  7. volim te lampice svuda i na drvecu a i u sobi takodje! sjajan post draga!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Kao prvo sviđa mi se nova pozadina, kao drugo znam kakav je bio blam to raditi pred publikom (ne pitaj). Super izgleda u sobi i ja također obožavam dekoracije prilikom blagdana/ godišnjih doba.

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za pozadinu hah. Totalno je Halloween. Mozda bi mogla nekada da napises storytime na temu tog blama. Bilo bi zanimljivooo sigurno. :))

      Избриши
  9. ajme predobro :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Hahaha, vidim da vam je bilo baš zanimljivo xD Predobra ideja za dekoraciju :D
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'