Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Nekada davno.. pre jedno sto godina... u aprilu... sam radila sličan post ovom i to mi je zapravo bio jedan od zanimljivijih postova. A i za par sati krećem na more (još uvek se nisam spakovala, though), tako da mi je ova tema i više nego korisna. A i idem sa bff koja živi za slikanje, tako daaa... yea. Možemo da počnemo. 

Za vreme zalaska sunca


Ne mogu da vam opišem koliko se radujem zalascima sunca na plaži. Prošli put kada sam bila na moru, to mi je bio najlepši deo dana. A samo zamislite koliko mogu dobro slike da izgledaju kada se u pozadini vidi more i ljubičasto, ombre nebo..

Pokažite kosu


I mnogo više od kose, ako uhvatite pravi ugao, ispozirate i imate dobro osvetljenje. Beach waves nisu džabe stvar. Nisam sigurna šta zapravo slana voda radi kosi, ali definitivno učini da izgleda vredno fotkanja. 

Pozirajte sa biljčicama


Ako ste dovoljno srećni da nađete neku ful palmu na plaži ili neko žbunče, šta ja znam, onda definitivno to iskoristite za kjut zeleno-plavu hot sliku. I nek sam ga ja to tako rekla..

Slika u vodi


Nemamo mnogo prilika za ove tokom godine. Zato iskoristite vreme da budete što više u vodi.. a još ako imate podvodnu kameru (koja ima da se kupi u DM-u za oko 700 dinara), gde vam je kraj. 

Close-up


Ovog puta vam zapravo ne treba more u objektivu. Ovakve tumblr slike možete da napravite samo dok lenčarite i pržite se na plaži. Don't you just love those moments? 



Iiiii to bi bilo sve što mi je palo na pamet. Ukoliko znate nekog sa insta profilom sa dobrim slikama sa mora, definitivno mi ostavite to u komentarima, mama needs ideas
-------------------------------------------------------------------------------
Takođe, novi video je na kanalu. Ne biste verovali koliko je zapravo zanimljivo da se snimaju mejkap tutorijali. Ha.. Pa, nadam se da će vam se dopasti. 


Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Jao,gde je bio ovaj post kada sam ja išla na more...Vratila sam se sa mora bez i jedne dobre slike.I ti si tako srećna što ideš sa drugaricom,jer ako ideš samo sa porodicom,a imaš mlađu sestru,teško tebi.Odličan post,a video me je oduševio!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Što se tiče naslova - kreativan je. Što se tiče tvog posta - još je kreativniji. Ideja je stvarno originalna. Želim ti lijep provod na moru.

    ОдговориИзбриши
  3. Ee i ja idem za par sati (u ponoć) na more i to idemo istim putem, tako da možda se vidimo usput 😂😂 A brate, blago tebi, ja idem sa sestrom koja ne ume da drži telefon (o kameri da ne pričamo) a kamoli da slika 😂 Sve u svemu, baš mi je trebao post ovog tipa i oduševljena sam slikama 💕 Genijalan post

    Novi: thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam na instagramu da si ipak imala fotosuting, tako da jejj hahha. Hvala ti na komentaruuu <333

      Избриши
  4. Šteta što ne idem na more, pa ja ne bih ispuštala telefon i kameru iz ruku! Lep post, zanimljiva ideja! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko sam samo slika u vodi pokusala da napravim ovoga ljeta... Ili mi se kosa skvasi i zamrsi, ili ne mogu drzati oci otvorene od soli. Hahahahaha, sve u svemu, divim se ljudima koji uspiju ovako savrsene slike da naprave xD

    My blog

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko je ovo lepo i tumblr😍 Nemam bas neke umetnicke slike sa svog letovanja, ali imam dobrih, tako da se ne zalim😂 Zelim ti lep provod na moru💕
    https://sofijasjourney.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo mi je toliko kjut i tumblr. Bila sam na moru ove godine, međutim nisam uspela napraviti neke toliko tumblr slike :D iskreno, nisam se ni setila da se slikam jer sam htela maksimalno uživati.


    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu