#pure_randomness: Plavi lak i vukodlaci sa neverovatno retardiranom naravi u ovoj sezoni #1

Ovo će da bude serija postova koju apsolutno možete da preskočite, ako ste u potrazi sa striktno stručnim temama i savršeno napisanim tekstovima. Neću se naljutiti. 

Ponekad postovi jednostavno nemaju temu. Niti isplaniran tekst. Ponekad, sve što hoćeš je da pišeš o najnasumičnijim mogućim stvarima, apsolutno bez razloga, svrhe i poente. 
E zato eto nama nove rubrike. 
Čiste nasumične teme. 
Kao ono što mi ovih minuta s vremena na vreme upadne u vidokrug. Uglavnom su to ekran laptopa, jer gledam u tekst dok kucam, a kada nije to, onda je ekran kompjutera jer paralelno pratim seriju. A kada nije ništa od toga, onda mi za oko zapadnu moji nokti. 

Obično su crni, opšte poznata činjenica, ali sada su plavi. I to ne bilo koja plava. Da li ste gledali '13 Reasons why'? 


E ta plava. 
Poznata boja? 
Da, znam. Hana Bejker je presekla vene dok je imala ovu boju na noktima. I takvim lakom pisala po kasetama. Da, tim kasetama. 

Nemam suicidnih misli definitivno. U svom posedu nemam kasete, niti bilo šta što bi mi pomoglo u snimanju oproštajnih poruka, pričanja svoje priče ili čemu god. Tako da, to nema veze sa tim. 
Iako mi nikada ne bi palo na pamet da kupim ovu boju da nisam gledala 'TRW'. Hana je imala dobar ukus za lakove za nokte. 
Mada, ova boja ima mnogo jaču poruku nego što se čini na prvi pogled. Izražava solidarnost za ljude koji se bore sa suicidnim mislima. Ako vas zanima, imate više o tome ovde


Nova tema. 
Dugo sam tražila novu seriju kojom mogu da budem zaražena (iz prostog razloga, jer je zabavno), ali ništa od toga. Počela sam i stala da gledam serije kao što su 'Game of Thornes' ili 'Once Upon a Time', i na kraju sam se zausavila na 'Teen Wolf-u'. Ponovo. 

Provela sam leto gledajući ovu seriju. I završila sam je. E onda je počela moja drugarica da je gleda. I svaki dan je pričala o tome, da me je to prokleto nateralo da počnem iz početka. Nisam mogla da odolim, ok? Stvarno volim tu seriju. A i dnevna doza Stajlsa (zamislite sad neka srca ovde, jer nisam dovoljno patetična da ih stvarno stavim) je nešto što nikada ne odbijam. 


(Volim mnogo slika u postovima, tako da uživajte u slici mog zaključnog ekrana. Ova scena je tako prokleto emotional... Sciles hug... )

Ovog puta sam počela da paralelno dok gledam seriju, pišem 'Knjigu reakcija'. Faktički, zapisujem scene, reakcije na scene, ono što mi je zabavno, rečenice koje su genijalne... Ustvari, to je stvarno interesantna stvar. 


Trenutno sam na 2. sezoni, 5. epizodi i tek sad provaljujem koliko stvari sam propustila kada sam gledala prvi put. Inače, ako niste gledali 'Teen Wolf', evo linka za gledanje ovde.  I ako odlučite da gledate, javite mi se slobodno da fangirlujemo zajedno. Ja sam osoba koja je oko kraja ove serije plakala istovremeno sa šest različite osobe na svim mogućim četovima. 


Takođe, uskoro... Pa, ne tako uskoro. Ali u skorijem periodu ću da uradim neku celokupnu recenziju za 'Girl Online' serijal knjiga, od Zoelle. Iako sam pročitala sve tri, odlučila sam da krenem ispočetka, kako bih imala onako... pun utisak. Nemam pojma. 
Tako da sam u sred prve knjige i NADAM se da ću da završim do kraja godine. Teže je nego što mislite, ako uzmemo u obzir školu i sve što ona, uglavnom NA ŽALOST, nosi sa sobom. 

Još par stvari. Ako vam trebaju nove pesme za slušanje, ovo je moja trenutna plej lista: 
  • Dua Lipa - Blow Your mind (devojka mi je kao osoba antipatična do bola, (unapred se izvinjavam njenim uvređenim fanovima) ali ima stvarno zarazne pesme)
  • Katy Perry - Bon Appetit (žao mi je jer nema onog kjut akcenta na 'e', ali šta da radimo)
  • Avril Lavigne - Bad Girl (ne bih se nikad setila ove pesme da jedan dan Dove Cameron nije objavila na stori. Ovo je pesma od koje ćete se osećati kao fucking buntovnik, ako je slušate dok hodate ulicama i umislićete da ste mafija. Da vas upozorim)
  • Taylor Swift - Gorgeous (e za ovu sam saznala jutros i ne mogu da je izbacim iz glave ceo dan. Slušate je na svoju odgovornost)
  • Demi Lovato -Sorry Not Sorry (hvala jutjuberki Just Sharon koja me je u ovom videu podsetila da je ova pesma ustvari genijalna)

Sad sam se lepo setila još jedne random stvari o kojoj želim da pišem. Jutjuberka sa kanala 'Just Sharon'! Ta-devojka-je-kraljica. 
Ona je definitivno boginja prank poruka i bukvalno sam vrištala od smeha za neke videe. Iz nekog razloga tu ubrajam i ovaj video, iako nije uopšte smešan. Ipak, pokidala sam se od smeha za njega. 
...
Ali njene reakcije su stvarno zabavne, majke mi! 


E sad mislim da sam pisala o svemu o čemu sam htela da pišem danas. 
Na žalost se ovde rastajemo (na moju žalost, jer moram da učim sad, a za vašu nemam pojma, ali ako ste stigli do ovde, onda verovatno i na vašu žalost). Recite mi neke vaše random stvari koje se ovih dana dešavaju u vašem životu. Kao na primer, ja sam malopre pročitala detaljan opis dečka koji se upiškio u krevet i pobio mačiće kamenom. Čitam lektiru 'Rani jadi', tako da... da. To je odatle... 
Elem..

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Predivan post, pisala si odlično! A i crtaš fenomenalno *_* ♥ Divno!

    |new post|
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/black-and-white-home-decor.html

    ОдговориИзбриши
  2. ovakve postove obožavam čitati, na svojem starom blogu sam imala isti serijal samo što se zvao "ne vrijedi vam čitati" gdje sam isto pisala toliko random postove da je to bilo strašno hahha

    Odličan post, lijepo sam iskoristila nekoliko minuta svoga života :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.coom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obozavam ovakve postove. Nekako su mi najzabavniji haha. Mnogo ti hvala na komentaru ❤❤❤

      Избриши
  3. Jooj, ja crkavam svaki put kad čitam tvoj post. Znači, OBOŽAVAM TE!!!!!! Interesantna činjenica o mom danu: malopre je trebalo da spakujem neko pismo da pošaljem, i ja ga lepo spakujem, odlepim- zalepim i onda ukapiram da sam zaboravila pola papira koji idu, pa sam krenula da ga odlepljujem. I kako sam debil, slučajno sam ga otvarala sa pogrešne strane. I to sam primetila tek kad sam sve ponovo spakovala i zalepila (videćeš posle čime). A što se lepljenja tiče, počela sam da koristim izolir- traku umesto selotejpa jer ga uvek izgubim. Tako sam pismo lepila izlor- trakom, a najgore od svega, dali su nam neke saglasnosti u školi i ja sam ih ubacila negde u ranac među knjigama. Kad je trebalo da ih nađem i izvučem, ja ugledam papir i povučem ga, ali pošto je bio ispod knjige, iscepa se na pola. Odnesem ga tako pocepanog razrednoj, ona počne da mi sere da neće da prihvati iscepan, pa sam uzela izolir- traku i tako je predala. Možeš da zamisliš kako me je gledala... Inače, jako interesantne činjenice 😂

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahahha ne verujemmm. To samo tebi moze da se desi 😂😂😂. Znaci kraljica si, majke mii 😂😂

      Избриши
  4. I love that nail polish color. Didnt't notice it's the same as Hanna's though. Great song choices. In case you ever find yourself looking for a new series to watch, I'm sure you'd enjoy Sherlock Holmes. :)

    Joy to the World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It is pretty simmilar to Hannah's, it's just lighting on this picture (idk what happened hahah). Thank you so much ❤❤
      Btw: I've already watched Sherlock hahah. And i loooved it ❤❤ I almost cry my eyes out at the end 😂 Thanks again ❤

      Избриши
  5. Ja se uvek oduševim tvojim postovima.Totalno sasav stil pisanja, u najpozitivnijem mogucem smislu, zaista saam uzivala.

    Follow you! New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Imamo mnogo toga zajedničkog, pa je to jedan od razloga zašto volim tvoje postove. Između ostalih to je ljubav za serijama. Iskreno, kada sad vidim ovaj plavi lak, odnosno na prvi pogled nisam pomislila na trw, iako sam gledala seriju i ostala zabezeknuta u pozitivnom smislu. Što se tiče tw, to mi je omiljena serija, nažalost je završila, lai svemu dođe kraj :/

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Jako kreativan post,draga.Jedva čekam još ovakvih postova!
    I divno crtaš btw.

    nastavak moje priče:ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'