siq days - vesnik jeseni i mrvicu hladnijeg vremena

Ono kad nađeš crtež sebe currently, dok na 'WHI-tu' tražiš like za novi post i budeš u fazonu 'Jao, eno me!'. I osećaš se super-spešl, iako duboko u sebi znaš da tako izgleda pola populacije kada je bolesna. 

I da, znam da se 'bolestan' na engleskom ustvari piše 'sick', ali otkad sam videla ovu sliku, jednostavno je 'siq' postalo sastavni deo mog rečnika, kada obaveštavam ljude da sam bolesna, preko poruke. 
Probajte da to promenite, nakon što pročitate komentar Kola Sprausa. Probajte, izazivam vas. 


Kako bilo, prvi vesnik jeseni su slinavi nosevi i kašljanje, kada zvučiš kao da si pušio kubanske cigare u telu Dart Vejdera. I to nam je svima jasno tek kada se, i ove godine, tradicionalno, razbolimo, prehladimo, sve u svemu, nađemo razlog da ne izađemo iz kreveta. 

Jesu li ove čupave punđe sastavni deo 'siq look-a'? Ozbiljno, sve slike na koje nailazim se sačinjavaju od persona sa messy bun-ovima. 
Kako bilo, za danas imam savete kako preživeti. Iako u 21. veku još niko nije umro od prehlade. Ali, Bože moj. Moja dužnost je da niko od nas ne bude prvi. Još nam to samo fali. 



Učinite krevet svojim prirodnim staništem

Nije kao da ste planirali da idete na trambolinu sa gripom. Zamislite da kinete i skočite u isto vreme. Leteći slinci zvuči kao nešto što bi uradio Bart Simpson, ali sad baš... Koliko je nas ustvari Bart Simpson? 
E sad, kako da napravite krevet svojim prebivalištem? Mnogo ćebadi, mnogo jastuka, mnogo flafi, mekanih stvarčica. Naravno, ukoliko imate temperaturu, umesto običnog prekrivača za krevet stavite frotir, a ne plišano ćebe. Biće vam još gore, ako legnete na krzno belog medveda. 


Spremite se na činjenicu da će te da spavate u zagrljaju tolet papira


Hey, It's me again. 
Ovo je sa sinoćnjeg storija moje komšike. Gledale smo 'TLZP' familijarno sa mojima, (jer mi ona dođe kao sestra, iako smo kume, a i gledanje 'TLZP-a' je godinama tradicija), kada je moja prehlada bila u punom cvatu. 
Tako da kada sam rekla da ćete da spavate sa tolet papirom, nisam se šalila. To je stvarno praktično, kad malo razmislite. I neće da se uvedi ako kinete na njega. 


Jutjub, serije, come on


Jer smo tako bejsik i to nikog ne zanima. Treba nam zanimacija dok plačemo na ramenu tolet papira. E ovako, šta se mene tiče, pošto je sredina oktobra, dakle drugi mesec jeseni, ja gledam uglavnom Halloween filmove, epizode serija i tako dalje. Tako da, ukoliko nemate ideju šta da tražite, evo ga moj skromni doprinos, spisak Halloween-astih stvari. 
  • Pretty Little Liars - epizode za Noć veštica (S02E13, S03E13, S04E13)
  • Melissa and Joey - (once again) epizode za NV (S01E11, S04E01)
  • Koralina 
  • Corpse Bride
  • Zvončica i izgubljeno blago (ma da li se uopšte tako zove? Ona jesenja Zvončica, znate na koju mislim. Jednostavno, ja sam detence i nisam mnogo dugo gledala to, tako da je ovo savršen trenutak)
  • Disney za Halloween, za ovu kategoriju imam nekoliko različitih filmića koji su iz onog perioda starog Diznija, tako da sam se baš raznežila dok sam gledala. Čekirajte ih ovde, ovde i ovde 

Ne znam za vas, ali meni je prva stvar koju radim kada sam bolesna, to da ogledam onaj video Betani Mote, gde daje savete za bolesne dane. To je, ljudi moji, tradicija. Iako ga znam napamet, pogledam ga svaki put kada se prehladim. 


Tako da, ono što sam ja zaboravila da kažem, rećiće vam ona, jer jednostavno neke stvari se podrazumevaju. Kao to da pijete čaj i jedete supu. Jeste, sine, baš sam mislila da kupim životne zalihe koka kole i sladoleda i da narednih pet dana živim na tome. Mada, kako kaže mama moje najbolje drugarice, klin se klinom izbija. Tako da one uvek jedu sladoled kad ih boli grlo, i kako kažu, pomaže. Nemam pojma. A nisam sigurna ni koliko želim da imam pojma. 

Ako imate još tips and tricks-ova za bolesne dane, pišite ih u komentarima. Ako ovo čitate kada ste bolesni, želim vam da brzo ozdravite. Želim i sebi da brzo ozdravim, jer me mrzi više da duvam nos. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Odlican post, bukvalno sam zbog serija, filmova i youtube-a pozelela prehladu na makar 1 dan xD<3

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se cele prosle nedelje trudila da se prehladim samo zbog toga hahahh

      Избриши
  2. Meni su ti bolesni dani svaki dan cijelu jesen i zimu. Eh, da bar ne moram ići u školu cijelih 6 mjeseci... Ja kad sam bolesna samo ležim u krevetu i gledam filmove i serije ofc, i živim na pizzi i vodi, eventualno čaju. Knjige su must have.

    omwtn.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazemo se definitivno hahah. To je life from a dream... makar prvih nedelju dana. Posle me smori... Ali onda opet krenem u skolu i OPET pozelim da sam bolesna

      Избриши
  3. Ovo je toliko dobar post. Naravno, žao mi je što si bolesna i želim ti puno sreće za oporavak. I sama kada sam bolesna (a to je od prošle godine postalo nevjerovatno), toalet papir je moj najbolji prijatelj. Nosila sam ga čak i u školu i uvijek ga držala na stolu. U početku smijeh, ali kasnije navika kod svih. Odlično, svaka čast ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    ОдговориИзбриши
  4. Hahah, kad sam ja bolesna sve oko mene je okruženo maramica ma i toalet papirima, haha. I, of course, gledam seriju ili film, ali obično seriju. Ove godine sam se samo jednom razbolela, a to je bilo u leto, međutim samo sam kašljala, bez temperature, bez ičega.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako mi se cini da svi bolesne dane provodimo isto. I to je STVARNO dobar koncept hahah.

      Избриши
  5. Post je jako zanimljiv. Veoma mi se dopao,kao i tvoj blog... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako ja volim ove tvoje postove pa to nje humano, baš si me nasmijala, predobra ideja za post <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ajoj divan post draga Nina, tako raznovrstan, interesantan i zanimljiv! Sjajna ideja draga. Uzivala sam!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  8. "Kako bilo, prvi vesnik jeseni su slinavi nosevi i kašljanje, kada zvučiš kao da si pušio kubanske cigare u telu Dart Vejdera" ja ovo ne mogu! 😂😂😂 Znači, koliko realan i prezanimljiv post. Obožavam te. Brzo mi ozdravi. 💖💖💖 Inače, ja kad sam bolesna, po ceeeo dan gledam filmove i serije, pa makar imala i temperaturu 40 stepeni, ja ću buljiti u ekran laptopa 😂 i zato ti mnooogo hvala na preporukama "Hellowin- astih" epizoda.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha mnogooo ti hvalaa ❤❤ Ja sam vec dva dana zalepljena za laptop. U zivotu nisam pogledala toliko brzo tri sezone neke serije 😂

      Избриши
  9. cool memes!
    thanks for sharing!!!

    http://www.itzytrendy.com/2017/10/miss-you-toronto.html

    ОдговориИзбриши
  10. Vozdrav osobo!
    Evo svratih na tvoj blog (kao što si me lijepo zamolila) i evo da ti kažem da mi se sviđa tvoje pisanje. Opušteno, memovi (send me memes!!!) itd. Nisam previše švrljala, vratit ću se za jedno sat vremena kad napišem zadaću pa da pročitam ovo preostalo.

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam bolesna već neke 2,3 sedmice. Više i sama ne znam koliko, i prestaje me, ali i dalje kašljem i to je definitivno jedan od mnogobrojnih razloga zašto ne volim jesen. Moram priznati da mi bolje zvuči siq, nego sick, od sada korstim ovu riječ u svom vokabularu xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahha siq je stvarno zanimljivije 😂 inace, brzo ozdraviiii ❤❤ ja sam bila bolesna danima, ali sad mi je KONACNO bolje

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'