Sva moja kosa iz snova - Au čoveče, koliko ovo kripi zvuči

Ovaj užasan naslov bi trebao da predstavlja ustvari to da je ovo selekcija mojih omiljenih boja kose (kosa, brate) iz moje cenjene galerije.
Yeah, imam folder, sine, koji se zove 'Kosa' i ima proklete 123 slike. 
I da, ono, nije kao da imam fetiš na kosu (kao što kinda ima moj drug. Mada on ima fetiš na to da u isto vreme pere kosu svim šamponima (8 komada) koje poseduje), samo volim da maštam o tome kako ću jednog dana da imam kosu kao ta tektica na slici. 
A što se moje sadašnje kose tiče. Prirodna, sine. Nisam se farbala. Osim ako se ne računa posvetljivanje hidrogenom od 6% (rekla bih vam da je loše i da to ne radite, ali ono, funkcioniše, tako da, ako ste mazga kao ja, ne vredi bilo šta da vam kažem). Tako da, virgin hair, basically. 


E dobro, prva boja kojom sam opsednuta.. koja od svih ovih vrišti ja. Ma šta vrišti. URLA 'ja'. 
Tirkizna. 


Ova slika je prva slika neke obojene kose kojom sam se oduševila. To je tačno savršena nijansa između plave i zelene, koja nije pretamna, a nije ni presvetla. 


Dakle ja, kada bih se farbala, mislim da bih išla na neku mešavinu moje boje kose i ove bitchy tirkizne.  Recimo da bi mi koren bio moja boja (ili ono, crna?), a ostatak, pa.. zelen. 



Okej, sada prelazimo na pastelno - sivo - belo -plavo - lila nijanse. Pojma nemam kako da opišem ovo, ali ova kosa gore je prokleto fantastična. Bukvalno kao siva koja vuče na lila.. Ne znam. Ali sam oduševljena za sve pare, što se kaže. 


Ova je jednobojnija nego prethodna, ali ta plavo-bela nijansa je breathtaking. Kao bela bela BELA, sa mrvom neke plavkasto sive bojice. Iskreno, ova boja mi ne bi stajala ni u drugom životu, a kamo li sad, ali ništa me ne sprečava da maštam. 


Na ovoj slici mislim isključivo na desnu (plavu) kosu. Omojbože. Znači taj koren koji se pretapa u najbolju nijansu plave, da se ne lažemo, pa iz toga prelazi u belo-plavu. 
Takva kosa mi je bogovska. 
Faktički se ista stvar dešava i sa roze, samo što je, pa, roze (?), ali nah. Plava je plava. 


Zadnja plava, kunem se! Ali ljudi moji. Plavo-sivo-plavo božanstvo. 
Da. Verovatno ne biste rekli da ustvari ne volim plavu nešto specijalno. Volela sam je kad sam bila mala, ali sada, njah. Možda neke nijanse. Ali omiljena boja mi je žuta (ako nekog zanima prokleto nebitna informacija)

Izvinjavam se na ovom, ali upravo u pozadini ide pesma 'Gangster' 
koja je takav throwback na leto, da mi se plače. Da, prokleto sam emotional od sinoć. 



Bela. Helou bejbe. We meet again. 
Ali da, bela je moji secret wish, jer znam da mi mama ni u ludilu ne bi dala da mi kosa bude, citiram, 'kao kod babe', ali ono, jednog dana ću samo da upadnem u kuću i budem u fazonu 'Mamiii, vidi mi kosu.'. To ću da uradim kada dobijem neku peticu, pa ono, makar da ima neku dobru vest žena. 


Ako ne uspe bela, imamo sivu. To je bolje, je l' da? Da. Iskreno, siva je toliko bum boja... koja mi vetovatno isto ne bi stajala, ali šta sad. 


E dobro, kada bih bila šargarepa koju su prepekli u rerni kao u spotu Kejti Peri, izgledala bih isto kao kada bi se ofarbala u ovu boju. Narandžasta kosa će da bude nešto za čime ću da patim čini mi se ceo život, jer mi jednostavno ne stoji. Ali dobro. Prihvatam život onakav kakav je (okrutan i surov).


Naravno nemojte moje komentare da shvatite previše ozbiljno, jer sam u dobrom delu slučajeva na blogu sarkastična, što se ne da mnogo primetiti, sudeći da su postovi u pitanju. Dakle, to bi bile boje kosa koje su moje wannabe, jednog dana. Da li vi planirate ikada da se farbate? Šta mislite o ovim bojama kose?

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. DA DA DA doslovno kao da samu sebe čitam, mislila sam da neću naići na osobu koja toliko voli obojenu kosu kao ja, i da još voli iste boje.

    Ja uskro idem u ljubičasto, onako pastelno, teško za opisati, nijansa vrlo slična onoj na 4.slici,samo da više vuče na ljubičasto nego plavo.
    Već sam izblajhana u plavušu tako da će proces biti brz,nadam se.

    Baš sam hype sada hahha

    Jakooo mi se sviđa post i sva kosa u njemu :'D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej, OKEJ - zvanicno, blago (!) tebii. Hocu i ja da se farbam hahah (6-year old talk, ali da). Nadam se da ces fa postavis slike na blogu da vidimo kako je ispaloo ❤😊

      Избриши
  2. Kad mi je bilo 16 ludila sam za ovim bojama i baš sam se jako željela farbati, no nikad nisam skupila hrabrosti, a danas i nemam toliku želju, ali ipak ću nekada isprobati neku od ovih ludih boja. Plava mi je omiljena, tako da će to biti izbor.Odlična ideja za post. :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam toliku zelju za svim tim, ali po mojoj mami, moram da cekam do leta da bih probala bilo sta od ovog..
      Hvala tii inace ❤❤

      Избриши
  3. Ja sam ljubitelj eksperimentisanja kada je kosa u pitanju, kako sa frizurama i sisanjima tako i sa kolorizacijom. Bas mi se dopadaju ove boje, savrsene su! Divna ideja za post draga Nina!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje! Samo sto sam sada stala sa sisanjem (prvi put posle duzeg vremena) da malo pustam kosu. Nisam je videla skoro duzu od recimo do pola ledja, tako da sad radim na tome dok mi ne dodje vreme za farbanje 😊.
      Mnogo ti hvalaa ❤❤

      Избриши
  4. WOOW! Dakle, obožavam ovakve kose, meni je pinterest feed pun tih frizura, predobro *--*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istooo! Pre neki dan sam provela sat vremena tako sto sam na Pinterestu ukucala 'Aqua hair' i skrinsotovala sve moguce nijanse 😂

      Избриши
  5. Predivan post. Ja volim u eksperimentisanju svega. Baš sam danas vidjela momka, koji je moje godište i koji se ofarbao u zeleno (kada kažem zeleno, mislim baš trava zeleno), ali je jako simpatično i drugačije. Iako će ga svi gledati kao vanzemaljca,, on fura svoj fazon, što je najvažnije. Ove sive i plave boje su mi goals u životu i znam da ću se kad-tad tako ofarbati

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko je to genijalno što se ofarbao u zeleno hahah! Ako se družite, prenesi mu da je kralj. I da, meni su sive i plave takođe prokleti goals u životu i jedva čekam leto, da konačno isprobam neku na sopstvenoj kosi :))

      Избриши
  6. Ja imam neku plavu (plavu, ono 'žutu') kosu, tako da pretpostavljam (nadam se) da mi lepo stoje te bele, sive i sl. boje. E sad meni je ogroooomna želja da se ja jednom ofarbam ili u belo, ili u ono 'sivo- belo- lila'. A ne smetaju mi ni ostale boje koje si navela jer su mi sve ono... goals. A fora je u tome što bi moja majka doživela nervni slom da se ofarbam u tu boju bez njene dozvole, a njenu dozvolu neću da dobijem do ponuletstva očigledno (mislim neću ni tad, al ono...). Još 3 i po godine, bitchezzz! Btw: preinteresantan post! Obožavam te! 💖💖💖💖💖

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi na plavoj kosi hahah. Ja imam fazon smedju sa nekim toplim (narandzastim, sine) podtonom, tako da kada bih se izblajhala imala bih zumance kosu i kada bih stavila faking zelenu boju na kosu, to bi se ispiralo i imala bih, da, govno boju na glavi. Tako da, srecnice, farbaj se, imas moj blagoslov. Makar bilo i za 3 i po godine hahah.
      Hvala ti mnogoo <33 Obozavam i ja tebeee hahahah <333

      Избриши
  7. Great post Darling
    we wish you a lovely day
    xoxo
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'