#pure_randomness: Riverdale (talentovani fanovi, majke mi), Noodlerela i muzika (na engleskom i španskom included) #3

Preksinoć sam skrolovala Jutjubom na telefonu u potrazi za novom muzikom, znate, kao što svi radimo u nekom trenutku u mesecu, i naišla sam na nešto što mi je skroz zapalo za oko. 
Ako niste čuli za jednu od serija nove generacije (generacije posle 'Vampirskih dnevnika', 'Teen Wolf-a', 'PLL-a' i ostalih) onda vam prva random tema neće mnogo značiti. 
Osim ako vas ne natera da odgledate tu seriju. 
Dakle, u pitanju je 'Riverdale'.

Naišla sam na gomilu fan videa, koji su miks scena iz 'Riverdale-a' i neke ful pesme, što u kombinaciji izgleda stvarno moćno.
Na primer:

Believer


Mad World


You Don't Own Me



Ima ih gomila na yt i svi su tipa od oko minut, dva. Tako daaaa... čekirajte?

Dalje...
KONAČNOkonačnoKONAČNO sam dobila knjigu od jedne od svojih omiljenih jutjuberki (ako me pratite, ovo je TOTALNO očekivano) Noodlerelle.
Ne mogu da verujem da je konačno u mojim rukama, jer pratim njeno pisanje bukvalno od prvog vloga vezanog za 'Undercover Princess' i sve njene tvitove od tad... pa sam sad baš onako.. emoušnl.


Do sada sam pročitala (pozdrav za moj obečeživač koji viri u gornjem levom uglu knjige) oko tri poglavlja, jer, ono, škola, ali do sada je nekako toliko opuštajuća i baš mi prija i način na koji pište i cela priča uopšteno. A Loti i Eli su toliko fantastične i drugačije da su obe same po sebi čista inspiracija.


Kad smo već kod inspiracije, ovih dana, kako to obično biva kada najviše moram da učim, sam toliko postala inspirisana za tu moju famoznu 'Wattpad' priču, da se to ispostavilo bolje nego što sam planirala. Iako sam ja već mesecima imala tu glavnu ideju, plot twist i ostalo, nikada nisam ušla dublje u celu priču i likove.
Znala sam kako hoću sve da ide i samo mi je bilo bitno da počnem, tako da je sada došlo vreme da nadograđujem poglavlja što više mogu, kako bi to imalo neku svrhu i poentu na kraju.

Dakle, napravila sam folder u galeriji (koji već ima 104 slika, vau) sa slikama na temu na koju otprilike idem. Ubacila sam tu sve slike koje me na neki način podsećaju na bilo koji deo priče, ili prosto likove. Tako da eto, imate mali sneek peak.


Takođe sam jedne večeri celu noć provela na yt tražeći inspo pesme. I napravila sam dobru plejlistu, iako je do toga trebalo mnogo vremena i ne biste verovali koliko depresivnih i sektaških pesmu. Znači, ja ne znam kako sam napasala na takvu depru, ali bitno je da nema takvih pesama na listi (hvala BOGU).


Iiiiii moj omiljeni deo posta:
BUM - PLEJLISTA:


  1. Alan Walker - Alone (ova pesma je nešto najbolje što sam ikada slušala (kinda). Pa makar najbolje što sam našla na MTV-u pre neki dan) 
  2. Starley - Call On Me (ili ako mene pitate, ova pesma se zove 'You can't stop the tears from fallin' down')
  3. G-Eazy & Halsey - Him and I (genijalno je kada imate drugaricu koja sluša istu muziku kao vi. Ja sam njoj otkrila 'Havana' i 'New Rules' a ona meni ovo savršenstvo od pesme)
  4. Katy Perry -Hey Hey Hey (bez obzira na FEJLČINU od spota koji mi i dalje nije ni najmanje jasan, pesma je genijalna)
  5. Anitta & Balvin - Downtown (za pesmu sam saznala od Lele Pons, koja je u spotu sa svojim dečkom koji znam kako se zove, ali ne znam kako se piše. Elem, ispala je super pesma, a spot OBOŽAVAM)


Iiiii to je kraj novog random posta. Ovo su mi jedni od omiljenih postova, jer uvek ubacujem stvari koje mi se motaju po glavi tih dana i mogu onda u komentarima da vidim mišljenja drugih o svemu tome (idite dolje i podelite sve što vam je na pameti sa mnom). Vidimo se u nedelju, u poslednjem postu za ovu godinu.

Do... pa, nedelje! 
N.

Коментари

  1. Joooj prvo drago mi je što si dobila tu knjigu, jer vjerujem da bi i meni previše značilo od mojeg dragog uzora, blogera dobiti knjigu i tako to. Zatim, Riverdale yay, pišeš onak, ako ne znate za ovu seriju a ja onako u sebi " Zeno, udana sam za Archija, Veronica postaje, " haha! Ali da, ja ne samo od Riverdale-a nego od mnogo serija gledam tako te moćne klipove i svaka čast onima koji to naprave! Inače, Bughead / Varchie shipper? Što se tiče pjesama,jedino ću sad otići poslušat Him and I inače sam ove ostale poslušala i pretop su! Draga, savršen post sve u svemu, super ideja i mene si uspijela zainteresirat i svaka čast! :D



    check my new post :
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajooj, mnogo hvala na komentaru ❤💕. Inace Bughead su life, a Varchie, paaa kjut su, ali nisam toliki shiper iskrena da budem.

      Избриши
  2. Odličan post draga. iskreno, ne pratim seriju jer završavam trenutno nekoliko njih, ali postoji šansa da ću je pogledati. Takođe, mnogo sam srećna što si napokon dobila tu knjigu i nadam se da ćeš mnogo uživati u njoj u što iskreno ne sumnjam ni malo ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces je pogledati. Stvarno je zarazna �� Hvala ti mngooo inace ❤��❤

      Избриши
  3. Riverdale nisam gledala, al' sam čula poprilično toga dobrog u vezi nje. A pesme kidaju 👌👌 A što se knjige tiče da mi je neko rek'o da bih bila srećna jer je neko dobio knjigu svoje omiljene jutjuberke, slatko bi' mu se ismejala u facu, ali i sama znaš od kad te pratim i s obzirom na to, znam kol'ko ti ta knjiga znači i mnogo mi je drago zbog tebe. 😊 Nadam se da će da ti se sviđa ❤️❤️ Šta sam još htelaaa.... A da, one slike su toliko perfektne 😍😍😍 Nadam se da ću jednom da pročitam tu tvoju knjigu. Istina da nemam blage veze o čemu se radi, al' slika govori 1000 reči. 😂 A i čim ti pišeš, podrazumeva se da to mora da bude dobro, ofc.

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Come onnn, uvek se istopim iz tvojih komentara 💕❤ Mnogo ti hvalaa A.❤❤

      Избриши
  4. Mislim da nam je svima teško pao završetak navedenih serija, a većina ih je ove godine završila, ali na sreću, tu je Riverdale, kojom sam i sama opsjednuta. Moram priznati da i sama nekad volim gledati ove videe, odnosno gdje fanovi uz ogroman trud urede video. Drago mi je da si sretna zbog knjige :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se 😭 Nedostaju mi TW i PLL kao nistaa, ali dobroo. Hvala mnogo na komentaruuu 💕💕💕❤❤

      Избриши
  5. super post i ja ge=ledam tu seriju btw :D
    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jooj, baš se osećam nekako dobro jer znam većinu stvari odavde. Sem knjige, doobro! Him & I - sjajna pesma. Pohvaliću se da sam je odslušala i odgledala spot čim se pojavila, WOW KOJA SAM VI-AJ-PI ličnost.... :'D
    Volim da slušam nešto neobičniju muziku, zavučenije pesme, ili da preslušavam neke ,,klasike'' tipa RHCP ili Pink Floyd. A što se serija tiče - slična priča. Trenutno gledam Peaky Blinderse, evo baš sad razmišljam da hoću da se ušuškam, sipam rusku salatu (koju sam sama napravila!!!!) i uživaaam! :-D

    3. blogorođendan | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Him & I je ZIVOT. Tacka. Inace, i moj tata slusa Pink Floyd (lowkey fanmen (totalno rec)). Hvala ti mnogooo na komentaruuu hahah 💕❤❤💕

      Избриши
  7. Jaoo koliko ja volim tvoj blog i tvoje urnebesne postove, a ovaj je jedan od njih.

    Hvala ti što si sa nama podjelila ove zanimljive priče.
    I, voljela bih pričitati tvoju knjigu, nadam se da ćeš nekad u budućnosti htjeti objaviti to što si pisala "za svoju dušu" tako da i svi mi ostali uživamo u tome. :)

    Sve pohvale za post.

    Sretna Nova 2018. godina.

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  8. Ajaoo hvala mnogooo 💕❤❤❤ Srecna nova i tebi i sve najlepsee 💕❤❤❤

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu