Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu



Hvala svima koji su postavili pitanja, sudeći ih je više nego što sam očekivala. Iskreno, nisam imala pojma da li će iko da se odazove na ovaj Q&A, no ipak evo nas. 
Nemam pojma šta bih još htela da napišem u ovom uvodu, tako da hajde odmah da pređemo na ono zbog čega smo svi ovde. 


1. Je l' je u međuvremenu neko saznao za tvoj blog, tj. da li si nekom rekla, i ako da, kome i kako?

Ima nekoliko ovakvih pitanja, ali moraću da vas razočaram. Koliko ja znam niko nije saznao blog, niti sam ja ikome rekla. Predpostavljam da hoću jednog dana, ali taj dan nije danas. 


2. Kako si zadovoljna odabirom srednje i da imaš ponovo priliku, da li bi opet odabrala istu?

Kada sam tek saznala gde sam upala, nisam baš bila mnogo entuzijastična po tom pitanju. Ako nekog zanima idem u srednju 'Pravno-poslovnu školu', koju sam upisala u septembru. 


Mislila sam da to nije škola za mene, jer ne planiram da se ikada u životu bavim pravom ili završim u smornoj kancelariji. E zato Bogu hvala da sam upisala smer 'poslovni administrator' koji se više bavi komunikacijom i međuljudskim odnosima, nego što bi recimo bio 'pravni tehničar'. 
U tom smislu je sve ispalo bolje nego što sam se nadala. 
A što se društva tiče. Ne mogu da vam opišem koliko sam se brinula oko svega, ali sam imala tu sreću da upadnem u najopuštenije odeljenje sa genijalnim ljudima i upoznam grupu divnih prijatelja za koje jednostavno znam da su zauvek. 

Tako da, da imam priliku da menjam nešto, napravila bih apsolutno iste odluke, jer nisam mogla ni da zamislim da će sve ovako da ispadne. 

3. Omiljeni pevač/ pevačica (Avril, myb?)

Toliko li se provaljuje, a? Šalim se, ali da, predpostavljam da je to Avril Lavigne. Iako više volim njenu stariju muziku, mada može da se probere i poneka genijalna nova pesma. Ali ona je meni apsolutno kraljica i večiti tinejdžer. Toliko je originalna i tolika flegma, sa skejterskim odvaljenim stilom da je obožavam. 


A od pevača bi to definitivno bio Shawn Mendes. Njegove pesme su toliko lepe i toliko zarazne. Pogotovo 'Treat you better' koja mi je omiljena. Taj tekst.. ahhhh. Opsesija.
O, i ako je neko čitao 'Onlajn devojku' od Zoi Sag, da li i vas Šon i ona devojka iz spota za 'There's nothing holding me back' podsećaju na Peni i Nou? To sam pročitala u komentarima skoro i realno, skroz liče.


4. Je l' si zadovoljna svojim blogom?

Da. S obzirom da je ovo mesto gde sam u svakom trenutku brutalno iskrena, bolje ne može da ispadne. Recimo da vam je ovo kao da ste u mojoj glavi. Bukvalno. 

5.  Je l' si izbacila ono drvo iz sobe? :D

Nikad, sine moj. Ali sam promenila lampice i okitila sam ga. 


6. Do kad si verovala u Deda Mraza?

Pa normalno. Kada smo moj komšija i ja bili mali uvek bismo slavili Novu godinu zajedno. I jedno pet minuta pre ponoći bi naše mame ušle u sobu i rekle 'Jao vidite kroz prozor! Eno ga Deda Mraz!'. I kada bismo se mi, praznoglavci, zalepili za prozor one bi stavile paketiće ispod jelke i bilo bi 'Vauuu. Mađijaaa.'. Tako da, da.

7) Najlepša uspomena/ događaj/ uspeh/ bilo šta što smatraš najboljom stavri koja ti se desila ovde na bloggeru?

Iskreno, svakog dana mi se dešava nešto lepo. Svaki komentar mi je priča za sebe. Sva različita mišljenja. Ne mogu da izdvojim nešto specijalno, jer mi je blogger jedan od kostantnih razloga za sreću i sve što se dešava mi je uvek tako novo i toliko fenomenalno.

9. Omiljeni naš/ strani jutjuber/ka?

Pa mislim da nemam baš omiljenog omiljeng jutjubera, ali one koje naviše gledam su Vina, Emilija Milojević, Nađa Stanojević i Zorannah od naših, a Noodlerela, Jbunzie i Zoella od stranih. 
Da, pratim uglavnom ženske jutjubere, jer se ne ložim na igrice i skečeve nego na mejkap i te stvari, tako da sam tu đe sam. 


10. Ko ti je trenutno celebrity crush? :D

Uuuu, najjače pitanje. 
Ja sam osba koja može da u svakom filmu, seriji, knjizi, čemu god, nađe celebrity crush. Ali moj jedan jednini i neprevaziđeni je Dylan O'Brien. 


Vau, traženje ovog gifa je baš bilo zanimljivo. Mogla bih 'ladno da napišem post o svim preslatkim gifovima Dilana O'Brajana. Zahvalili biste mi. 

11. Prva jedinica ikada u školi?

Iskreno, nemam pojma. Nisam baš neka svetica u školi, tako da biće da je bila rano. Ali jednostavno me mrzi da učim. I uvek sam u fazonu 'Ma lako ćemo'. Bukvalno se dopisujemo drugarice i ja u grupi sa, i one jadne kukaju kako ne znaju kako će da poprave sve ocene, a ja evo.. pa, pišem post. 

12. Koji ti je najdraži post na tvome blogu?

Uuuu, sad ćemo da vidimo. Nemam pojma ni šta sam sve pisala do sad. 
Okej, podsetila sam se. Pa rekla bih da je to OVAJ post. Dakle u pitanju je najrandom mogući post ikada, koji je onako samo proizašao iz mene, apsolutno neplanirano, ali eto, moje srce drago je progovorilo (propisalo, whatever).


13. Najdraža knjiga?

Ovo pitanje je došlo bukvalno u pravo vreme. Za neki dan ide ceo post o ovome. Ali skraćeno, dugo je to bila 'Carry on' Rainbow Rowell , koja mi je i dalje neprevaziđena, ali još jedna joj se pridružila na prvom mestu. 'Neko od nas laže' Karen M. Makmanus.


14. Tvoje vrline?

Tvrdoglava. To je moja najveća vrlina, ako mene pitate. Samo treba da znate pravilno da je upotrebite. Jer ja, kada se zainatim da uradim nešto, Bog Sveti ne može da me ubedi u suprotno. Tako postižem svoje ciljeve. 
Ali što se tiče opšte prihvaćenih vrlina... postoje dva razloga zbog kojih neću da ih napišem. 
  1. Zvuči mi napumpano da hvalim samu sebe
  2. Ne zanima me šta ljudi smatraju 'opšte prihvaćenim', napisala sam ono što jesam i što sam ja 100% prihvatila

15. Voliš li djecu?

Ne bih rekla da ih ne volim, ali mi dečca od tri do deset godina užasno idu na živce. Znate kako su neki ljudi jednostavno puni razumevanja i strpljivi sa njihovim slincima i nebulozama? Ja nisam jedna od njih. Jednom sam čuvala dete iz komšiluka od četiri godine. Prvo je bila fina. Onda je krenula da me čupa. Onda sam krenula ja nju da čupam. Pa je počela da vrišti. I onda sam i ja počela da vrištim. 
Na kraju smo obe plakle. Ja sam inače prvi srednje. I da, na kraju smo obe plakale. Ona pitaj Boga zašto, a ja od muke. 

16. Trenutno najdraža pjesma?

Ako ne računamo plejlistu božićnih pesma, onda je to ovo: 


Iz nekog razloga sam se navukla na stare pesme 1D. A inače ih nisam slušala dok se nisu raspali. Sad mi je žao. Mukica. 
I da, ova zanja pesma je 'End Game', pošto se ne vidi. 

17. Najdraži predmet u školi?

Najdraži? To ne biva. 
Ne volim ni jedan nešto specijalno. Možda.. engleski? Ali nije ništa posebno predmet kao predmet, nego samo volim jezik. 

18. Kako uopće ideja da otvoriš blog,jesi saznala preko nekoga ili slučajno naišla na blogger?

Za blog kao pojavu znam već godinama. Prvi blogovi koje sam pratila bili su 'Sofijin kutak' i 'Teodoras's small world'. Stalno sam im se divila i htela da radim to što i one. Ali nikada nije uspevalo (da, ovo mi nije prvi blog). Posle sam i zaboravila. 
Sve do letos. Ne sećam se zašto, ali samo sam odjednom htela da probam ponovo i vidim da li će da uspe. 

19. Odakle ti inspiracvija za postove?

Uglavnom pišem o stvarima o kojima razmišljam tih dana. Mada ne moram mnogo da se trudim, jer uvek imam backup plan kada izgubim ideje za postove. Ako mi ne pada na pamet neka specijalna tema, onda pišem 'Inspiration post' sa slikama koje sam skidala tih nedelja ili 'Point of view' gde ubacim fotografije koje sam ja fotografisala, ili '#Pure_randomness' jer tu mogu da pišem o sto stvari istovremeno. 
U drugim slučajevima kopam po 'WHI' jedno minut i po, jer mi odmah sine neka ideja čim uđem na aplikaciju.



20. Znaju li tvoji prijatelji i tvoja obitelj za tvoj blog i što misle o njemu?

Niko nema pojma. Prosto mi treba ta jedna stvar u koju niko neće da zabada nos i koja je samo moja. A verujte mi, znam ljude kojima sam okružena, pričali bi o tome. Što neću. Tako da to ostaje tako za sad.

21. Što voliš raditi u slobodno vrijeme?

Ovih dana gledam 4. sezonu 'PLL' (ponovo), 'Simsponove' na Fox-u, 'Dve devojke bez love' na Fox Life-u i Božićne filmove. Pišem, kao i uvek. Crtam kad mi se hoće. Učim da pišem levom rukom. I u uglavnom sam na četu sa grupicom likuša koje su mi kao braća (da, dobro ste pročitali).

22. Najdraža hrana?

Bilo šta testasto. Špagete, makarone, pica, nudle (!), kanoli.. ne zanima me dok je od testa. 


23. .Planiraš li možda nastaviti pisati knjige kao prije? ali ne tako cringe,kako ti kažeš hahah

Oooo, stvarno pratiš moje postove hahah. 
Istina je da nikada nisam prestala da pišem. Letos sam završila jednu knjigu i sada pišem paralelno nastavak toga i knjigu koju mislim da ću na neki način da podelim sa vama jednog dana (valjda.). Tako da, mislim da ne bih preživela da ne pišem. Nekako sam se navikla da mi to bude izduvni ventil, a i prosto volim da stvaram nove stvari. 

24. Da imaš kaktus,kako bi ga nazvala?

Zapravo imam kaktus. Ali pojma nemam kako bih ga nazvala. Dajte mu ti ime i napišite mi u komentarima. 
Evo njegova slika, da vam pomogne.


Malo mutnjikava, ali može da prođe. 

25. Najveći blam koji si imala?

Mislim da bih mogla da napišem post 'Top pet životnih blamova'
Ovaj nije najveći, ali je jedan od boljih. 

Drugarica i ja smo stalno išle ranije na 'ogradu za spuštanje', koja je bila pored nekog internata u mom komšiluku. I jednod dana mi odlučimo da odemo tamo da se slikamo. I na zidić preko puta ograde ostavimo dukserice i moj skejt. E sad je došlo pitanje 'Kako da se slikamo?'. Pa smo, pametne, uključile snimanje na prednjoj kameri i telefon uglavile ispod skejtborda, tako da se ne vidi (slučajno, ali je ispalo tako). I eto, mi smo pozirale na ogradi dobrih 10 minuta dok nismo čuli škljocanje kamere i smeh. A tek kada smo se okrenule imale smo šta da vidimo. Prozori jedan za drugim na tom internatu popunjeni sa likovima koji nas snimaju i cepaju se od smeha. 
Da. 
Logično, pobegle smo i mesec dana se nismo vratile tamo. Ako na yt nađete snimak pod nazivom 'Dve debilke poziraju ispred ničega jer tripuju da su Tumblr af' javite mi.

26. Najbolji poklon za Božić koji si ikada dobila?

Pa, ovaj je bio za Novu godinu, ali se ipak računa. Mama moje bff radi u štampariji i pre dve godine one su mi napravile pravu, ukoričenu kopiju knjige koju sam tada pisala. Postoji video kako plačem pred pola društva dok otvaram to. 
Ali da, moja najbolja drugarica je kraljica poklona. Za rođendan mi je nabavila duks na kome piše 'STILINSKI 24' na leđima, a napred je logo lakros tima Beacon Hillsa, jer sam letos bila opsednuta 'Teen Wolf-om' i Stajlsom. Kraljica. 

27. Da za Božić možeš ukrasiti cijelu kuću kako god želiš,kako bi izgledala?


28. Kako su tvoji roditelji reagovali kada su saznali za blog?

Još uvek ne znaju da ga imam. 

29. Ko ti je najveća podrška? 

Predpostavljam da su to ljudi koji čitaju i komentarišu moje postove. Svaki komentar me nasmeje i natera me da pišem dalje. 

30. Da li ikada ugasila blog samo zbog hejtera? 

Do sada nisam imala ni jedan hejt komentar na blogu, ali i da jesam, mislim da bih samo spustila tu osobu i nastavila da furam dalje. Koga još zanima šta neko takav ima da kaže? 


31. Odakle crpiš inspiraciju? 

Na to sam već odgovorila gore. Dakle, ili iz svakodnevnog života i stvari o kojima razmišljam tih dana, ili iz 'We heart it' aplikacije. 

32. Čime želiš da se dalje u životu baviš? 

Iskreno bih želela da isprobam mnogo stvari. Da promenim mnogo poslova kao Homer Simpson. Ne želim da završim u kancelariji i radim papirologiju. Hoću da komuniciram sa ljudima, radim nešto kreativno i ono što me čini srećnom. 


33. Što te potaklo da kreneš pisati postove na svom blogu?

Pojma nemam. Ali stvarno, uopšte ne mogu da se setim zašto sam to krenula da radim tog dana, pre pet meseci. Moj tata ima običaj da kaže da imam pamćenje kao zlatna ribica, jer stvarno zaboravljam stvari. Počinjem da se plašim da je u pravu. 

34. Tko je tvoja najveća inspiracija u životu?

Ako se baš misli na osobu, nemam nekog idola ili tako nešto. Više nisam u fandomima i to. Ali obožavam ličnost Dove Cameron. Devojka je toliko prešs. Uvek pozitivna, uvek nasmejana, uvek luda. Zrači gde god se pojavi i inspiriše tolike ljude. Obožavam da je pratim na twitteru, jer mi njeni tvitovi uvek poprave dan. Kada vidim koliko je zrela i prizemna. Stvarno se nadam da ću i ja biti takva jednog dana. 

Ovo je inače sa mog insta storija. 

35. Koju državu bi htjela posjetiti?

Pre svega Veliku Britaniju, iz mnogo razloga, ali da ne smaram sada sa time. A posle nje mi je ovih dana na listi Kuba i grad Havana (hvala pesmi Camile Cabello).


36. Šta misliš o svom blogu?

Da je jedan veliki haos. 

37. Dopada li ti se tvoj način pisanja?

Moj način pisanja na blogu je faktički moj način pričanja u realnom svetu i životu. Ako vas nekada nazovem 'sine', opušteno, tako zovem sve svoje prijatelje. Imamo i gurpu na mesindžeru koju su moje drugarice nazvale 'Nini sinovi', jer sam toliko retardirana. 
Tako da mi se dodapa moj način pisanja. Jer sam to ja. 

38. Šta bi uklonila, a šta dodala na tvom blogu?


Pojma nemam.

39. Da li bi volela da budeš svetska najpoznatija blogerka?

Morala bih da malo razmislim o tome. S obzirom da bi tada na blog došlo mnogo ljudi kojima ovde nije mesto, već su tu samo da bi se proseravali jer im je dosadno. Takođe bi verovatno svi u mojoj okolini saznali za njega, pa to više ne bi ni bio moj mali kutak na internetu. Nisam sigurna da li bi baš volela toliku pažnju u ovom trenutku. 

40. Tvoji ciljevi za 2018. godinu?

Okej, može top tri koji su mi prvi pali na pamet? Može.
  • Da naučim da pišem levom rukom
  • Da naučim španski samo da bih mogla da se svađam na španskom 
  • Da objavim priču na Wattpad
41. Najveći cilj u životu? 

Da probam sve, budem kreativna, zabavljam se i nađem ljubav svog života. 


Znam, znam, post je UŽASNO dugačak. Ali sam uspela da odgovorim na sva pitanja! Nadam se da vam se dopalo. Ako imate još neko pitanje postavite mi u komentarima. I budite spremni za recenziju (takođe KATASTROFALNO dugačku) najbolje knjige ikada (što je titula, jer to ne pričam tako lako).

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Vrlo simpatični odgovori, čak mi bi i žao kada sam stigla do kraja posta.
    Mislim da bi definitivno trebala podijeliti sa nama neke dijelove iz knjige, voljela bi da pročitam to.

    ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da verujem da ti je bilo zao hahah. Ovo mi je jedan od najduzih postova ikadaa 😂😂. Jedva cekam da podelim sa vama ❤. Nadam se da cu krenuti da objavljujem poglavlja na Wattpad pocetkom leta 💕
      Mnogo ti hvala na komentaru 😊

      Избриши
  2. "Da naučim španski samo da bih mogla da se svađam na španskom" 😂😂😂😂👏👏👏👌👌 Znači ovo je prejako! I sama znaš koliko ja obožavam tvoje postove, samim tim mi njegova abnormalna dužina nije smetala. :D
    Inače, ako se sećaš (jednom sam rekla), ni za moj blog ne zna niko. Imam taj feeling da je moj blog možda jedino mesto gde imam potpunu sigurnost da će sve moja iskrena mišljenja, priznanja i tako to ostati bezbedni. Blog ti je kao bff koja neće da te izda ni kad joj preotmeš dečka. :D Mislim, kako da kažem da imam blog i sutra (ups, ponedeljak) dođem u školu i sedim satima sa osobama sa kojima se do juče nisam podnosila znajući da su čitali sve moje blamove, ali i razna jadanja, da tako kažem, ne d'o Bog, mišljenje o razrednoj, samoprozvanoj eliti, celoj generaciji. Nestala bih pod nepoznatim okolnostima u roku od 3 i po minuta. Ali i da nije tih mišljenja, blog je mesto gde bukvalno mogu sve da kažem. Mogu da pričam kako sam se upiškila sa 4 godine. (Pričala sam jednom i kako sam se takmičila sa sestrom koja će viši da se ispiša u nošu, a onda se trkale na nošama) Zamisli neko vidi sav taj cringe?! 😱 Čak i da nije toga, jednostavno na blogu sam ja- ja. A sa tim osobama u životu nisam, niti bih progovorila 2 i po reči. Bukvalno se poznajemo... čisto da bih sutra mogla da kažem "A, znam je. Valjda". A s druge strane, baba, deda, familija raznorazna, roditelji... Da čitaju sve ono što pišem?! Pupupupu, da ne ureknem!

    Uglavnom, da ne dužim. Mnogo volim ove tvoje postove o tebi, tvojim mišljenjima i tako te stvari, tako da je ovo bilo predobro. Bukvalno sa 99% činjenica mogu da se poistovetim.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno razumem sta hoces da kazes. Kada bi svi znali za to, bilo bi kao da si gola pred njima. Okej, ajde da ne budemo TOLIKO ekstremni. Bilo bi kao da ti citaju dnevnik.

      Inace ti mnogooo hvalaa <333 Znas da obozavam tvoje komentare i da mi mnogo znacee <33 :3 (nisam koristila ovog smajlija od petog razreda, vauu. To ti je tastatura na kompu forever)

      Избриши
  3. Moram priznati da su se, baš baš, potrudili oko pitanja. I stvarno mi je drago da ovo nije bio jedan od klasičnih Q&A tipa zašto blog, kako, i sl. Stvarno sam uživala u čitanju i na par odg sam, morala, da se nasmijem :). Hvala ti na tome, od <3. Divna i si i samo tako nastavi :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz su se potrudili hahah. Bas mi je bilo zabavno da odgovaram na njih. Mnogo mi je drago da ti se dopao post <33 Hvala ti na komentaruuu <333 :))

      Избриши
  4. Iskreno mi je žao što nisam vidila post u kome si ti rekla da se postavljaju pitanja, ali moram da ti kažem da sam oduševljena ovime. Zaista je odličan post i mnogo mi se dopadaju pitanja i odgovori i svaka ti čast. Ovime sam bliže upoznala tebe i to je divna stvar ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Baaš sam uživala čitajući, nisam ni osetila da je bilo 41 pitanje! :D Nemam šta posebno da dodam, deluješ mi kao osoba koju bi volela da upoznam. Eto, shvati to kao kompliment! :D
    A kaktus... pade mi napamet da bih mu dala ime ,,Napaćenko'' jer izgleda napaćeno. :( Ali tužno je dati kaktusu ime Napaćenko. Tako da, smisli neko lepše. KARLOS. Može!!!

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, ova knjiga ,,Neko od nas laže'' - mnogo podseća na priču filma The breakfast club, samo što se tu nije desilo ubistvo. Odgledaj film, sjajan je! :) (i nemoj imati predrasude jer je iz osamdesetih)

      Избриши
    2. Veruj mi, jeste namucenko. Jutros sam ga ovalila jaknom (slucajno, nisam toliko bezdusna) i odleteo je na drugi kraj sobe. Znas kako mi ga bilo zao. Ali Karlos je bolje, jer zamisli da si toliko napacen jadan (a.k.a. ja sam ti gazda) i jos se zoves Napacenko 😂. Zvacemo ga Karlos bolje.
      A film planiram da pogledam, jer mi se knjiga toliko dopala, pa bi verovatno i film posto kazu da je slican.
      Mnogo ti hvala na komentaruu ❤💕💕

      Избриши
  6. Prvo ćemo komentirati Shawn Mendesa, i treba da ga slušaš.
    Zatim ćemo komentirati Dylana O'brinana za kojeg mislim da je iznimno potreban onaj post samo s njegovim gifovima, a zatim i Stilesa i njegov kombi koji opisuju moje ljeto 2017, a zatim i moju ljubomoru na tvoju teen wolf majicu.
    Sada ćemo dati ime kaktusu - Tuga, izgleda tužno pa reko zašto ne.
    A sada ćemo komentirati post.

    Najzanimljiviji q&a koji sam čitala u dugo vremena 😂<3<3<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahah svima izgleda moj kaktusic tuzno (vidi se kako se staram o njemu 😂😂). I ozbiljno razmisljam o tom postu samo o gifovima Dilana O'Brajana. Inace TW je obelezio i moje leto 2017. pogotovo jer sam zakasnila 15 minuta na frizuru za maturu jer sam morala da odgledam kraj druge sezone 😂😂
      Tvoji komentari su mi jedni od omiljenih stvarnooo hahah ❤😂

      Избриши
  7. Ovo je definitivno jedan od najzanimljivijih Q&A postova koje sam pročitala. Dylan O'Brien je i moj celebrity crush haha, nitko mu ne može odoljeti. Što se tiče prijatelja iz škole, ni moji ne znaju za blog. Nekako mislim da je tako najbolje i kao što si rekla, to je nešto sasvim moje osobno. Možda se jednog dana predomislim, ali ne vjerujem da će to biti tako skoro.
    Ako te zanima giveaway svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Dylan je ljubaaav hahah <33 Potpuno te razumem. Ni ja nesto ne mislim da cu se uskoro predomisljati. Svidja mi se ovako kako je :))

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post! ❤
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  10. Pre svega, hvala ti što si odgovorila na moja pitanja. Odgovori su divni. I ja bih volela naučiti španski, jer me ta zemlja privlači, a ne jer želim da se svađam na tom jeziku, haha. Ali i to može biti korisno, haha. I ja odavno želim da pišem knjigu na Wattpadu ali eto, inspiracija ne dolazi.

    https://laadda2.blogspot.com/2017/12/filmovi-koje-sam-pogledala-u-poslednje-vreme.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha meni je svadjanje u onim sapunicama nesto najzabavnije 😂😂 Nadam se da ce ti naici inspiracija. Volela bih to da procitam 💕

      Избриши
  11. Iako je u pitanju q&i ipak si uvela nešto po čemu si prepoznatljiva i zbog čega će mi se ovakav, naizgled običan post svidjeti xd. Vjeruj mi da je mnoo bolje kad ti za blog znaju samo porodic, ja kada sam prije par mjeseci počela pričati da imam blog izgubila sam dosta prijatelja, ali tek sada shvata da to i nisu bili prijatelji. Tako da, samo uživaj i nastavi pisati sve što te muči :D mi ćemo ti uvijek udijeliti neki savjet, ili ti nama

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo mi znaci to sto si rekla za savete. Na kraju krajeva svi vi jeste neka moja porodica 😊 A sto se tice pricanja mojoj pravoh porodici.. morace da saceka jos malo. Mnogo ti hvala inacee 💕❤

      Избриши
  12. Great post! I follow your blog, maybe you can check out mine? thanks dear http://casaninnamamma.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман29. јул 2021. 10:20

    Omg same u vezi Dylana i jeepa, nikad nisam mislila da cu videti nekog sa balkana kome je celebrity crush Dylan i ko je gledao teen wolf, pogotovu ovako kao slucajnost. Upravo pisem ovaj kom dok citam knjigu Maze runner tkdd pozzz��

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)