Vibe 'n' Aesthetic - Riverdale #1

NOVA RUBRIKA.
Da li me čujete kako vršitim? 
Verovatno ste provalili do sada da sam postala osoba koja je zavisna od estetike. Nije da ima tu mnogo šta da se priča. Jednostavno volim kada sve izgleda lepo. Zato su mi aesthetic bordovi jedna od omiljenih zanimacija. Tako da je ova rubrika nešto očekivano

Dakle, šta će da bude njena poenta? 
Svaki put kada radim post na ovu temu, odabraću neku seriju, film ili šta već i onda ću da nalazim slike koji su sa istim vajbom kao to nešto. Nisam čak ni sigurna kako da objasnim. 
Skapiraćete vremenom (koliko puta sam ovo rekla kada sam objašnjavala nešto...?).

RIVERDALE


Riverdejl je jedna stvarno estetična serija, sine. Prva boja koja mi pada na pamet kada pomislim na nju, je krvavo crvena. A druga je ona klasična - Riverdejl plava.


Naravno, kada vidim neon znakove, to urliče Riverdejl. Jednostavno, to je taj Pop's vajb.



Što se same serije tiče, iskrena da budem, prva sezona je bila mnogo bolja nego druga. Druga nije kliknula kod mene. Likovi su mi postali ubitačno dosadni, a dobar deo je krenuo da mi hronično ide na živce. Sećam se koliko sam prvom sezonom bila oduševljena. Čak sam je odgledala dva puta u roku od nedelju dana... ali druga... Zašto? Pff... Jedini lik koji mi sada ne ide na nerve je Alis Kuper. 


Mada, to je i dalje jedna od najtumblr (to je totalno reč, slušajte vi mene) serija koje sam ikada gledala. Zato mi je i prva pala na pamet kada sam smislila ideju za ovu rubriku. 


Liii, koliko genijalna slika! Don't let this ever die!
Iskreno, najviše mi nedostaje moj weirdo, Džagi iz prve sezone. U drugoj mi se mnogo utripovao nešto sa ovim Serpentima, da je krenuo duševno da me napinje. A u prvoj sam samo htela da ga zagrlim. Prošla me je ta želja, definitivno...



Koliko je meni ovo estetično i divno. Da, definitivno sam sigurna da hoću da gledam prvu sezonu ponovo. Kada druga fejluje, idemo ponovo na prvu, taman posla. 
Inače, ukoliko neko od vas voli drugu sezonu, nemojte da se vređate, molim vas. Ovo je, naravno, samo moje mišljenje. 

Šta mislite o ovoj rubrici? Kako vam se čini ideja? Takođe, ako imate ideju za sledeću žrtvu ove rubrike, u vidu serije, filma, knjige, pesme, čega god, pišite mi u komentarima. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Riverdale is really great. I love the charachters *_*
    Great post <3

    https://zafulblog.com/2018/05/02/zaful-bikini-take-me-to-the-beach/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It really is ❤ I loved characters in 1st season, more then in 2nd, to be honest

      Избриши
  2. Анониман4. мај 2018. 03:52

    Nisam gledala Riverdale, iako se poslednjih dana mnog priča o ovoj seriji. Ali kada odgledam PLL (ostala mi još neverovatna jedna sezona), bacam se na gledanje TW i Riverdale.

    ОдговориИзбриши
  3. E nisam ni ovo gledala 😂 Ali po slikama deluje jako kul, i mogu otprilike da shvatim ceo taj vajb koji serija ima. Što se rubrike tiče, iskreno mislim da je ekstra i jedva čekam nove postove. I meni je ovo ultra zanimljivo i obožavam estetične stvarčice. A što se naredne žrtve tiče, bilo bi super da napraviš za 13RW,a ako si gledala seriju, ili recimo Wolfblood. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuu defininitivno cu da uradim za 13RW. Taman tako da proslavimo pocetak druge sezonee x)

      Избриши
  4. Slike su aesthetic koliko ćeš viknut',o tome nema govora,samo ja nisam gledala ovu seriju,(ekšeli,je l' ima nešto osim MF i PLL da sam ja odgledala do kraja?),tako da uopšte nisam upoznata sa radnjom i likovima,ali Bože moj,gledaću na raspustu.😂😂 I btw,bilo bi baš tumblr da napraviš ovakav post o mojim voljenim PLL.😂 Sjajan post,i sviđa mi se novi dodatak na tvom blogu.❤❤

    Moj blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Phahaha ne sekiraj se, moja bff nije ni toliko odgledala, ti si makar dve x))
      Ooo i totalno cu da uradim za PLL

      Избриши
  5. Riverdale jos uvijek nisam odgledala iako planiram u bliskoj buducnosti.A ove slike su predobre i kul.Takodje mi se svidja sto si uvela ovu rubriku.<3

    ОдговориИзбриши
  6. Riverdale zaista ima taj neki vajb koji si nam ti docarala u ovom postu. Seriju su pogledali gotovo svi koje znam samo ja nisam normalno... Uglavnom deluje mi jako zanimljivo ali ne bih da krenem da je gledam pre letnjeg raspusta cisto da ne popustim u skoli bas pred kraj godine... Ova rubrika ti je strava, sledeca zrtva bi mogla da bude PLL :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, nadam se da ce ti se dopasti <3 Hvala ti mnogo inace, i uradicu PLL sigurno <33

      Избриши
  7. Kao kod svih tumblr stvari, oni odjednom postanu cringe... Tako i sa ovom serijom. Prva sezona je bila sjajna. Onda je dosla druga, koja uopste nema smisla i samo su iskombinovali sve ideje koje su mogli i napravili neku s brda s dola seriju.... Poslednju epizodu sam odgledala u januaru, jer jednostavno ne moguuuuu aaaaaa
    Ali slazem se da je mnogo mnogo tumblr, i svi likovi su prelepi (Cole cuj me), a i scenografija.... Ako si iz Beograda, ili ako budes svracala, obavezno poseti Intergalactic diner, osetices se kao da si se vratila u 80'i Riverdale... xD

    Na mom blogu je novi post, o sreci kao jednoj jako vaznoj temi u zivotima svakog od nas, pa obavezno pogledaj. Mozda ti i pomogne. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. Bukvalno imamo isto misljenje o seriji. Oo i cula sam za to mesto, jedva cekam da odem letos, cim budem bila u Bg x)))

      Избриши
  8. Odličan post, jedva čekam naredne iz ove rubrike! Riverdejl je definitivno moja najdraža serija, a jedan od razloga je upravo jer ima taj tumblr vajb. Slike su prelepe, smrt memoriji mog telefona, ali morala sam da sačuvam😂💕. Pozdrav 💕

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan psot, i ja volim seriju 'Riverdale' i moram priznati da i meni prvo što padne na pamet kada pomislim na tu seriju su upravo te neonske boje, koje podsjećaju na Pop's, Odličan post :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'