#pure_randomnes: avgust, planovi... #9

Opa.. prošlo je oko dva meseca od mog poslednjeg apdejta. Mislim, poslednjeg #p_r posta. Nisam se osećala kao da bih imala šta da pišem ovde. Prosto, jun je bio jedan od čudnijih meseci u mom životu. Jul još više.. Ne mogu da vam opišem koliko se samo radujem avgustu. 
1. avgust 2018. - konačno

Da mi je trebao.. jeste. Sve što sam htela je da se jul završi. Da se završi ovo leto. Nije bilo loše, znate, nimalo... Samo je bilo... previše. 
Znate, jednom sam naišla na jednu sliku na instagramu, koja me savršeno, stvarno savršeno opisuje. 


E, ta. Ja sam osoba koja voli dramu. Volim da se uvek nešto dešava.. kada je sve savršeno, meni je prosto dosadno. Samo je fora u tome da i sa tim nekad može da se pretera. Što se pokazalo za ova dva meseca. Ono, bilo je zabavno, ali previše. Nadam se. Tako da konačno mogu da počnem sa novim poglavljem u svom životu. Zvanično počinje avgust. 


S obzirom da leto traje još samo mesec dana, to znači da mi je ostalo još samo toliko da uradim sve što sam htela pre nego da počne škola. Nije kao da sam pravila neku bucket listu, ali kad je ostalo ovoliko malo do druge godine, zašto ne iskoristiti sve do maksimuma. Pa, prvo što mi pada na pamet....
  • Ići u Tempo, Maksi, Ideu, Dis.. šta god, sa bff i napraviti one ful retardirane insta slike
  • Isprejati grafit, a.k.a. ostaviti neki trag na nekoj zgradi, kao veliki finiš ovog leta
  • Otići na more i preživeti 
  • Pročitati 'Elenora i Park' konačno 
  • Preživeti sopstveni rođendan (koji je tačno dan pred početak škole)
  • Poslednja stavka o kojoj ću da napravim čitav post za nekoliko dana... If I finally find guts to do that
Nije da mi bilo šta drugo pada na pamet. 

-------------------------------------------------------------------------
Ukoliko za par dana izađe još jedan post iz ove rubrike, nemojte da se čudite. Imam mnogo toga da vam napišem. Samo što mi je pre toga trebala neka najava, prektretnica, nazovite to kako god vam duša želi. Jedva čekam da vas obavestim o svim svojim idejama. 

Imate li nekih planova za avgust? Ovaj post sam pisala iz tri-četiri navrata sa isto toliko raspoloženja, tako da, ako je čudan.. šta da vam kažem. Pišite mi u komentarima šta god vam duša poželi. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Hahaha citat je pobeda, a vidim u planu ti je još neki 'nestašluk' 😁 Nemam neke naročite planove za avgust, sem da završim sve sa bucket liste, ali moraću da napravim još jednu posebno za avgust. Vrh post hah 😊

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ihh nestasluci su uvek u planu 😝😊 Nadam se da ces ispuniti sve sa svoje liste ❤❤

      Избриши
  2. Je l' čudno to što se na mojoj bucket listi nalazi samo:završi gledanje Riverdale-a i počni da gledaš Očajne domaćice?Verovatno jeste,ne znam.U nedelju idem na more pa će mi to verovatno biti veliko finale ovog i ne tako uzbudljivog leta.Šta da radimo....Svakako,nadam se da ćeš ti uživati u avgustu.❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo lepo se provedi na moru ❤❤ I uzivaj u Ocajnim domacicama jer su vrhhh 😊❤

      Избриши
  3. Ovo je zvučalo lil bit kripi 😂 Interesuje me poslednja stavka i jedva čekam da vidim o čemu se radi ali imam osećaj da će biti nešto brutalno. Inače ja imam veliku želju da napravim te slike u marketu ali me sramota i nemam nikog ko može kasvetno da slika 😂
    Interesantan post, Nina, jedva čekam naredne

    Novi post: thegirlnamedana.blogspot.rd

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuu dodji sa mnom da pravimo slike po marketu 😂😂 Mene nista zivo nije sramota hahah. Mislim osim tipa da trcim gola po trgu ili tako nesto. Hvala na komentaru ❤

      Избриши
    2. Ahahahaha vrlo rado 😂 A blago tebi brate, ja imam uštogljenu sestru koja me gleda kao debila 24/7 pa mi bude još gluplje 😂

      Избриши
  4. Nadam se da ćeš uspjeti ispuniti ciljeve koje imaš za august, mislim da ti je ova ideja za grafit potpuno originalna haha

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'