30 days writing challenge - 4 current favorites #21

Koliko sam danas bila proud mamma kada sam u nekom random filmu što sam gledala sa društvom čula pesmu Hej Vajoleta 'All We Ever Wanted'.  Hey Violet prosto nisu toliko popularni (IAKO BI TREBALO JER KIDAJU), tako da sam se toliko iznenadila kada sam čula tu pesmu (jer je pesma život plus) i stvarno sam bila weirdly proud. 
A sad, tema za danas: 

4 trenutna favorita (a.k.a. things that i cannot live without rn)

1. Disenchantment 


Ovo je, ljudi moji, novo Netfliksovo sranjce, proizašlo od dragih kreatora Simpsonovih i Futurame. Postoji li išta bolje, MOLIM VAS? 
Glavna junakinja je alkoholičarka, koja je slučajno (uglavnom) ubila veliki broj ljudi, onda imamo polu-zlog demona i glupog vilenjaka koji se loži na alkoholičarku. ŠTA TU IMA DA SE NE VOLI? 
Prva sezona je izašla pre mesec dana i moja malenkost je već naučila svih 10 epizoda napamet. 

2. Why Don't We


A tek pa ovde šta ima da se ne voli?
Ljudi, just look at them. Pesme su im blago savršenstvo, 1D je prošlost, molim vas, ovi momci su život i niko ne može da mi kaže drugačije. And fangirl in me is sooo on.
Sve u svemu, užasno kjut bojbend, sa previše zaraznom muzikom i intervjuima koje oplakujem od smeha. 

3. Komiranje kad dođem iz škole

(look, that's me)

Mnogo stvari treba da se objasni pod ovu stavku. Jasno. Stvar je u tome da se ove nedelje u školi dešava.. uh, mnogo toga. Lepo sam ja pričala na letnjem. Jedva čekam školu samo da bi počeli opet zanimljivi događaji. Ali sve to ume da te tako iscrpi, da ti treba malo ispiranje mozga. Tako da ja fino kad dođem kući zamračim sobu koliko je to moguće u tri popodne, pustim Disenchantment (logično), stavim panda masku za spavanje, koju mi je društvo kupilo za rođendan, jer drugačije ne bih mogla da zaspim, i komiram se sledeća tri sata. 
New way of living. 

4. Horor filmovi


Za manje od dve nedelje sam odgledala 12 horora, pa vi vidite... Da, pa.. još se dodalo na tu listu u poslednjih par dana. Sve u svemu, mislim da mi je to postao omiljeni žanr filmova trenutno. Uskoro kreće period priprema za Halloween, tako da ne možete da me krivite, okej? 

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koju voliš koja ima nečije ime u naslovu


Hozier - Nina Cried Power. Nisam narcis - ok - ali ova mi je prva pala na pamet. Čula sam je pre neki dan i bila mi je simpatična, šta ja znam. Ali bukvalno sad ne mogu da se setim ni jedne druge koja ima nečije ime u naslovu... Zabagovala sam se. 

---------------------------------------------------------
Skontali smo da se ja često bagujem u poslednje vreme. Evo vam mini storitajm koji možete slobodno i da preskočite. 
Bile smo drugarica i ja u busu pre neki dan, vraćale smo se iz škole, i prekoputa mene je sedeo neki sladak dečko. Meni je naravno bila bedara da sad stanem i buljim u lika, ali s vremena na vreme, dok smo pričale sam skretala pogled ka njemu, jer je on bukvalno sedeo do nje. Međutim, u jednom trenutku, kad sam skrenula pogled ka njemu, on je već gledao u mene, gde sam se ja zabagovala i ostala da buljim u njega jedno pet sekundi i onda sam, i dalje ne skidajući pogled, kreten, krenula da mumlam 'Ummmmm... Šta?'. Tek sam se posle 'šta' okrenula ka drugarici, jer sam registrovala da priča i dalje nešto. Tako da smo se tip iz busa i ja gledali jedan dobar period te vožnje. Čak se i posle okrenuo za mnom, kad sam izašla iz busa, dušička.

Tolko... Čitamo se sutra!
N.

Коментари

  1. Predivan post!Ni ja ne mogu da zivim bez horor filmova too!Odlican post,hahaha inace i ja volim da se komiram posle skole,mada volim da se komiram i bez razloga xD

    Ilmaha |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  2. Toliko te razumem u vezi tog komiranja da to nije realno. Da mi je neko pričao da će da mi se već dešava sve što mi se dešava, napravila bih ga na slučaj za psihijatriju. Znači, baš sam malopre (ili sinoć, nemam pojma) razmišljala kad sam poslednji put legla da spavam s onakvim osećajem i koliko mi je sad svaki dan različit, dok s druge strane, kad sam išla u osnovnu, svaki dan mi je bio žešća smorčina, a i kad bi neki iskočio iz mase, to bi u 90% slučejva bilo negativno. Mnogo mi je teže da se priviknem na tu promenu nego na samu školu. Uzgred, Disenchantment MORAM da pogledam nakon ovog posta 😂❤️

    Novi post: The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam odakle bih počela, ovaj crtani film je totalno "šta tu ima da se ne voli" jer realno ko ne voli alkoholičarku-ubicu?? hahah moraću da pogledam bar jedu ep, što se ovih dečkića iz benda tiče malo su kidi za moj ukus, samo jedan je moj tip (ovaj u sredini ofc), u školu idem poslepodne ustajemu 9 i to mi je prerano, a nisam dosad ni čula za 12 horora, a ne da sam ih odgledala hah manje gledam taj žanr :D

    Presladak storitajm šteta što je ostalo na tome! ☺☺☺☺♥♥
    Super post!!!!

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu