30 days writing challenge - Describe 3 things you're doing right now #24

Opiši tri stvari koje radiš sada

I šta bih ja sad trebala ovde da napišem? Sedim, kucam, jednim okom pratim epizodu 'PLL-a'? Izem ti temu... 
Da vidimo kako bih mogla da je izmenim malo u svoju korist... Hajde ovako. Opisaću vam tri stvari koje su mi trenutno na pameti. O kojima sada razmišljam. To bi trebalo da bude zanimljivije. 

1. Zašto je Mona takva kučka
Sećam se da sam je kasnije baš zgotivila, ali u ovom trenutku mi ni najmanje nije jasno zašto. Na kraju treće sezone sam inače, čisto ako nekog zanima. Takođe, u pitanju je serija 'Pretty Little Liars', ali to ste verovatno već provalili. A ako niste, ne znam zašto čitate ovu stavku. 


2. Izgleda da je moguće da oni američko-kjut momci postoje kod nas
Nisam sigurna u kakvom sam ja tripu, ali bila sam ubeđena da onaj klasični boyish-cute-kinda-guy iz američkih filmova kod nas ne postoji. Ovde bre ja samo nalazim na one ćelave, s punđicama na sred glave, lanci i katanci oko vrata i Rasta u pozadini, dok tripuju da su mafije iz '92. 
Ali danas sam u busu videla (au, sad shvatam da mnogo mojih priča kreće ovom rečenicom.. ha... perks of not having a car) dečka koji kao da je iz filma izašao. Vov... Prosto.. vov... 


3. Da li bih trebala da sredim sobu pre nego da odem da spavam
Eh.. verovatno. Napravila sam blagi svinjac od jutros. A dokusurila sam ga sad, kada sam pravila dekoraciju za zid. Zapravo, mogla bih i da vam slikam kako je to ispalo. It's kinda cute.  


Okej, ne znam da li je kinda cute. Samo sam zalepila mnogo stvari, trudeći se da prekrijem oblak. Nije gotovo doduše. Pa.. sada definitivno neću da završavam ovo. Idem da spavam. U 15 do 11... da. Da, stvarno...

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma benda za koji bi želela da su i dalje zajedno


*I miss this babies so freaking much lemme cry in a corner I'm not okay* 
I to su dakle moja osećanja dok slušam i gledam bilo šta vezano za BTR. Idemo dalje.
Pesma koju sam stavila je apsolutno nebitna, jer su sve njihove pesme definicija tb-a. Toliko od mene. 
---------------------------------------------------------------------------------------

Do tumorou
N.

Коментари

  1. I ja sam primetila da nema onih kjut američkih tipova momaka.Ovde kod nas su svi isti.I to je dosadno.Mislim,u koga da se ja zaljubim kad su svi kopije jedno drugoga,i da su svi utripovani da su mafije iz '92,što ti kažeš.Eh,life is hard.💕

    Moj blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!I ja sam se pitala zasto je Mona tolika kucka,ali izgleda da nikada necu da saznam hahah xD!

    Ilmaha |Zapratite♥️
    Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  3. Čitajući tvoje postove sam dobila želju da se vozim busom majke mi hahahha 😂😂
    Inače, nemam gde da putujem, moje prevozno sredstvo je bajk haha
    PS čitala sam prvu stavku da provalim ko je Mona, znala sam da je serija, znala sam!! haha
    Jako interesantan post, kraljica si ♥

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
  4. Baš zanimljiv post, ja volim PLL i mislim da je razlgo zašto je kučka to što ju je Alison maltretirala, ako i većinu svojih vršnjaka pa se onda ona kao osvećuje (valjda) haha. Jooj BTR *o*, baš jeste šteta što su se raspali, bili su bolji od 1D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'