30 days writing challenge - Make a list of your favourite food #27

E sad sam skontala da nikada nisam na blogu radila post sa receptima. Ha... Podsetite me nekad da se oprobam i u tome. NISAM TOLIKO LOŠA KUVARICA, MAJKE MI.
Sve u svemu, današnja tema...

Napravi listu svoje omiljene hrane 

I tb na pitanja iz leksikona od 2009.-te. Pa dobro. This... could be fun.

1. Špagetice, makarone, nudle... taljatele - NE ZNAM, bilo šta testasto, okej?


2. S I R (Da, iz nekog razloga stvarno volim sir (a u kombinaciji sa prvom stavkom.. mmm, život)


3. Oreo sa mlekom (oreo sam za sebe je nahh, ali sa mlekom je divnost)


4. GUMENE BOMBONE 



Gumene bombone su život, okej? Bukvalno ne mogu a da ne prokomentarišem. Gumene bombone mi je deka kupovao stalno kad sam bila mala. I svaki put kad me moji tata pita da li mi treba nešto iz dragstora, zna se šta ne mogu da odbijem. O i dobar su izgovor da uđete sa drugaricom u prodavnicu kada je unutra kjut dečko. Tako da da. 

Da se zaustavim ovde, a? 
Okej. 

E da, pre nego da se odjavim, još par stvari: 


Novi videooo x). Stvarno bih volela da čekirate, ako vas ne mrzi. 
I još jedna stvarčica. Otvorila sam mejkap profil na instagramu, jer zašto da ne, tako da, ukoliko vas zanima... that's me:


---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koja ti slama srce


Ajde da zanemarimo da je prevod današnjeg čelendža izuzetno glup. 
Ovo je najnovija pesma Avril Lavigne, koju je napisala kada je bila u najgorem stadijumu u svom životu. Na korak do smrti, u borbi sa lajmskom bolešću. Toliko iskrena i na kraju krajeva, heart-breaking pesma. 

Do sutraaaa
N.

Коментари

  1. Jejjj otvorila si profil!Odmah idem da ga čekiram posle ovog posta.Totalno se slažem za oreo i mleko,sam oreo mi se ne sviđa ali sa mlekom je prelep!Ja volim da jedem sir sa ajvarom.Aha.😂 Što se tiče ove pesme,šokirana sam što nisam čula za nju i za priču iza nje,baš jeste heartbreaking.💖

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. To se čekalo!Mejkap profil to će da bude dobro!Inace post je sjajan,ali kako mozes da volis sir?Video sam odgledala čim si ga izbacila i počela sam da pravim prvi DIY i onda sam rekla sebi dok sam prala ruke od tempere koje je više imalo na mojim rukama nego na papiru:"Krstina,smotana si ti za to!".Tako da...

    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Super post i ja mnogo volim gumene bombone, ali ne volim nikako nudle i takvu vrstu tjestenine, jer se ne mogu zasititi

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam znala da imas svoj youtube kanal!Iznenadjena sam videom,posto je kvalitet zaista dobar.Sto se tice hrane,daa slazem se sa tobom!Gumene bombone su zivot!Obozavam i sir i kackavalj,ali iskreno malo vise kackavalj!A mislim Oreo of kors!Ne znam kako bih to mogla da preskocim,to mi je omiljen slatkis (ako tako mogu da ga nazovem hahah)!Svakako odlican post,i pesma je jako lepa...
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post draga! Ajme, definitivno su palačinke moja omiljena hrana ikada. Hahah,, mislim da se svima sviđaju ovakvi postovi xD

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'