30 Days Writing Challenge - Make a to watch list for the next month #28

Auuu, vi niste svesni koliko se meni oči same zatvaraju. Bukvalno osećam kako mi se delovi mozga gase, eto toliko mi se spava. A najveća tragedija je što je trenutno 22:28. Da, stvarno. Ali ja sam se tako lepo ušuškala ispod nekih jorgana od kilo i po, pojačala grejanje, legla na pet jastuka i pustila Simpsonove i onda posle očekujem da mi se ne prispava. Pa, neće da može, osobo. 
Dobro, dakle, tema za danas, before I go to sleep... (inače, sad sam gledala neki video na yt od devojke koja je na insta upisana kao Đumbir, pojma nemam kako se inače zove, saznala sam za likušu juče, i skontala sam da i ona kao i ja u svaku rečenicu trpa engleski... I feel better now)

Napravi to watch listu za sledeći mesec


Pa, pilići, sledeći mesec je oktobar, ŠTO ZNAČIIII (drum rolls)... okej, čekajte. 

Molim pustite video gore za pun doživljaj sledećeg trenutka. 

HALLOWEEN.
Ponovo je that time of the year. Dakle jesen, dakle cozyness, dakle Noć veštica. Lemme cry now. 
E zato je moja malenkost još prekjuče napravila spisak svih stvari koje treba odgledati ovog meseca, pre nego pređemo na Christmas stvari. Pa, jasno. Idemo sad lagano redom... probraću vam ono što mi izgleda najzanimljivijie, jer moja skromna lista ima 61. stavku. 

-Halloweentown (je'n, dva, pet, kol'ko ih već ima... Samo sekund. Četiri dela. Dakle, HWT, HWT nekakva osveta, Back to HWT.. a i pre toga ima neki Halloween High. Pa.. toliko od mene, snađite se sad)
-KORALINA (konkurencije bez) (ni jedan jedini horor film nema šanse protiv nje)


-Hotel Transilvanija (logično. Ukoliko niste znali, to mi je jedan od tri (ili beše četiri) omiljena dugometražna crtaća)
-R.L. Stine's Monsterville: Cabinet of Souls (ummm, Dav Kameron i Kleri iz Shadowhunters-a u jednom filmu? YES PLEASE)
-Disney Halloween Treat (1982)
-Trick or Treat (1952)


*Tim Burton's movies (NARAVNO, TAMAN POSLA)*

-The Nightmare Before Christmas (ovaj je i za jesen i za zimu. Kao uniseks. Kinda..)
-The Corpse Bride
-Frankenweenie (zašto sam se naježila kad sam guglala kako se ovo piše?)
-Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (awe, Đoni Dep, ljubaf)

*Vini Pu - jesenja edišn (DA, STVARNO, Vini Pu je najslađa stvar koja postoji, ćutite)

-Winnie The Pooh - The Blustery Day
-Winnie The Pooh - Boo To You Too
-Winnie The Pooh - Heffalump

*Sve Treehouse of Horror epizode Simpsonovih. *


Ha.. da li postoji Halloween Garfild? 
Postoji! Garfield Halloween Adventure. Eto idemo i to na listu. 

Auuu, već sam vas dosta udavila, a ima još toliko filmova koje nisam rekla. Znate oni bejsik kao 'Hocus Pocus' 'Strava u ulici Brestova', film koji se zapravo zove 'HALLOWEEN'! 
Pa.. ako vam zafali još neki, znate kome da se obratite.

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma umetnika čiji glas obožavaš


Ohoho. Može.
DA, JEDVA SAM DOČEKALA DA IH UBACIM PONOVO, TUŽITE ME.
Why Don't We - Talk. 
Ali istina je, obožavam njihove glasove. Svačiji. Momci znaju šta rade. A ova pesma mi je trenutno njihova omiljena. Takođe spot mi je nerealno kjut. Nisam sigurna zašto, ali ja ovde plačem na svaku Danijelovu scenu. Taj dečko je takva dušička i toliko mi je smešan ovde. Samo... samo čekirajte 00:39, 01:05, 01:37, ma brate dušička. I čoveče, kako je fizički moguće da je Džona toliko hot? On je tako chill osoba u ovim spotovima, ja.. ja ne mogu. Inače, ako se pitate, omiljeni mi je Korbin, jer je sretja najveća moguća... MA LEPO ĆU JA CEO POST JEDAN O NJIMA, JE L' MOŽE TAKO? MOŽE, SUPER. 

Čitamo se sutra
N.

Коментари

  1. Hotel Transilvanija 3 već neko vreme planiram da odgledam. Gledala sam i prvi i drugi deo čim su izašli pa bi red bio i treći da odgledam (iako je izašao posle sto godina i od svega što sam prethodno gledala pamtim tri i po scene ☺). I odgledaću obavezno ono sranjce sa komplikovanim imenom na D, koje si pominjala u favoritima. Za ove filmove koji si nabrojala uglavnom prvi put čujem, ali naći će se nešto finačko za moju vočlistu 😂❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ne vjerujem da sam išta od ovoga na listi odgledala, jer nisam gledala ništa u hellowen fazonu. Ali, možda odgledam hotel Transilvaniju, jer mi djeluje zanimljivo, kao i neki od ovih ostalih. Super post, veliki izbor, s obzirom na to da lista ima 61 stavku. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hmm, zanimljiva watch lista, moram priznati da bih i ja trebala početi gledati jesenje i zimske filmove, naravno horori su neizbježni i mislim da ću od iduće sedmice početi s tim.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Nikada nisam imala odredjen mesec za gledanje filmova,dakle ja na primer hallowen crtace,gledam i leti.Dakle,ja nemam neki poseban raspored i sve jedno mi je kada sta gledam.Ali svakako je bolji dozivljaj kada se gleda na vreme,odnosno u tom duhu praznika!Svakako odlican post jos jednom!

    Ilmaha |Zapratite♥️
    Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  5. Znala sam da jedva čekaš ovo doba godine, prvenstveno zbog tog Halloween vajba, a priznajem da mu se i ja radujem i to mnogo! Vini Pu i Garfild mi uopšte nisu pali na pamet, a obožavam ih, tako da definitivno dodajem na svoju to-watch listu, a bio bi red da pogledam i "Halloweentown" koji želim da gledam već bukvalno 3 godine i na kraju mi uvek nešto iskrsne pa ne gledam. I da, možda bi ti se dopao film "Girl VS Monster", gledala sam ga pre možda dve godine, radnja se isto dešava na Noć Veštica i bio mi je zanimljiv.
    Inače, devojka koju si gledala zove se Milica Lukaja, ona je legenda i obožavam je kao osobu, da ne spominjem to kako se brutalno šminka! I da, stvarno bi trebalo da bacim oko na "Why Don't We", bukvalno mi svi pričaju o njima u poslednje vreme a ja nikako da sednem i da opalim neki maraton njihovih pesama.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'