30 Days Writing Challenge - Write about 3 projects for next 3 months #25

Uhhh... LJUDI. Još samo 5 dana! Kako sam izvela 25 dana da pišem za redom, meni majke mi moje nije jasno. ALI SAM IZVELA. UHHH JOŠ MALO. Neću da lažem, stvarno je naporono. I ume da te dovede do ivice zdravog razuma. Ali dobro... preživljava se. Nekako.

Piši o 3 projekta za sledeća tri meseca

Da li je ovo loše vreme za ovakvo pitanje? Možda... Nemam baš mnogo ideja zapravo za sledeća tri meseca zapravo. To su poslednja tri meseca u godini i.. nisam razmišljala mnogo o njima. Ne znam.



Rekla bih da mi je, pored bloga, jutjub sada stalni projekat. Trudim se koliko me ne mrzi (biser Nina 2k18 ok). Imam toliko ideja i jedva čekam da se bacim na realizaciju njih, samo.. samo kada bih imala makar malo bolju kameru. Ne znam za vas, ali meni stvarno nekako upada u oči što kvalitet snimaka nije toliko savršen. Ali dobro.. otom potom.

2. Pročitati što više knjiga mogu

Za celu 2017. sam skrpila cele tri knjige da pročitam. Ne znam kako, ne pitajte. Pa, za ovih 9 meseci sam uspela da pročitam 12. I to dobrih 12 knjiga. So that's a good thing. Ali ono, nadam se da ću uspeti da stignem makar do 20 do kraja godine. 


3. Raditi na mejkap profilu

Da li postoji nešto iole normalno (i legalno) na internetu što još nisam probala? Blogger, Wattpad, Tumblr, Pinterest, Snapchat, sve one random aplikacije koje nikad ne dožive slavu, Musical.ly, Twitter, Youtube, DA LI UOPŠTE TREBA DALJE DA NABRAJAM? Ima ih još, da, ne sekirajte se.. 
Elem, jutros mi je palo na pamet da bih možda mogla da se oprobam i u vođenju mejkap profila. Pojma nemam.. možda me prođe za dva dana. Videćemo.

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koju voliš, čiji pevač više nije živ

Klasika. Michael Jackson - Smooth Criminal. Ovo je zapravo jako kul pesma. Ubacila sam je u neki deo neke knjige na kojoj sam radila pre par meseci, tako da sam od tad navučena na ovo. Nikada nisam bila neki fan Majkla Džeksona, doduše. Veći deo detinjstva nisam ni znala kako izgleda, jer mi je moja komšika pričala kako se plašila od njega, pa sam se automatski i ja frapirala. To tako ide, znate.. Svejedno, ova pesma je super. 

Do sutra
N.

Коментари

  1. Tvoj mejkap Insta profil bio bio život girlll!Ako ti slučajno treba podrška,tu sam!Jako si talentovana za šminku (to sam skontala po neverovatnim Halloween lookovima),i mislim da trebaš da pokušaš.Btw,čestitke za dosadašnji uspeh u ovom čelendžu,iskreno je majnd-blou.💕

    Nov post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'