30 days writing challenge - Write about someone that inspire you #4

Pa, danas sam gledala 'Paranormalnu aktivnost' prvi deo. I kraj je majndblouuu. Znate kakav sam frik za horor filmovima, tako da mi je ovaj bio skroz kul. I apsolutno sam... zapravo ne mogu da nađem pravu reč koja opisuje kako se osećam povodom toga da je baziran na istinitoj priči. 
In the other news, kupila sam jednu divnoću od duksa od para koje sam dobila za rođendan, pa mi je trenutni pljusak napolju dobar izgovor da se šetkam u njemu. 

A što se teme za danas tiče....

Piši o osobi koja te inspiriše

Mislim da sam prerasla svoju fazu 'imanja idola' u životu. To je pre jedno tri godine bila Sara Jo. Ovde doduše pričamo o opsesiji kakvu samo detence i opsesivni manijak može da ima. You know, moj cilj je očigledno bio harem Sara Jo u tom trenutku. 11/12/13 year old N. rocks! Da. 
Svejedno, od tad nisam imala idola, omiljenu poznatu ličnost ili opsesiju sa nekom osobom.. Bogu hvala.. Ali da postoje ljudi kojima se zapravo stvarno divim. 

Prva osoba koja mi pada na pamet kada pomislim na selebritije koji me inspirišu je Dove Cameron. 


Kao što sam rekla, ne idoalizujem je. Nisam gledala sve njene serije i filmove, pa da se nazovem hardcore fanom. Ali ono što mene oduševljava kod ove devojke je način na koji ona živi svoj život. 
Ako je pratite na društvenim mrežama, možete da imate vrlo dobar uvid u dobar deo njenog života i toliku pozitivu u tako malom telu ja skoro nisam videla. 


Nisam čak ni sigurna kako da opišem zašto joj se divim, ali prosto način na koji ona radi stvari me inspiriše. To što svakog dana piše dnevnik. Što širi ljubav gde kod da ode. Što je posebna i jedinstvena, i nije je strah to da pokazuje. Volela bih da jednog dana imam toliko samopouzdanja. Divno je što nikada ne krije emocije i ne plaši se da pokaže svoje mišljenje. 


Mislim da je jedna mlada, jaka žena, sa ciljem u životu i uživanjem u svakom mogućem trenutku, osoba na koju je dobro ugledati se. Plus je ludački talentovana. Mislim, da li ste čuli taj glas? Bilo koji snimak, gde samo random peva, je neverovatan. Takođe je to jedna od najboljih glumica koje sam ikada videla. I da, kao što ste provalili, malčice sam ljubomorna.
...
Oh, shut up. 

O i stvarno obožavam da je pratim na tviteru i instagramu. Uvek me oraspoloži nešto što objavi. Učini da je poštujem još više. 

---------------------------------------------------------------------------

- 30 Days Song Challenge -

Pesma koja te podseća na nekog, koju bi radije da zaboraviš


Ranije sam srvarno mrzela 'Counting Stars' OneRepublic-a, jer me je podsećala na.. neki period i neke ljude, da sam stvarno dobijala mini šlog kada bih je čula. Ali to se vremenom promenilo. Sada, nije baš da želim da zaboravim sve na šta me ova pesma podseća, ali svejedno nije prijatno kada je čujem. 

-----------------------------------------------------------------------------
Auuu koliko kasnim sa ovim postom. Da se razumemo, imala sam dobro opravdanje!
.......
...
Gledala sam 'Paranormalnu aktivnost', okej? Tužite me!
O i usput mi pišite ko vas inspiriše. Živo me zanima šta imate da kažete na ovo. 
-------------------------------------------------------------------

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ja volim Dove još iz perioda Liv & Maddie.Prilično je gotivim,mislim da je jako talentovana,i širi mi stvarno neki pozitivan vajb na društvenim mrežama.Pre nekoliko godina sam bila hardcore fan Ariane,i bukvalno sam znala svaku njenu pesmu napamet.Napamet.I obožavala sam je.Ono,stvarno.Međutim,prerasla sam to doba.Mislim da imam određeni broj osoba za koje imam respect,kako u mom životu trenutno,tako i na socijalnim mrežama,ali mislim da sam se stvarno oduševila Džefri Starom.Posle njegovih videa sa Shaneom,čak i pre toga,kada sam delimično i znala njegovu priču,sam ga gotivila.Ono što mi se sviđa kod njega i što poštujem u potpunosti je to što je on toliko radio da bi bio ono što jeste.Bukvalno nije imao ništa,ali nije odustao,prošao je kroz pakao,a uspeo je.Bez obzira na to,toliko mi se sviđa njegov personality kako ga boli uvo za sve....on je za mene legenda.Raspisah se,ali sam morala da iznesem moje mišljenje,kao i uvek.❤😂

    Novi post :Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo ti videi Dzefrija i Sejna su toliko dobri. I ja sam ga jos vise zgotivila posle njih. Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  2. Secam se tog perioda zivota kad sam doslovno bila opsednuta "Disney" kanalom, mnogo mi je drago da se setim svega toga. Omiljena serija mi je bila "Violetta" tako da zajvaljujuci njoj i dan danas pratim Tini, glavnu glumicu i ona mi je na neki nacin sve sto je tebi Dove. Nije ono da sam "opsednuta" njom, ali je mnogo volim. Inace se secam Dove jos od "Liv and Maddie", uvek mi je bila simpaticna, ali nikad mi nije bila preterano draga. Onda sam pre godinu naisla na njen profil na instagramu i tek tada sam shvatila... pa sve sto si navela u postu :D Nije mi idol ili tako nesto, ali opet imam zelju da jednog dana budem optimisticna poput nje, jako inspirise:)
    https://sofijasjourney.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! I ja obožavam Dove već godinama. Devojka je toliko pozitivna, dobra i draga! Kao malu često su je bullying u školi, ali je izrasla u jednu prejaku i predivnu osobu. Pre sam je više pratila i bila sam hardcore fan, sad manje, ali i dalje je mnogo volim. ❤


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Ja inspiraciju uglavnom pronalazim u mladim ljudima koji su nešto ostvarili u svom životu, čist primjer toga su i neke infulenserke s Balkana. Ovu pjesmu toliko volim i kad god je čujem podsjeti me na 3. srednje, baš i mene veže za neke uspomene (ali dobre)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'