30 days writing challenge - Write about your fall bucket list #29 (ekstremno jesenji post)

OD DANAS SAM ZVANIČNO U FALL MOOD-U.
Toliko.
Mislim, da se razumemo, pravila sam zimnicu, napravila plejlistu divnih fall videa jutjuberki koje izuzetno gotivim (uglavnom), jer me mrzi svake godine da brčkam po yt u potrazi za tim, pa mi je kul da su mi svi ovako na jednom mestu. Ooo i takođe sam napravila svoju prvu Halloween majicu (XXL narandžasta majica od koje bole oči, po kojoj su sada šišmiši, duhovi i bundeve) i otpočela sezonu jesenjih filmova (okej, to sam uradila juče) i isplanirala jesenji dan sa bff (like every year, witch please) I OKEJ ZAUSTAVIĆU SE. 

Dakle, tema za danas....
Ohoho, meni nema zaustavljanja ipak.

Napiši svoju jesenju bucket listu

Uh.
Idemo.

1.  Ispeći pitu od bundeve


Ali onu američku varijantu. Ne onu našu koja liči na izdeformisani burek. Može još neki ukus, što da ne, ali bundeva je prva na listi.

2. Isprobati sve one recepte za tople čokolade


Našla sam malopre neku svoju staru knjižicu sa receptima, gde sam zapisala jedno pet načina (manje-više) da se napravi topla čokolada (ljuta, sa pomorandžom, sa pepermintom, sa ne znam još čime..), koje nikada nisam isprobala. Well.. za sve postoji prvi put. Vrlo je moguće da ću i da uradim post na ovu temu ili tako nešto. 

3. Konačno napraviti Ratatui



Neće ceo post da bude o hrani, obećavam! Ali prosto hrana je najbolji deo jeseni. 
Dakle, Ratatui. Pa, ceo život imam želju da probam ovo čudo. Sam film 'Ratatui' mi je jedan od najomiljenijih filmova ikada, tako da ova stavka dođe logična. A inače sastojci za to mogu da se nađu uglavnom po jeseni, tako daaa... da. 

4. Fall day with my bestie


To je nešto što moja bff i ja radimo ceo život. Još od kad smo bile male, po kišnim jesenjim danima mi se šetkamo po naselju, idemo po pljusku da kupimo najljući čips ikada, da bismo posle gledale 'Zvončicu' i imale takmičenje ko će više da pojede, pravimo foto šuting, gledamo 'Koralinu', tražimo sitne pare po kući da idemo da kupimo sastojke za neki najkomplikovaniji mogući fall recept koji smo videle na jutjubu, kupujemo dekoracije za Helloween u kineskim radnjama... Pa, sve u svemu, jedna od omiljenih stvari kod jeseni. 

5. Snimiti jesenji lookbook


Da li je ova devojka božica lookbook-ova? Jeste. 
Previše sam inspirisana njenim videima - okej. Ima savršen estetik kontent, tako da me je ona faktički naterala na ovu stavku. Ehh, još kad bi moj video ispao tako ful kao njen. Ali doooobro, videćemo i to. 

6. Proslaviti Halloween


Kao i svake godine, naravno, normalno, nema tu šta da se priča.
Osim ako ove godine nismo na ekskurziji tada... Iskreno se molim da nismo. Bilo koji drugi dan, samo mi ne diratje 31. 'De za omiljeni praznik da budem na Zlatiboru.. Mada, čak i da to bude tako, mi kakve smo, u hotelskoj sobi ćemo da slavimo Halloween, taman posla. 
Ali nadam se da ćemo da budemo u Nišu 31. -og, da bismo fino mogle da se okupimo, šminkamo horor mejkap, gledamo horore i jedemo slatkiše i kokice. That's life... 

7. Kad smo već kod toga, odgledati većinu filmova sa one moje nesrećne liste od 60+ jesenjih filmova 


Da li sam to samo ja ili movie pizza nights prilično zvuči kao ostvarenje svih snova? 
Samo ja okej.

8. Valjano pokisnuti


NE MOGU VIŠE OVO SUNCE, UBILO JE SVAKI TRAČAK ŽIVOTA U MENI. 
Stvarno mi nedostaje kiša. A i ova stavka inače ne bi trebalo da bude teška za realizaciju, jer moja malenkost u životu nije ponela kišobran sa sobom. Zapravo jesam, kad sam bila stvarno small bean. Imala sam dva. Prvi mi je bio šareni, malečak, onako u duginim bojama, a druži žut, sa ovčicom. I tu se završava lista mojih kišobrana. 

9. Otići u selo


Ovo je najnerealnije do sad. Ali toliko bih volela da budem u selu za tu čuvenu berbu jabuka i u period žetve i kada je sve žuto i narandžasto i divno... I HRANA. U selu je uvek sve ukusnije, a zamislite samo kako je u jesen. SAMO ZAMISLITE. 
Ali kontam da ništa od toga, ako ne ubedim mamu da odemo na jedan vikend. We'll see about that one...

10. Nakupovati tonu jesenjih stvari, dekoracije, odeće, all that shit


Can we just take a moment....
Suze mi pođu od samo gledanja u ovu sliku. 
Gde mogu da nabavim giganske bundeve, da metnem ispred kuće? One moje, koje inače rezbarim su majušne u poređenju sa ovim. Sve u svemu, meni se plače kada gledam haul-ove stranih jutjubera i kada vidim šta sve oni imaju od HW dekoracije. Kod nas jedino što možeš plastičnog kostura kod kineza da nađeš, a i to je prava retkost. 
Ali snaćiću se. Uvek se snađem. DIY ŽIVOT. 
---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koje se sećaš iz svog detinjstva


Britney Spears - Womanizer
Ummmm....
Samo.. uporedite naslov izazova i početak spota. 
Ali da, ovo jeste pesma od kad sam bila small bean. Ovo je prva pesma na yt koju sam čula. I to mi je tata pustio. Vrlo verovatno je to bio i prvi yt video koji sam ikada odgledala. Pa dobro... Kad bolje razmislim, možda sam mogla ipak ovde da stavim Rihanna - California King Bed... E pa gotovo sad. I onako 'de ćeš na mom blogu da nađeš nešto normalno. Tako da može moja pesma iz detnjistva da peva o ženskarošu i ima spot sa golom Brinti Spirs. Why not? 

So sutra! Our last day......
N.

Коментари

  1. Ooo,srećo,ja sam od 1.septembra u jesen mood-u.Već sam napravila bucket listu (što inače ne radim),našla dobre slike za fotošutinge,samo jedina začkoljica je to što oko Halloweena izgleda neću biti kući ( a sa najboljom drugaricom sam sve organizovala),doduše prilično je uzbudljiv razlog zašto neću ...biti kući?OK,ovu rečenicu sam malo zabutala,idemo dalje.Jedva čekam tvoje jesenje postove!♥💙

    Nov post na blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee... ovo su sve predobre stvari za koje mislim da bi svakome trebale biti na listi za napraviti. Obožavam kišu i hladnije dane i jedva čekam Halloween!! Nadam se da ćeš ga ti proslaviti onako kako si isplanirala :D

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Nadam se da ćeš uspjeti u svemu što si zamislila ove jeseni, btw baš me zanima kako izgleda ta majica hmm. Joooj, meni su sve Britneyne pjesme throw back na djetinjstvo, jer sam je poprilično slušala

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljivo.Odlican post!Nadam se da ces ispuniti sve i da ces uzivati 31. bez obzira gde ides ,ukoliko ides.Dakle,mozda bi mogla da napises post u kojem ces napisati listu Hallowen filmova,posto sa ja nesposobna i ne mogu da nadjem.Svakako,i ja jedva cekam kisu sa obzirom da je pocelo hladnije vreme vec uveliko se nadam da ce poceti i kisa !
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'