30 Days Writing Challenge - Write a review #26

Napiši recenziju

Ovo je jedan od retkih puta za ovih mesec dana da pišem post preko dana. Vov. Kako čudno.
Elem.. dugo sam razmišljala (minut i po) o čemu bih mogla da pišem recenziju i onda sam se setila. Ovog meseca nisam uradila post o albumu za prošli mesec. Iskreno, ti postovi su mi zapravo jako dosadni, ali kad sam već počela sa tim u januaru, ehh.. why not. 

Little Mix - Glory Days


Paaaa... Ovaj album je bio stvarno... nešto. 
Stvarno jedan od boljih koje sam slušala ove godine. Dušu dao da ga slušaš u pozadini dok vežbaš (ili se ubijaš na sobnoj bickili.. just sayin'). 

Shout Out To My Ex 



Ova je ol tajm fejvorit. Čak i ako ne znate ni jednu pesmu sa ove liste, ovu ste sto posto čuli. Mislim, Zejn i Peri raskid je bio obeležen sa 'Shout Out To My Ex', molim vas. Sve u svemu, prejakost. To vam je ona pesma koja će da učini da se osećate stvarno dobro posle raskida. 


Touch



LIII OVA ME TAKO PODSEĆA NA MORE. Ha.. nisam čak ni znala to dok je nisam pustila sad. Fora je u tome da sam se skoro svakog dana na plaži razvlačila na ležaljci, čitala 'Elenora i Park' ili 'Dok nisam srela tebe' i slušala ovaj album. Takođe sam ga slušala i na putu za Grčku. I na putu nazad... Nije ni čudo da me odna podseća na more. 

F.U.



Za ovu se moja bff večito čudila kad počnem da pevam refren random u nekoj prodavnici i bila je u fazonu 'Zašto pevaš abecedu?'. Sve u svemu, malo dosadnjuckava pesma. Kjut je i volim je, ali nahh.. ima toliko boljih u ovom albumu. 

Oops



E ova mi na prvo slušanje nije bila apsolutno ništa specijalno, ali posle sam je zgotivila. Zapravo je stvarno slatka pesma. Opet, ima boljih, ali može da prođe kao kjutness. 

You Gotta Not



YAAAAS, PLEASE. 
Ova mislim da mi je prva zapala za oko (uvo) kada sam skinula uopšte album na telefon. Definitivno sam imala vremena tada da proučavam pesme, obzirom na to da sam se vraćala sama iz Beograda, sa bukvalno samo slušalicama i telefonom, tako da nije bilo mnogo opcija.. 
Pesma je genijalna. Čak i na prvo slušanje je bum. 

Down & Dirty



Da li je moguće da znam sve tekstove napamet? To nisam ni izvaljivala dok nisam sad počela da puštam pesme. Ali ono, ceo avgust 24/7... ima smisla. 
Elem, ova je toliko dobra! Znači, ljudi moji, ovo je prva na koju sam se navukla kada sam krenula da slušam album dok vozim biciklu. OPSEŠN. 

Power


A na ovu mi pa nije jasno kako se ranije nisam navukla. Mislim, bilo je to početkom meseca, ALI TREBALO JE RANIJE. TOLIKO JE DOBRA. Zinula sam na tekst. Za motivaciju dok vežbate ili.. dižete tegove ili šta već radite.. dušu dala! Tolko. 

Your Love 



Znate onaj čudan osećaj kada znate napamet ceo početak pesme, ali i dalje ne možete da se setite šta je to ustvari? 
Aaaaaa, jasno. 
E pa i ova me podseća na plažu. Konkretno na 'Elenora i Park' (mnogo dobra knjiga, btw). Sve u svemu. kjutiii. Dobra pesma, šta ja znam.

Nobody Like You 



Je l' ova beše ona dosadna, što je nisam odslušala tri puta sve ukupno? 
Jeste. 
Lele, majčice, koliko dosadna pesma. Bukvalno sad ne mogu da je odslušam do kraja. Nije čak ni validna balada, samo je... dosadna. 

No More Sad Songs 



#I'M BEGGING PLEASE DON'T PLAY#
Ova je gudiii. Sviđa mi se. Iskreno, prvi put kad sam pročitala naslov očekivala sam nešto drugo (malo više da bude kao 'Power' gore, ali dobro), mada ni ovako nije ispalo loše. 

Private Show 



E i na ovu sam se navukla kad sam se vraćala iz Beograda. Sad sam skontala da ja skoro ceo avgust nisam bila kući... Nebitno. Pesma je PREJAKA. Stvarno je toliko zarazan ritam. Ove devojke majke mi znaju šta rade. Rispekt. 


Nothing Else Matters



Ju, čekaj.. Šta beše ovo..? A, setila sam se! E pa onako. Nije loša. Često sam je urlala, tako da je super. Ima i boljih, doduše, ali ono.. ima i gorih. 


Sve u svemu, ovo je bio jedan jaaako dobar album. Little Mix su boginje i niko ne može da me ubedi drugačije posle ovoga. Pola pesama su im u fazonu Girl Boss, što rispektujem najviše moguće, tako da, velike preporuke za ovo. 

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma koja te tera da se zaljubiš


Ove pesme biram tako što pročitam temu i izaberem onu koja mi prva padne na pamet. Ali bukvalno u sekundi dok čitam kakva pesma treba da bude. Kontam da je to naiskrenije.
#DANCING IN THE DARK#
Mnogo slatka pesma, sve u svemu. Nikada se nisam specijalno ložila na nju, do letos. Ali da. Kjutnes.

Iiiiiiii do sutra pilići
N.

Коментари

  1. Perfect je moja omiljena pesma od Eda.Još prošle godine sam se navukla na nju (odnosno,sestre su me navukle),i uvek će mi biti jedna od omiljenih.Što se tiče Little Mix-a,volim ih,slušam njihove pesme,a ovaj album sam zaobišla,zapravo samo sam čula Shout Out To My Ex,i Power,ali ću se potruditi da dublje zavirim u ovaj album.Odlično napisano,you know the drill.💖

    Nov post:Just Bebe

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'