#100happydays challenge - REKLA SAM VAM DA ĆU DA NAĐEM NEŠTO NOVO DA SE ZANIMAM

Pa.. danas nosim zeleni flaster. Da, znam da ste umirali od želje da saznate boju mog flastera. Ali nisam mogla da smislim kreativniji uvod. Sve u svemu, ispekla sam se na sijalicu malopre (da, stvarno. Grejala sam ruku i slučajno se pecnula. I možda ne bi trebalo javno da odajem izlive mog idiotizma.... Gotovo sad).


Ajdemo sad s pravim uvodom, koji je EKŠLI vezan za post. 
Nekoliko dana za redom sam se osećala malo.. under the weather, što bi rekla moja profesorka poslovnog engleskog. Sve u svemu, nekako sam bila smorić. Pojma nemam zašto. I onda sam videla da jedna cura iz mog odeljenja na storiju radi neki čelendž sa heštegom #100danasreće. 

(i deset minuta pauze dok sam imala emoušnl momenat sa najboljim drugom u sred pisanja posta)

Gde sam stala? A da. I dakle mene je logično zanimalo šta je taj čelendž, tako da, kako to obično biva, krenula sam da guglam. 

I onda sam naišla na sledeći sajt: 


I popunila prijavu. 

Dakle, 
POENTA ČELENDŽA
je da izaberete neku društvenu mrežu na koju ćete 100 dana za redom da ubacujete slike nastale u nekim vašim srećnim trenucima. Odnosno momentima u kojima ste se osećali onako.. hepi.
Tako da sam ja izabrala insta stori, naravno, logično, šta drugo, i bacila se na posao.  Ono što je fora kod ovog čuda je da na ovaj način počnete više da cenite te male srećne momente koje biste inače samo pustili da prođu u toku dana. I posle, kada se sve završi, uvek možete da se vratite i pogledate sve fotografije koje ste aploudovali za vreme čelendža i onda zapravo shvatite koliko ste srećni i prosto naučite da uživate u malim stvarima. 

Pa, ja sam trenutno na četvrtom danu i lepo mi ide za sad. Ako imate neku želju (?) da pratite kako mi ide ovih 100 dana, feel free to follow me:

-------------------------------------------------------------------------

E pa eto tako. To je novo kod mene. Osećam se kao da se nismo čuli sto godina. Što nije mnogo daleko od istine. Trebao mi je odmor od 30 days writing challenge, pravo da vam kažem. U međuvremenu.. pa, niste mnogo propustili. Tu i tamo po neki mini storitajm (kao da je Dupeglavac danas kupio banane za užinu, što mislim samo da je nama smešno....), na primer da mi je juče dete na stanici tražilo dečka i htelo da me smuva sa njenim ujkom Aleksom... Dete ima oko tri godine inače. 

Pa.. do sledećeg puta ljudići
N.

Коментари

  1. Primetila sam taj hešteg na tvojim storijima ali nisam znala o čemu se radi,jer nikad ranije nisam čula za to.Sad vidim da je totalno kjut i jako mi se sviđa.Opekla si se na sijalicu?Ne čudi što imamo isto ime.😂♥

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna ideja moze dosta da pomogne!Takodje sigurna sam da bismo poceli da cenimo male stvari,i da shvatimo koliko je sreca zapravo bitna!Odlicna ideja,dopada mi se!Odlican post takodje.

    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  3. Uuu sviđa mi se ovaj challenge!Tačno ću i ja da probam.Mada,treba naći 100 slika na kojima sam srećna a koje mogu da pokažem javnosti.Nekako sreća i normalnost ne idu zajedno.

    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Videla sam ti storije i pretpostavila da je nešto na ovu foru ali nisam kontala o čemu se tačno radi. I sad kad sam napokon prosvetljena, mogu reći da mi baš fino deluje ovaj čelendž i da jedva čekam da vidim naredne storije, sigurna sam da ima interesantnih stvari ☺😊

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ne znam gdje pronađeš sve te čelendže haha, ali moram priznati da je ovo veoma zanimljiv način, vjerovatno će ti poslije biti drago pogledati fotografije i sjetiti se lijepih trenutaka u životu

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. O Bože, ovo je genijalno, mislim da bi trebalo i ja da krenem da ga radim, verovatno hoću! I sama obožavam da gledam na te uspomene i mnogo mi znače, tako da, ovo mi se i više nego dopada! Primetila sam ovo na tvom storyju, ali nisam provalila šta je. Odlična stvar, hvala ti što si je podelila s nama! 💕

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. odličan post. započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu