Jako, jako random. .

**Crvene rečenice u postu su uglavnom pitanja za vas... just sayin'.

Random.. kao i svaki post ovog meseca (skoro pa čitava tri, idemooo).
Ja stvarno ne planiram ništa kasvetno da napišem u oktobru, a? Pa da. Ma može. Pišite mi u komentarima ako imate neku specijalnu želju za buduće postove, jer kako sam ja krenula, rentovaću do kraja života ovde. 
Dakle, o čemu sam želela da diskutujem... Uh.. odakle početi? 

MOŽEMO ODAVDE: 
THIS MORNING I WOKE UP TO THIS-


Pretpostavljam da vam ovo ne znači mnogo, a? Pa da, ALI Hoakin je bio jedan od mojih omiljenih likova u prvoj sezoni Riverdejla, iz prostog razloga zato što je on polovina jednog jedinog para u seriji kog ZAPRAVO šipujem. Ja sam Joavin trash, tako da.. good way to start my morning. 

Dalje...
Moram da vam se požalim kako je album za ovaj mesec Š I T. Izuzetno. Šiti i dosadan. Ali me stvarno mrzi da tražim drugi. Daaakle, u pitanju je 'Seven Scenes From The Same Summer', likuša mislim da je Emili Burns ili kako već, ali sve u svemu. not my cup of tea. 


Da, to je kaver albuma. Iskreno, ne mogu da dočekam album za decembar. Bukvalno oplakujem što ga još uvek nisam poslušala.. 

Ohoho, zaaatim imam da vam hvalim aplikaciju


Alo ljudi. HUJI je životčina. Tačka. U pitanju je faktički kamera za najjače slike ikada. Pojača boje, ubaci svetlosne efekte, slike ispadnu u fazonu devedesetih SAMO BOLJE. Okej, dozvolite da vam demonstriram. 




Od sad više nikad ne koristim običnu kameru. 
THERE. 
I SAID IT. 

Šta dalje imam da vam napišem... 
A da. 
Činjenicu da se farbam za faaaaking devet dana. NE. ZA OSAM. Jedva čekam da promenim boju kose, najiskrenije. Ali da će da mi fali ljubičasta... naravno da hoće, ne stajte mi na muku. Ali sve dobre stvari moraju doći kraju. I NAPRAVITI MESTA ZA BOLJE. Da li sam spomenula u koju boju se farbam? Ako nisam feel free da pogađate u komentarima. Možda tako dobijem ideju za sledeću boju, kada me i ta smori. 

------------------------------------------------------------------
Iiiii da li sam vas udavila? Ne? 
IDEMO ONDA JEDNA PESMA ZA KRAJ. 


Holsi ima tako terapeutski glas i nemoj da se bilo ko usudio da mi kaže drugačije. Zauvek jedna od najboljih pevačica, molim lepo. A dok sam pisala ovo, još nešto mi je palo na pamet. Ako ja uspem da izvedem pronalaženje toga na jutjubu. 
.....
Ha.. dobra sam. 


Ovo je lajv izvođenje 'Head Above Water', poslednje pesme Avril Lavin. 
E sad, šta je toliko posebno kod ovoga. To što ona zvuči ISTO kao 2003. Taj početak... To je upravo način na koji je ona pevala tada, samo apgrejdovana verzija. I to šuškanje i uvijanje na kraju stihova. LJUDI, PREPLAKALA SAM. 


Dakle, razlika je petnaest godina, a ona i dalje slejuje. I kaže 's' na mnogo čudan način kad. I love that. 
Setila sam se da sam se baš pre neki vikend bavila ovim, pa rekoh što da ne podelim sa vama. 
A da, i ljudi, JA VAS PREKLINJEM, dajte neke dobre umetnike na fazon Halsey, Hey Violet, Blackbear itd., jer sam presušila sa idejama za mesečne albume

-----------------------------------------------------
Am I done now? 
Yea, pretty much. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ja bih ti dala vrlo rado,ali mi je na repeatu ovih dana Tejlor Svift iz perioda 2014,tako da nemam ni ja neke nove pevače.A za ovu aplikaciju,predobra je,i jedva čekam da je skinem (pa,kad mi memorija ne bude puna,ali dobro),videla sam da dosta ljudi koristi taj program ali nisam znala kako se zove.Btw,jedva čekam da vidim novu boju kose (kladim se u šta hoćeš da je to tirkizna.)💕💕💕



    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako lagano si pogodila boju kose, u dusu me znas hahaha. Inace, Tejlor je uvek na repeatu normalno, a aplikaciju MORAS da cekiras, ne zanimas me 😋😋💕

      Избриши
  2. Prije svega, što se tiče boje kose, ili tirkizna, kao Lilo ili roza, kao ona pjevačica iz Hey Violeta. Samo pretpostavka. :)
    Što se tiče muzike, ne znam šta bih ti preporučila, a da znam da će ti se sto posto dopasti, ali ja volim Imagine Dragons i One Republic od bendova. A kada je u pitanju sam post, odličan je. Ovu aplikaciju moram da isprobam, jer vidim da mnogi izbacuju slike takvog tipa, a nisam imala priliku da pitat kako. Inače, tvoje slike su odlične. I da, čula sam pjesmu od Avril i oduševljena sam.
    Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee hvala ti mnogoo ❤. I da li je moguce da sam toliko predvidiva za boju kose hahah? A ID i OR su naravno genijalni

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu