Meaning of music

Čudno je kako muzika može u sekundi da promeni ceo tvoj majdnset. Čudno je i kako nas neke pesme bolje vrate u prošlost nego bilo šta drugo. I onda dođe trenutak kada ono što je nekada bilo bolno sećanje, postane uspomena koja ti iskreno izmami osmeh. 

I naravno sada dolazi pitanje 'Nina, srećo, koja te je pesma to inspirisala da tako pametuješ odjednom?'.


Ed Sheeran - Nina

Iskreno, nisam čak ni znala da Ed ima pesmu sa mojim imenom u nazivu. 
....Ili sam makar tako mislila. Dakle, bila sam tako kežual na 'WHI', like I always do, i naišla na neku plejlistu, gde je jedna od pesama bila ova. I onda sam imala onaj flešbek trenutak (znate na šta mislim), na period sedmog ili beše osmog razreda.. something like that. 

Setila sam se kada sam se dopisivala sa tadašnjim najboljim drugom. I on mi je u sred random dopisivanja poslao skrinšot kako mu je na plejlisti naišla ova pesma i uz to dodao 'To je to, ja ne mogu više, volim te', a onda 'Pa dobro, zaboravi šta sam upravo napisao, ajde laku noć, pozdravi roditelje, ćaooooo'. Nije da ga sad citiram, ali znam da je bilo nešto u tom kontekstu. 




Znam da sam tada ostala u blagom šoku, iako mi je već jednom priznao pre toga, ali uvek mi je iznova bilo čudno, koliko god puta da je ponovio. 
Well... he'll always stay the first boy who confessed love to me. 
And that's kinda special. I guess...

Sve u svemu, ovakvi momenti te stvarno nateraju da shvatiš jačinu koju jedna pesma može da ima. Mnoge pesme će da ostanu zauvek za mene podsetnik na nešto. Na primer:


Riverdale cast - Mad World
Moja prva operacija. 
Toliko je bolelo kada je popustila anestezija da sam izvela to da se smirim tek kada sam stavila slušalice i puštala album za februar i ovu pesmu na repeat-u satima. 


Alan Walker - Alone
Prostor između. 
Himna moje druge knjige (koju sam zapravo i objavila na Wattpad). 


Avril Lavigne - Things I'll never say
My first boyfriend. 
Kao ja da sam pisala ovaj tekst negde sredinom juna ove godine. 


Katy Perry - Roar
Kejti Peri faza mene i moje bff.
Da...

I tako dalje. Mogla bih ovako do prekostura, ali naravno da neću. Mrzi i mene da pišem i vas da čitate toliko. 
Pa, ako imate vi neke (ajde Nina, razmišljaj, kako prevesti 'significant'. Pa.. Gugl kaže 'značajan') značajne pesme, feel free da ih ostavite u komentarima. I'd like to read that. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Pa i nemam neke baš specijalne. Ali, imam momente kad sam pomalo depresivna pa onda u tim momentima slušam neke određene pesme. I npr. Kada me izdaju i razočaraju večita najomiljenija mi je Fuck fake friends - i oraspoloži, a i to je ta priča.

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. F.f.f. je bila moja himna u jednom periodu hahaha. Obozavanje za tu pesmuu 💕

      Избриши
  2. Koliko ja tebi zavidim, srećo, na tvom engleskom i činjenici da ti prvo padaju reči na engleskom na pamet. Upisala sam ja ovaj smer za engleski, to stoji, i znam engleski čim sam položila prijemni, ali kad krenem da pričam, padaju mi na pamet cele pet reči i to nešto na nivou deteta u prvom osnovne... Nego, nije to ni bitno, palo mi je na pamet kod 'significant'. Što se tiče onoga o čemu bi trebalo da pričamo u ovom postu, RILEJT. Određene pesme me podsećaju na određene stvari i to je jednostavno tako. Nekad je u pitanju tekst koji te gane u srce, što bi reko istoričar iz moje osnovne, nekad već i prvi tonovi podsete na neki period kad slušaš tu pesmu i tako to, ali u suštini, totalno razumem šta hoćeš da kažeš i slažem se 💕

    Novi post: thegirlnamedana.blogspot.rd

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A pa znas kako, moj mozak je dosao do toga da sam krenula random da razmisljam na engleskom, sto nije lose sve dok ne trebam da se presaltujem na srpski u pokusaju da se socijalizujem sa ljudima hahahah

      Избриши
  3. Zanimljiv post kao i uvek.... a ja imam zanimljive postove za tebe (valjda će biti :/ ) :D

    Novi post na mom blogu: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/halloween-nail-art-part-2.html
    Prošlo post (maska bundeva): https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/girl-pumpkin-halloween-maska-part-2.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu