#pure_randomness: estetika Simpsonovih je PRICELESS, Random thoughts anddd changes I guess? #10

Ummm....
Ovo je pisano 1. 10. 2018.
Pa, danas je zvanično prvi dan otkako sam završila 30 Days Writing Challenge i konačno ne moram da pišem post pred spavanje, ali... ALI. 
Pa.. evo nas. 
Izgleda da mi je to toliko prešlo u naviku, da sada prosto imam potrebu da pišem postove pre nego da se ukovem. Ha... 
Pojma nemam šta bi ovaj post trebao da bude, ali eto, čisto da napišem nešto jer... JER why not??


Inače, čitam sada komentare na prošlom postu, koji je bio i zvanično poslednji u ovom serijalu i prosto ne mogu da verujem da su neki ljudi zaista pratili moj blog svakog dana i da im je žao što se čelendž završio. That's pretty deam cool, you guys.  Mislim da vam ne govorim dovoljno često koliko mi ta podrška znači. 

Iskrena da budem, u ovom trenutku blog mi je jedna od omiljenih stvari u životu generalno. 
Hmm.. pa izgleda da će ovo da bude jedan #pure_randomness post. Nisam se dugo bavila tom rubrikom. Lemme check... avgust. Nije toliko davno koliko sam zapravo mislila da jeste. Iako mi se s ove tačke gledišta avgust zapravo čini kao da je bio pre Hrista. 


Sada čitam taj poslednji post i nekako osećam koliko mi se pisanje na blogu promenilo. Pretpostavljam da je ovaj čelendž delom kriv za to. Jer zbog njega pisanje postova više nisam shvatala kao zapravo pisanje postova, već kao.. ne znam. Izduvni ventil za sve što mi se dešava u životu. Osećam se kao da ovim putem komuniciram sa najbližim prijateljima. Kao moje malo mesto na internetu. Nemam pojma.. krindžujem samu sebe. Razumete valjda šta hoću da kažem, anyway

(da li želim ceo post da ispunim Simpsonovima? Prilično...)

Elem, dakle, krenuo je oktobar, novi mesec, novih trideset dana (WELL.. tredeset jedan #halloween), što znači, vreme je za promene. Za neke nove random stvari. Jer ako me znate, upućeni ste u to da sam ja uvek u pokretu i uvek u potrazi za novim i drugačijim. E sad, kako izabrati nove serotine da se zanimam njima ovog meseca? 
Nisam čak ni sigurna odakle da počnem?


Okej, bukvalno sam u mislima već krenula da vam tražim pesmu koju treba da ubacim na kraju posta, ali onda sam bila u fazonu 'A.. da. Gotovo je.'. I stvarno se borim sa željom da vam tutnem neku random glupost na kraju posta, ali mislim da sam presušila sa idejama. Sve što je ovih dana na mojoj plejlisti je.. Pa.........
Um...
Okej, pustiću vas da zavirite među moje plejliste. Čitave sve trenutno koje menjam u zavisnosti od raspoloženja.


E sad, ako se pitate koja je razlika, u jednoj su skoro sve pesme 'WDW', a u drugoj su samo moje omiljene, pa sad zavisi da li se osećam kao da želim sve da slušam ili sam in the mood samo za maj bejbiz. 
Tako....

Možda bih mogla ovde da se odjavim, a?
Mada, onda prave odjave koje pišem već duuugo su me smorile. Znate, gde vam postavljam random pitanja i tako to. Tako da ću samo da se odjavim, a vi šta se mene tiče pravite žurku po komentarima. I'd like to read that. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Au koliko su mi nedostajali ovi tvoji random postovi... Onaj čelendž je bio genijalan i bukvalno ti se divim kako si uspela da ne propustiš ni jedan jedini dan. Sve postove sam čitala, s tim da nisam sve komentarisala jer sam ih u 90% slučajeva čitala sa telefona, a odatle mi je mrsko i da odgovaram na komentare, a kamoli da ostavim finačak komentar 😂 U svakom slučaju, da, bilo je genijalno.
    Uzgred, totalno se rilejtujem sa delom u kom kažeš da ti trebaju nove serotine kojima ćeš da se zanimaš. 😂 Iako mi je mesec počeo na omajgad način, nemam pojma... nemam šta da radim.
    Genijalan post, srećo, jedva čekam naredne ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Auu koliko dugo ja nisam odgovarala na komentare hahaha. E hvala ti mnogoo, drago mi je da si citala sve postove, jer ja legit mislim da sam dosadila i Bogu i narodu za tih 30 dana hahhaha

      Избриши
  2. Ok,subota je a ja čitam tvoj post u učionici za MATEMATIKU,kao i većinu tvojih postova za vreme čelendža.Radna subota Is a bitch.Što se tiče promena,Halloween dolazi,a ja se već uveliko spremam za njega.To bi bilo to...Znaš da je post dobar af,nemam šta da ti kažem više.😂💖

    Novi post :Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si uživala pišući 30 dana i da ti je to pomoglo i prešlo u naviku, moram priiznati da su rijetki oni koji uspiju završiti s tim čelendžima, drago mi je da ti jesi :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu