Muško-ženska prijateljstva - da li postoje? Jedno od onih pitanja koje je podelilo svet..

D A. 
Ljudi, ajde da se osvestimo. Ukoliko su muško i žensko prijatelji, to prosto ne mora da znači da će u nekom trenutku bilo ko da se zaljubi u onog drugog. Naišla sam na toliko tekstova na internetu gde ljudi pišu kako će to vremenom morati da se desi, ali verujte mi, iako to jeste moguće, to nije pisano pravilo. I prekinite da živite u zabludi.

Tokom života imala sam par muških najboljih prijatelja. Dobar deo njih su uvek bili i uvek će biti samo prijatelji. Sećam se letos, kada sam došla u Beograd pitali su me šta sam radila tokom puta. ''Pa dobra dva sata sam se dopisivala sa drugom..'', rekla sam. Odmah su krenuli oni pogledi, na koje sam morala da odgovorim najozbiljnijim tonom ''Samo drugom.''. Ne razumem zašto su muško ženska prijateljstva takav tabu. 


Ponekad je sve što mi treba u životu samo zagrljaj mog najboljeg prijatelja. On je osoba kojoj najčešće pričam da ga volim. On je prva osoba koju zovem kada se osećam kao da sam blizu tačke pucanja. On pazi na mene kao najdosadnija majka, da vidi da li sam stigla kući bezbedno iz grada. Ali to ne znači da sam zaljubljena u njega. Znači da ga volim i da mi naše prijateljstvo znači najviše na svetu. Znači da mi je on stariji brat kog nikad nisam imala. Znači da uvek imam nekog ko brine za mene. 


Pre neki dan smo slučajno došli na temu da li je on ikada probao da muva mene ili neku moju drugaricu. I oboje smo bez reči umrli od smeha. Jer prosto... to dođe skoro pa k'o incest. 
Moja poenta je, nemojte da se plašite da sklapate prijateljstva sa muškarcima jer mislite da će se jedno od vas vremenom zaljubiti. Ponekad oni mogu da vas razumeju bolje od bilo koje drugarice. 
Zašto? 
Evo čist primer. Kada sam mu pričala čitavu moju dramu sa jednim dečkom on je mrtav 'ladan stao i objasnio mi kako sve to funkcioniše u muškom mozgu. Neću da lažem, ume to da bude korisno. 


---------------------------------------------------------------------
Iskreno me zanima šta imate da kažete na ovu temu. Da li mislite da su muško-ženska prijateljstva moguća? Da li imate najboljeg prijatelja suprotnog pola? Izvinjavam se ako sam bila malo.. um.. too much u ovom postu, ali prosto me ovakva zatucala razmišljanja stvarno iritiraju. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Potpuno se slažem!Imam više muških prijatelja nego ženskih.Nekako stvari idu lakše sa njima,bukvalno šta god da mu kažeš,uradiš on je okej sa tim.A dosta puta su pitali mene i moje drugove da li se sviđamo jedno drugom i to izaziva napad smeha jer prosto nije moguće da se to desi.I iskreno,više sam sklona da se sprijateljim sa nekim dečkom i da postanemo najbolji prijatelji nego da se zaljubim u njega.Sjajan post Nina!❤
    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno te razumijem po tom pitanju. S obzirom da sam jedino žensko u odjeljenju, više se družim s momcima i svako će me prije vidjeti u društvu drugova, nego drugarica. Dosta puta, kada bi me vidjeli s drugom ljudi bi pitali jesam li u vezi s njim. Iskreno mislim da su muško-ženska prijateljstva najljepša i ne mora da znači da će sto posto prerasti u nešto više od toga. Odličan post, slažem se u potpunosti sa svime napisanim. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Slazem se sa tobom u potpunosti! Musko-zenska prijateljstvu su itekako moguca,i cesto se desi da ce te prije razumjeti drug nego drugarica. Ta shvatanja da to prijateljstvu mora prerasti u vezu je preglupo. Pogotovo mrzim te poglede "samo ti je drug".

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Želim da verujem da su muško-ženska prijateljstva moguća, i u na svom ličnom primeru mogu da potvrdim da jesu. Opet, ja sa svoje strane mogu sigurno da tvrdim da nema nikakvih osećanja, a za drugu stranu nikad nisi 100% siguran. Slažem se da je mnogo lakše kada ispričaš drugu situaciju, a on objasni iz 'muškog' ugla. :D

    Novi post: Oktobarski salon 2018 | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa time definitivno, ali tokom vremena nekako shvatis da tu nikada nece da bude nicega :)

      Избриши
  5. Pa ne znam... Ja ne verujem u muško-ženska prijateljstva u smislu najnajbolji prijatelji, preterano bliski, vole se - znači upravo ono što si ti napisala..😀😀 Jednostavno, do sad sam imala takva iskustva, a i ustvari mi nikad nisu bili drugovi nego ili sam im bila korisna ili su se nadali nečemu većem... Što se mene tiče, volela bih imati dobrog druga stvarno.
    Jedno pitanje, da li je i jedna najbolja drugarica - ženska osoba, toliko brižna, nežna, ljubazna itd. prema tebi kao on? Mislim, nemoj pogrešno da me shvatiš haha 🙂

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam i ja takvih situacija, gde neko hoce nesto vise, ali to ne znaci da musko-zenska prijateljstva, bez ikakvih skrivenih namera ne postoje. Licno sam se uverila da je to itekako moguce, samo naravno zavisi od osobe :)

      Избриши
  6. Iskreno ne vjerujem u muško ženska prijateljstva i nikada nisam vjerovala, jer kad god sam imala nekog prijatelja ili se on zaljubio u mene, ili ja u njega, tako da...

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da sve zavisi od licnog iskustva kada je u pitanju da li verujemo u nesto ili ne

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu