31 Days Writing Challenge// Post about your celebrity crushes #7

Pa da li mene neko zeza ovde? Da li je ovo realno? Znate... Ne mogu da verujem kako se tema ovih postova (određena mesec i po dana unapred, da se razumemo) nekako uvek poklopi sa mojim mozgom baš tog dana. Evo recimo, provela sam zadnjih dvadeset i pet minuta na glas prsujući zaljubljivanje, kraševe, osećanja, celu mušku populaciju, sebe, hormone.. DA LI JE MOGUĆE DA SADA TREBA DA PIŠEM O KRAŠEVIMA? 
Znate šta? Možda (verovatno ne) budem sposobnija da zapravo napišem ovaj post kada se vratim iz škole, jer nešto mi se ne razmišlja sad. A i bus mi kreće za četiri minuta, so fuck it. 

//Postuj o tvojim selebriti kraševima / 

Pa, sada je 23:15, dakle ceo dan je prošao od ovog šarmantnog uvoda, ali mi je mozak u manje-više istom stanju. E sad zašto je to tako, ostaviću vas da nagađate, iako sam prilično sigurna da je sasvim jasno. 


Dakle... selebriti kraševi. Ja sam, pilići moji, izgleda postala jedna jako.. ne, čekajte. Hajde prvo da razjasnimo. Nisam ja zaljubljiva osoba. Ne zaljubim se toliko lako (što najbolje pokazuje to što sam bila zaljubljena čitava dva puta u životu), ali mogu da vam navedem jedno 55 momaka na mesečnom nivou koji mi se sviđaju. Slebriti ili ne, krašujem se na njih malkice. 
E kad smo to razjasnili možemo na jednu skromnu listu mojih kraševa.. koja će izgleda da bude dugačka onoliko koliko se momaka budem setila. 

Stajls Stilinski 


Stajls iz treće sezone 'Teen Wolfa' je moj ultimat kraš. Prosto, kada pomislim na selebriti kraševe- BUM- STAJLS. I da, namerno ne pišem 'Dilan O'Brajan' (a.k.a. glumac koji glumi lika koji se zove Stajls, ukoliko ste ne upućeni), jer je on sada mator, dlakav i debeo. Žao mi je, ali tako je. 

Herman Tomeras 


Još jedan dobar pokazatelj da me moja drugarica u dušu zna. Ona mi je iz cuga rekla da će Kris da mi se svidi čim počnem da gledam 'Skam'. Što ispade stvarno istina. 
Znate kako. Evo vam jedna gratis pesmica, gde imate Hermana u spotu, koji sam ja u januaru napamet naučila, jer, opet.. Herman. O, a i pesma je dobra usput. 


Mali Leo Dikaprio


Titanik, Romeo i Julija, Basketball diaries.. ma molim vas. Gde su ovakvi momci danas? Doduše, sada čovek izgleda kao kuvano jaje premazano zejtinom, ali ovde pričamo o devedesetim. Just.. definicija hot osobe. Toliko. 

Korbin Beson 


'Cause he's such a bean! Toliko kjut bebca, da ja ne mogu... Znate kad vas pitaju ljudi (ili se to samo meni dešava) da li više volite plave ili crne? Srećo, ja sam tako za plave.. Čak ne moraju ni da imaju plavu kosu, ali na plave oči sam ja.. patos


Okej, pa imamo još mali milion momaka, recimo Džonu Maraisa (Boga pitaj kako se izgovara to prezime), pogotovo u spotu za pesmu 'Talk'. Zatim sam se dobar period krašovala na Vila Tarnera iz 'Pirata sa Kariba'. Jer-molim vas. Vil.. Takođe je tu bio i Ben iz filma 'Descendants' pre par godina. Pa onda Kendal i Džejms iz 'Big Time Rush-a'. Pa, ohoho kako sam njega zaboravila. Alek iz 'Shadowhunters' naravno... Ma ima ih koliko hoćete, ali prestaću da vas davim ovde. 

//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Song with lyrics that you love


Jedan od najomiljenijih tekstova ikada... Na stranu to što živim manje više za sve tekstove 'Hej Vajolet-a', ali ovaj je jedan preveliki rilejt i stvarno.. stvarno ga volim. 

---------------------------------------------------
Pa, neverovatno želim da čujem vaše kraševe u komentarima. Najiskrenije. 

Do sutra!
N.

Коментари

  1. Ja još uvek čekam osobu koja će reći da Dikaprio nije lep niti da je bio. 😂 On meni toliko nije lep niti je bio i toliko mi je overrejted njegov izgled i ne kontam što se svi lože na njega 😂 Ovi ostali nemam blage veze koji su, mislim čula sam za Stilinskog zbog te serije koju nisam ni odgledala, ali se toliki hajp digao da ne možeš da ne znaš, a ovi ostali stvarno nemam predstavu ko su i šta su, a nisu mi ni nešto vauu, pravo da ti kažem, pogotovo ne Herman. Ajde ubij me, čekam 😂

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali zadnja recenica 'ajde ubij me, cekam' hahahahaha. Necu da ubijem, taman poslaa 😂. Ali mi samo nije jasno kako je moguce da ti se bar jednom u zivotu nije zasvidjao mali Leonardo. Ti si bukvalno prva osoba koja mi to kaze 😂😂

      Избриши
  2. Evo ja sam druga osoba koja ti kaže da joj se nikad nije sviđao Dikaprio.Nikad mi nije bio lep,a sad kad je stariji je preružan.Ali za O.D.D se živi.Toliki rilejt.
    Odličan post!
    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj moje drugarice da vas cuju hahah. Pa dobroo, svako ima svoj ukus. A O.D.D. je divnost, naravno 😋

      Избриши
  3. Totalno se slažem sa uvodom, nisam previše zaljubljiva osoba, ali uvek imam neke male kraševe. Svi momci koje si navela su divni! Ovo što si rekla za Dikaprija, "gde su takvi momci danas" - pitala sam se i ja to ovih dana, s obzirom da smo na času engleskog gledali film "Dead Poets Society" i iako je on dosta onako starinski, drugarice i ja smo se oduševile i pozaljubljivale se u pola likova (proguglaj Neil-a i Nuwanda-u, možda ti budu slatki pa mi javi da komentarišemo hahaha). A O.D.D. je ljubav❤❤❤


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Hhahah,ovi cuveni celebrity crashevi! Sigurna sam da nem osobe koja ih nije imala! Moj celebrity crash je bio Ian Somerhalder. 😃 I to me bas dugo drzalo! 😝

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo skoro sam gledala Lost gde je glumio Ian još pre Vampirskih dnevnika. Znaš koliko sam se oduševila kad sam ga videlaa hahah x))

      Избриши
  5. Od ovih znam Dikaprija i Stajlsa. Stajls mi se jako dopada i Dilan mi se više dopada kao Stajls nego kao Dilan, ne znam kako to drugačije da objasnim. A za Dikaprija se slažem. Sviđa mi se kao mlad i tada mi je bio presladak, a sad, kad je ostario mi i nije nešto. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hahahah koja tema za post!Ja bih dva dana mogla da pisem o krasevima so yap!Znaci bukvalno delimo kraseve ahahah.Samo sto sada nijedan ne izgleda tako lepo kao pre so fuck but mozemo ih se secati kako su nekada izgledali gagahaha,da nam to bude neka uteha.Odlican post btw,kao i uvek !
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu