31 Days Writing Challenge// Things that made you laugh #9

Nikad brže napisan post.. Da, prvo sam napisala post, pa kraj, pa uvod, a još uvek ga nema naslov, ali biće i toga uskoro. 
E sad idem ja lepo da razmenjujem kuknjave sa drugom o mojim nesuđenim momcima i njegovim skoro pa devojkama, jer šta drugo bi radili u pola 12 uveče, a vi uživajte u nastavku teksta (srce emoudži). 

//Situacije koje su te naterale da plačeš od smeha / 


1. Moj tata i glasovna pretraga

Ja sam ovu situaciju danima oplakivala. Pre par nedelja uzeli smo neki novi tv paket, koji, između ostalih funkcija ima i glasovnu pretragu. I tako probudi se moj tata jedan dan, a ono rano jutro bilo, čovek na oči ne vidi i uzme on daljinski sa namerom da promeni kanal. Pošto je to bilo nekoliko dana od kad smo uzeli novi paket, još uvek mu je bila zanimljiva ta glasovna pretraga i on uključi to i pokuša da kaže 'Fox' (jedan od dva i po kanala koja se gledaju u našoj kući). Međutim, pošto se tek probudio glas mu je bio skroz promukao i uređaj je umesto 'Fox' krenuo da pretražuje 'seks'. A haos je nastao jer je u tom trenutku ušla moja baba, koja je donosila neku hranu. Kad je moj tata skočio ispred televizora..  A žena se izbezumila što zbog njegove reakcije, što zbog toga šta je na tv-u. Bože, ja sam plakala od smeha.


2. Otac i ljubavnica

E ovo ustvari nema veze sa mojim ćaletom. Zapravo da biste razumeli priču, moraću malo više da vas uputim. Otac i ljubavnica su nadimci za neke likove iz naše škole, koje smo smislile moje drugarice i ja. Dakle to su deca sa naše godine. To je poenta. E sad zašto su takvi nadimci i tako dalje.. neću da vas davim sa tim, jer mislim da 80% vas to ne interesuje ni najmanje. 
U svakom slučaju, ono što se desilo pre neki dan bilo je da sam ja.. debil debilni, došla mrtva 'ladna do drugarice i krenula da cičim 'Jaoo moraš da vidiš kako je ljubavnica čestitala ocu rođendan!'. A pored je bila ni manje ni više nego profesorka. Kad je žena izbečila oči. Kad se šokirano onako razdrala 'MOLIM??'... A ja, umesto da objasnim da nisu to stvarno otac i ljubavnica, ja sam počela samo da plačem od smeha. Posle smo joj jedva objasnili.. ali ta njena reakcija bila je priceless


3. Još jedan dokaz da sam psihički pomerena

Pa izvela sam to da dok sam izlazila iz prodavnice za veliki odmor prvo sam toliko gurnula vrata da su se obila o limeni zid i krenula da se vraćaju ka meni, pa su me svi ljudi u okolini odgledali u fazonu 'Wtf likušo', što samo po sebi ne bi bilo strašno, da nisam probala da se izvinim radniku koji je bio ispred i onda se saplela i pala na drugaricu. Sve se to desilo u roku od 15 sekundi. 
Toliko od mene. 

//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Favorite Christmas Song


Jednostavnije nije moglo. Ovo je moja najomiljenija božićna pesma, iz prostog razloga zato što me podseća na zimske praznike kakve sam provodila ceo život sa svojom porodicom. Ako ste pratili moje zimske postove prošle godine, onda ste upoznati sa ovom pesmom definitivno. 

---------------------------------------
Pa.. zasmejte me u komentarima. 

Do sutra! 
N.

Коментари

  1. Hahahaha,tvoji postovi su uvjek interesantni,bas si me nasmijala,a trenutno mi je to i trebalo. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ahahahahahahhaha aa neeee ovo nije humano, zbog tebe urlam u 3:07 ujutru 😂😂😂😂 Znaci koliko je prva situacija faking neprijatna 😂 Ovo drugo mi se jos i desvalo, ne tako kao tebi al ono, profesori kao da su programirani da prodju pored tebe kad se navise seljacis 😂👌
    Genijalan post ❤❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ta glsovna pretraga je uvek bila gluva i debilna hahah ja kažem jedno ono izađe nešto što nema veze sa mozgom ahaha
    Oraspoložila si me sa ovim postom 🤗
    P.S. kad sam pustila pesmu pomislila sam da su mi se pustila dva video odjednom...😂

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Glasovna pretraga je stona 💩 Inace drago mi je da sam te oraspolozila ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu