DRESSLILY SAJT JE PREVARA

U životu nisam trešovala nekog na internetu, ALI... 
DOBRODOŠLI U PRVI FAKING HEJT POST NA OVOM BLOGU. 

Zvanično nemam pojma odakle da počnem, jer imam mnogo stvari da kažem na ovu temu. Ako ste obratili pažnju na prošli post (koji je sada obrisan, a zašto.. čućete za sekund), onda znate da je bio sponzorisan od strane sajta 'DressLily'. A ako me pratite neki duži period, onda takođe znate da ja ne prihvatam ponude za saradnju od sajtova and shit like that. To sam uradila jednom, čisto da vidim kako je i svaku sledeću ponudu sam odbijala. Zašto? Pustite me da obrazložim: 
  • Jer nisam počela blog pre godinu i po dana da bih pisala postove u zamenu za materijalne stvari
  • Jer ne želim da meni neko jebeno priča šta ću da ja da pišem na SVOM blogu 
  • Jer su mi pokloni sa tih sajtova APSOLUTNO NEBITNI U ŽIVOTU
A sada na tu simpatičnu listu mogu da dodam i 
  • Jer će u većini slučajeva iza svega biti jebena prevara
Dakle, nikakvu želju nisam imala da sarađujem sa ovim sajtovima. Ali imajući u vidu da su mi ljudi sa 'DressLily-ja' nekoliko puta već slali mejlove i ponude, na koje ja nisam obraćala pažnju, odlučila sam da prihvatim ovu jednu jedinu ponudu, jer šta je najgore što može da se desi? 

Njihova ponuda se sastojala iz ovoga: 


Kao što vidite, u zamenu za promociju na mom blogu, ponudili su mi gift kard u vrednosti od 25-100$. Dakle, da u tom rangu mogu da kupujem stvari sa njihovog sajta besplatno. I TO JE BILA CELA PONUDA. Zvuči jednostavno, zar ne? NE. 

Prva usrana stvar koja mi je odmah zasmetala bilo je to što su mi poslali tekst koji treba da objavim. Da, dobro ste pročitali. Oni su mi, 'ladno, sročili tekst u kom hvalim njihove proizvode (koje at this point nisam ni dobila) i rekli mi da ga objavim. 


Ovo je deo tog teksta, da vas ne bih smarala sa celim fajlom. Ali da, fora je bila da sam trebala da vas faktički lažem kako su njihove stvari litčina, a nisam ih nikada NI VIDELA, a kamo li bilo šta drugo. Ako niste pročitali moj prošli post, mogu odmah da vam kažem da to nisam uradila, već sam napisala svoju ISTINITU verziju vezanu za celu saradnju, u koju sam uključila sve bitne delove iz fajla koji su mi poslali, ali bez svih sranja kako sam oduševljena stvarima koje nisam ni dobila. Naravučenije, svoj deo saradnje sam odradila i više nego korektno.

Dakle, sledeći korak bio je da oni meni daju tu gift karticu u određenoj vrednosti, kako bih mogla da kupim nešto sa njihovog sajta. Da bih ja danas dobila mejl u kom mi riba navodi sledeće:

Oni će mi dati kupon (jer su primili mnogo negativnog fidbeka za gift kartice) u vrednosti od 25$, na samo određene proizvode (koje su dakle oni sami izabrali) i da moram da platim dostavu karticom.
E sad, koja je razlika između kupona i gift govna? KUPONOM DOBIJAŠ SAMO POPUST NA TE STVARI.

Da li je iko spomenuo ovo u prvobitnom mejlu? Ne. Da li su napisali da 'besplatno dobijanje stvari u vrednosti od 25-100$ u zamenu za promociju na blogu'? Da. ŠTO NISU ISPOŠTOVALI. 

A da, plus šlag na tortu. Sajt im je sranje. Proizvodi koje prodaju tamo? Kvalitet je nula. Nemojte ni da započinjem o svim negativnim recenzijama koje sam pročitala. Plus činjenica da mi je svaki put kada uđem na sajt iskakalo upozorenje da je ovaj sajt 'PREVARA', jer ga je previše korisnika prijavilo.  

Da rezimiramo. Ako vam na mejl stigne ponuda od dotičnog sajta, znajte da iza toga stoji samo cimanje oko pisanja posta i čekanja mejlova, da biste dobili golo govno za uzvrat. Toliko. 

----------------------------------------------------------------

Čisto ako se iko pita, kupon ne želim da prihvatim, niti će mi stvari sa njihovog sajta napraviti neku razliku u životu, tako da se sada razmišljam da li da im pošaljem mejl u kome ih pljujem ili je dovoljno što ću objaviti ovaj post i izignorisati svaki dokaz njihovog postojanja. 

A za blogerke čiji se blogovi sastoje isključivo od plaćenih postova, imam samo jedno pitanje. Kako vas nije sramota da sarađujete sa dotičnim sajtovima i lažete sve koji vas prate? 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Свака част за ово 👏👏 Причале смо до малопре тако да немам шта специјално да ти кажем, али сутра дефинитивно обjављујем своју причу око те сарадње


    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Bas sam iznenadjena! Postovi koje Sam citala vezano za ovu saradnju su bili sasvim okej. Ovo je stvarno i vise nego nekorektno sa njihove strane!

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala na primer jako lepo iskustvo sa Zaful sajtom, ali ovo je bilo jedno veliko razocarenje..

      Избриши
  3. Zao mi je sto si imala lose iskustvo s njihovom stranicom. Imala sam jos na pocetku svog bloga jednu suradnju, ali nije bila kao tvoja. Drago mi je da si podijelila svoje iskustvo kako se ne bi netko zaletio u suradnju i ostao razocaran.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka ti čast što si ovo objavila. Na svom blogu nisam pravila saradnje, jer sam ga prvobitno zamislila kao mjesto gdje ću izraziti sebe i svoj način razmišljanja i putem njega davati savjete i pomoći drugima iz svog iskustva. I podržavam te u ovome, jer bi se rijetko ko usudio da ovo uradi i bude iskren, a sve zbog komada odjeće. Takođe mi je drago što posmatraš svoj blog kao nešto što voliš, a ne kao nešto od čega moraš nužno zaraditi i imati materijalnu korist. Bravo za brutalnu iskrenost i jer si postupila ispravno i sasvim korektno.

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Drago mi je sto si podelila iskustvo sa nama.Moze nam biti od velike koristi jer mogu i nas prevariti na ovaj nacin.Svaka cast na iskrenosti i hrabrosti,sigurna sam da cu vise voditi racuna od sada kada su u pitanju saradnje.Odbila sam vec dve-tri ponude haha.
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ces voditi racuna vise, nikad ne znas sta se krije iza kog sajta.. hvala ti na komentaru ❤❤

      Избриши
  6. Svaka čast na ovome 👏 Veoma mi je drago što u našoj zajednici imamo nekog tako iskrenog, otvorenog i realnog. Samo ću reći: bravo Nina! ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Au još jedno loše iskustvo. Pročitala sam i Anin post i stvarno ne znam šta bih dodala još na takav bezobrazluk... Sreća je u tome što ste vas dve pametne i niste dopustile da manipulišu vama, a pogotovo ni da šaljete čitaocima pogrešnu i lažnu sliku o njima, za razliku od nekih... Kakva su govna... 😂😠

    Novi post Božićni filmovi koje niste gledali!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu