//hEre wE Go AgAIn .. .

LJUDIIIII. Malo je falilo da vam u ovom uvodu napišem ceo refren 'Mamma mia' pesme, jer opsešn is real. Skontala sam da sam najveći mogući fanatik za mjuzikle. Recimo da sam nedelju dana bila u zen mudu, tako da sam gledala mnooogo filmova, postala ekspert za Tanu Modžo, Sabvaj Surf (2014. is shaking, da), razne video igrice i najrazličitiju muziku. Da je lepo, lepo je. Da me je ubilo u pojam jer OSAM DANA NISAM IZAŠLA IZ KUĆE, jeste i to. Ali tu je bila rodbina, pa nisam baš imala mnogo izbora. 


Volela bih da sada mogu da vam pišem ovde 'New year-new me' post, pun inspirativnih ideja za početak godine i pričam kako ću da se hranim zdravije, zategnem guzu, očistim facu od bubuljičetina, budem srećna svaaaaaaki dan... aLi.. (sigh).. 

new year, same messy bitch

Vala i to je nešto. Vadi šampanjac. 
Okej, ne, šampanjac je bljak, valja se proslaviti sa nečim ukusnim. 


Ako me sada pitate da uporedim sebe prošlog i ovog januara, mogu vam reći da sam sada samo malo više čil verzija sebe. Znate ono isto sranje drugo pakovanje, samo više u fazonu 'kako ćemo-lako ćemo'. 
Prošle godine sam imala mnogo ciljeva i planova vezanih za svoju ličnost i to što želim da promenim i apgrejdujem, a sada, kada sam manje-više to i kada sam naučila kako da budem najbolja verzija sebe, osećam se kao da samo hoću da uživam odavde pa nadalje. 
At least for a while. 


Videla sam na instagramu da je @hailiebarber objavila skrinšot svoje 2019. moodboard koju je napravila na Pinterestu, tako da me je inspirisala da malo pročačkam i ja po toj divnoj aplikaciji i pozabavim se pinovanjem inspirišućih slika. 
Li, apdejtovali su mesindžer. 
Samo sajdnout, jer sam tek sad provalila kada sam prebacivala snimak ekrana. 


Sve u svemu, ovo je moja inspracija za 2019. Želim da uživam. Da budem onako iritantno srećna. Želim zalaske sunca i boje. Želim da ljudi koje volim ne odu nikada iz mog života. 
I tako... Želim jednu hipi godinu. Punu mjuzikla. Ako imate neke dobre, pretvorila sam se u uvo. Za sada sam gledala Briljantin, Čikago, Mamma Mia, Mamma Mia Here We Go Again iiii to je to od mjuzikla. Valjda. 


----------------------------------------------------------

Znate kada svi kažu 'Želim vam sreeeećne praznike i blaBlabLa', ali to bude onako reda radi i ustvari ih baš briga da li su srećni ili ne? E pa ja vam najiskrenije želim da budete srećni, ne samo za praznike nego do kraja godine, pa ajmo sve Jovo na novo. 

Ako ove godine polažete prijemni, samo bez razbijanja glave oko toga kako će sve da se završi. Ne da ne učite, Bože svašta, nego nemojte da padate u nesvest i sekirate se oko srednje and all that shit. Sve će doći na svoje. Ja sam slika i prilika da sve jednom mora da dođe na svoje. 

A do tada, pilići, slušalice na uši, 'Mamma mia' soundtrack na repeatu i idemo dalje. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Prvi deo filma sam gledala i zarazila se pesmom, a drugi još nisam! Od teksta znam taj deo Mama mia here we go again i dalje ide na naaa nananana.. 😂😂😂😂 rasturam!
    Što se tiče "new year resolutions" ja sam bila izuzetno neraspoložena i nezadovoljna i dopizdilo mi je sve pa sam odredila ciljeve, Pa sad..nadam se da to neće uticati da sl. God budem još nadrndanija hahah

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo drugi moras da gledas, predobar je. Inace da li je cudno sto se definitivno povezujem sa ovim komentarom na jedno pet nacima hahah?

      Избриши
  2. Koliko ovaj post ima neki hipi vajb, džizz 😂 Očekivano, Mama Mia nisam gledala ali eto čisto ako te interesuje (a ne interesuje te al ajde kao), neke scene su snimane na Skijatosu i tamo kod luke još bleje reklame za taj film i svi se hvale tim filmom 😂 Uglavnom, finačak čil post srećo 👌

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da je drugi deo sniman u Hrvatskoj, a za prvi sam znala da je Grcka ali se nisam nesto raspitivala. Sve u svemu, hvala na informaciji hahah. Nadam se da ces da odgledas filmove, stvarno su superr

      Избриши
  3. Hahah! Znači, kako da se ne nasmijem tvom postu! Predobro! Gledala sam Mamma Mia prvi dio, drugi nisam, ali hoću, valjda uskoro. Kako su chill ovi postovi, nevjerojatno :)

    Peany

    ОдговориИзбриши
  4. Hahahah, moram priznati da me je stvarno nasmijao ovaj post! :D Volim tekstove i razmišljanja koja su autentična, kreativna i na jedan poseban način dojmljiva. Drago mi je da ovo nije bio još jedan u nizu "New year-new me" post u kojem ćeš pisati čega ćeš se odreći. Iskreno, mrzim ta lažna obećanja samome sebi, a i smatram da je pravi trenutak da nešto postigneš/promijeniš upravo sada, iliti svaki dan, a ne zbog nove godine. Zato mi je drago da sam pročitala ovaj post i samo ću ti reći da ostaneš takva kakva jesi i da želim čitati još ovakvih originalih postova, koji neće biti na "new year - new me" foru ;)!

    Odlučila sam se okušati na YouTube platformi; baci oko na moj post o mom prvom videu na blogu: What's up, Ivy?

    Nadam se da će ti se svidjeti! :) ♡
    (Instagram)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee hvalaa hahah ❤. Ni ja ne volim te 'new year-new me' postove, jer u vecini slucajeva nemaju veze sa zivotom..

      Избриши
  5. Ovaj post je bio zanimljiv, nisam gledala ni jedan deo, a sada si me zainteresovala da već sutra pogledam. :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Bas sam uzivala u citanju posta! Zanimljiv nacin razmisljanja, definitivno se izdvajas sa stavom i to mi se bas svidja. Hvala bogu pa nisi pocela s tim "New years resolutions" jer to obicno traje u prosjeku prva dva tjedna i kasnije se sve vraca na staro. Nadam se da ces u 2019.biti uistinu sretna :)
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hahah potpuno te razumem sto zelis takvu godinu. Don't we all.. Sve u svemu, hvala ti mnogoo na citanju ❤😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu