2o19. - What will happen next...

Dobro dakle, baket liste su nešto sa čime se inače ne bakćem. Mrzi me pravo da vam kažem. Ali ovog puta sam imala želju da vidim mogu li da napravim 2019. godinu da bude za pamćenje.
Pre neki dan sam čula neku jutjuberku kako kaže da se prema januaru oseća kao da je 'free trial' za celu godinu. And I felt that. Ovaj januar ne da me je umorio... ALI makar sam shvatila tačno kakvu godinu želim. Želim da izlazim iz zone komfora koliko god ne mogu. Da, to. 

  • Napraviti tortu - znam, znam, čudna stvar da se ima na baket listi, ali ne biste verovali koliko kuvanje i ja nismo u dobrim odnosima. Ranije sam se zapravo mnogo više bavila time, znate, kada mi je dosadno i to. A moja bff i ja smo bile poznate po tome što nema šta nismo probale da smućkamo u kuhinji. Tako da.. da. 
  • Preći sopstveni hajskor u nekoj igrici - okej, to sam već obavila, Subway Surf, 3.581.771
  • Drastično promeniti svoju kosu - lagano.. imam već par ideja. 
  • Hodati bosa na plaži - doći do plaže za početak..
  • Potpuno preurediti sobu - što radim stalno, da se razumemo, ali ovog puta imam mnogo novih ideja, tako da ću to na tenane, kada dođe prolećno spremanje.
  • Imati all day movie marathon - napravljen spisak horora za to juče, ali mislim da će ih biti više komada to be honest.
  • Gledati klasičan film
  • Tie-dye a shirt - ajde prevedimo to.. ali znate sto posto na šta mislim. Ono kad vežeš majicu i obojiš je. 2014. urla. Okej, da, čekamo leto za to.
  • SKINUTI PROTEZU 
  • Kreirati travel video - imam već dva zapravo, a novi vrlo verovatno kreće u izradu sledeće nedelje ✔
  • Biti u predstavi - ahh.. jes, I did that 
  • Uraditi neku stvar koje se plašiš 
  • Ići na karneval - prilično sam sigurna da me čekaju dva ove godine. ✔
  • Spavati pod zvezdama - izvela više puta 2017., tako da nadajmo se da će leto biti toplo, jer mi je ovo jedna od najomiljenijih stvari na svetu.
  • Pull an all nighter - iliti ostati budna 24h - deam.. 
  • Uštedeti 10.000 dinara - znate, imam jednu teglu u koju stavljam kusur i one parice koje se uvek nekako nađu po džepovima. I pare iz te tegle se ne diraju, iako nisam baš sigurna za šta zapravo štedim, ali znaću verovatno kada se nešto worthy enough pojavi
  • Idi na rejv/koncert/festival - um.. bila sam, ali sam bila užasno smorena i provela se usrano, tako da moraćemo to da ponovimo. 
  • Idi na klizanje - daj Bože i to da obavimo više ✔
  • Kampuj u dvorištu - How old are you, really..?
  • Pobij se sa nekim vodenim balonima - zašto mislim da bi moja bff bila jedina dovoljno retardirana osoba za ovo?
  • Imaj spa dan - trebaće mi ovo asap. ✔
  • Go stargazing more - because I love it
  • Složi slagalicu od 1000 delova - ha.. krećem danas. Samo da je nađem. Mislim da imam dve negde u kući.. 
  • Go backpackig with a friend - ponovo, moja bff jedina dovoljno retardirana za.. pa.. planinarenje.
  • Preform a random act of kindness - poludeću što ne mogu da nađem prave reči na srpskom za neke stvari. ✔
  • Pročitaj klasičan roman - ANA KARENJINA U TOKU - MOLIM VAS.✔
  • Vozi se na rolerkosteru - Hoću, hvala.
  • Gledaj izlazak i zalazak sunca - also jedna od mojih najomiljenijih stvari.
  • Idi na noćno kupanje - dakle, nadamo se toplom letu.
  • Organizuj logorsku vatru sa prijateljima ✔
  • Idi u ranu jutarnju šetnju, just you and your headphones
  • Putuj negde sama - ahh.. ovo se dešava vrlo uskoro uz malo sreće. (Note: Ovo se dešava trenutno, s obzirom sa je ovaj post pisan ranije 😌. Ali da, bukvalno sam sada u busu za Beograd.) ✔
  • Provedi više noći napolju
  • Slikaj se na ringišpilu ✔
  • Get ridiculously drunk 
  • Slikaj mnogo sunčanih slika u prirodi - Jedva čekam da idem u selo, stvarno mi nedostaju ljudi odatle.. I ta energija i priroda. Sve mi nedostaje.
  • Imaj movie night-ove napolju
  • Proslaviti 17.-ti rođendan tačno onako kako hoću - you know how, gurl.
  • Paint

Zašto mi se čini da će ovaj post biti mnogo puta ažuriran, prepravljan, nadograđivan... verovatno zato što i hoće. Pa, završavam ga sada na psihologiji, I felt like I should mention that (au, čoveče, ovaj post je pisan iz tri puta.. Taj čas psihologijie je bio krajem januara.)

Pišite mi još ideja u komentarima, mnogo bih volela to da pročitam.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Zanimljiva lista, ništa nije pretjerano, tako da mislim da ćeš u svemu uspjeti. Hmm, veselim se vidjeti novu promjenu kose

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Uvod je doslovno najveći rilejt ikada!! Hoću da mi 2019. bude nešto veliko i konstantno smišljam razne planove i fiks ideje, koje zapravo stvarno planiram da ispun jer... jednom se živi. Hoću da imam čega da se sećam kad ostarim i šta da pričam unucima 😂 Srećno s planovima, baj da vej, jedva čekam novu kosu hahaha 😂❤️😊

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Predobre ideje, haha! Iskreno, ja isto nisam radila bucket listu, ali bi fakat trebala jer imam previše ideja u glavi da ih slučajno ne zaboravim :) Super post, nadam se da ćeš sve to ostvariti!

    Novi post -> Peany

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Nadam se da ces uspeti da ostvaris svaki cilj koji si zadala sebi.Ja jos nisam toliko razmisljala o tome ali planiram da u martu napravim listu slicnu ovoj.Svakako,nadam se da cu uspeti da ostvarim svoje ciljeve ( obicno sam osoba koja ima po milion ciljeva hahah ) isto kao sto se nadam da ces i ti tvoje takodje!
    Moj blog |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  5. U potpunosti se slažem sa uvodom posta - ovaj januar mi je bio u fazonu 'wtf was that', ali i ja sebi polako počinjem da zadajem neke ciljeve koje ću uskoro (nadam se) početi da ostvarujem. Zapravo, imamo mnogo sličnih ciljeva - pogotovo ovih koji se tiču putovanja, i same brige o sebi, kao i stvaranju uspomena. Takođe, i ja bih volela da učestvujem u nekoj predstavi (krajem prošle godine bila sam u jednoj školskoj i iskreno, to me je baš onako ispunjavalo), a odlična ti je i ova ideja za skupljanje novca - pre par dana sam izvadila sav sitniš iz jakne i provalila da imam više od 800 dinara. Ova prva ideja, vezana za kuvanje, podsetila me je na mene i moju BFF koje smo kao male htele da pravimo neku tortu koja nije bila zdrava koliko je slatka: same smo smišljale recept i planirale da ubacimo Plazmu, Jafu, Mančmelou, čokolade, šećer, napolitanke i Neskvik odozgo😂, međutim, nikada nam roditelji nisu dozvolili da je napravimo😂✌. Jako lep i inspirativan post💕💕💕

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Ej, pa ovo je odlično :D Čitam ovo za putovanje sama, i znam da sam videla sliku na instagramu u busu (perks of travelling alone :D). Želim ti sreću u ispunjenju, javljaj nam, a sebi jželim da i sama porazmislim šta bih ove godine volela da uradim :)

    Novi post: izložba u NS | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Nadam se da ces uspeti ❤ Hvala ti mnogo btw ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se lista, nada se da ces uspeti sa tortom, i svidja mi se stavka odlazak na festival, ali i ovaj spa dan je super, draga svidja mi se tvoja lista, cak bih i sama uradila vecinu, ali ove stavke posebno.


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu