Retro

ugggghjhfčasdh. 
Kako mrzim kada ne znam kojom rečenicom da krenem post. Okej, kažite. Slobodno. ,,Nina, ispala si iz forme. Sramoto za blogersku zajednicu.'' I tako dalje i tako bliže. Pa, sve što znam je da želim da ovaj post bude posvećen čitavom 'retro trendu' that's been going on lately. Od svih mukotrpnih trendova koje moramo da preživljavamo (kao na primer zelene jakne sa vrišteće roze krznom od pre dve godine), ovaj mi je zapravo zapao za oko. I to baš. Jer je potpuno drugačiji i skroz simpatičan. 


Inspiraciju za čitav ovaj post sam dobila nakon što sam provela celo veče slušajući AC/DC, Nirvanu, Aerosmith-a, Kansas i tako dalje, sa svojim roditeljima. The thing is, moji roditelji su ceo život rokeri. Moja majka je doduše oduvek više volela Van Gogh, iliti srpsku rokenrol scenu, dok je moj tata voleo stranu i imao sobu punu postera (što mi je to nešto poznato..) okorelih metal bendova. As for me, s obzirom da ja slušam sve živo, bilo je jelte logično da se i ja navučem na staru, kvalitetnu muziku. 
I recimo da mi je ova pesma za sad favorit. 

Aerosmith - Crazy 


Znate onaj specijalan osećaj koji se javlja kada slušate određene pesme kada putujete i gledate kroz prozor. E pa nakon tri dana ispiranja mozga sa #Sedmi sprat i mrak u stanu, znam da imaš to u planu# i ostatkom treša sa ekskurzije, stvarno mi je prijalo pet minuta sa slušalicama i ovom pesmom na putu nazad. To je bio prvi put da sam izvukla slušalice na ekskurziji, jer sam se realno super provodila, ali stvarno mi je prijalo.
Kinematografija 


Činjenica je da su filmovi i serije bili genijalni pre 2000-tih. Tako da sam za vas napravila skromnu selekciju, čisto kako biste se doveli u taj old school mood. Nešto odavde sam gledala, ali većinu ću morati i ja da pročešljam u narednom periodu. 
Obavezna to watch lista: 
  • Friends (1994-2004)
  • Grease (1978)
  • Breakfast at Tiffanys (1961)
  • Singing' in the rain (1952)
  • Titanic (1997)
  • Hair (1979)
  • That 70's Show (1998-2006)
  • Twin Peaks (1990-1991)
  • 10 things I hate about you (1991)
  • Scarface (1983)
  • The Outsiders (1983)
  • West Side Story (1961)
  • Pretty in pink (1986)
  • Rio Bravo (1959)
  • Smokey and the Bandit (1977)
  • The Caddy (1953)
  • City Heat (1984)
  • Rock a bye baby (1958)
Fešn jes jes


Kako je čudno što je moda krenula polako da se vraća. U nekom novom fazonu, ali ima to nešto svoje što je imala i tada. Sada gde god da uđem mogu da naiđem na one tesne, prugaste rolke u drečavo narandžastoj i plavoj, šljampave, haj vejsted farmerice i bomper jakne. Ma dajte, koliko je sve to slatko.


Skoro sam na instagramu videla one 'retro wannabe' i 'emo u pokušaju #lame' postove. Najiskrenije, žao mi je ljudi koji imaju potrebu da pišu to. Pa šta, brate, ako neko hoće da bude retro, emo, insta baddie..? U ćemu je problem? Zašto je to jadno? Srećo, nisi ti izmislio ništa od toga, pa da samo ti polažeš pravo da budeš panker, na primer. Neki ljudi prosto treba da se osveste i zajebu sa širenjem negativne energije. 

-----------------------------------------------

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Nisam nikad bila u retro fazonu, ali nemam ništa protiv naravno 😄 Rok muzika i ja... dva različita sveta, pre bih slušala sedmi sprat i mrak u stanuu.. hahah naravno ova pesma je užas što se tiče kvaliteta, ali to mi je nekako 'bliže' 🤣 I da, gledala sam 10 things I hate about you, Titanic, Friends i planirala sam Breakfast with Tiffany jer su odlični!
    Super post, as always 😉

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene nekako domaca muzika u tom fazonu uopste ne privlaci, pojma nemam zasto. Inace smo gledale sve iste stvari hahah 😊

      Избриши
  2. Takodje nisam u retro fazonu, ali sam zato u fazonu ledanja Prijatelja, i 10 things I hate about you, mislim da svako ko to ne pogleda mnogo propusta, naravno kao mnoge druge filmove i serije.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja i nisam u nekom retro fazonu, ali mi je ovaj post nekako cool i baš mi se dopada. Za mnogo toga sa To watch liste sam čula, ali nisam gledala, tako da odgledaću nešto. A što se tiče muzike, znam za AC/DC i Nirvanu, jer imam druga koji je zaluđen takvom vrstom muzike, a pored popa volim i rock, tako da ću odslušati nešto od toga. Super post.

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Jao i mene čeka taj mrak u stanu posle raspusta...Ništa,moli se da preživim.Ali,uvek bude zabavno uprkos užasnoj muzici.Ovu muziku mnogo volim,znači GNR,Aerosmith,AC/DC...Od ovih serija i filmova nisam ništa odgledala,bukvalno ni Titanik nisam gledala.Smor mi da tri sata sedim i gledam ljubavnu priču.Ali,Twin Peaks planiram da gledam jer kažu da Riverdejl mnogo liči na tu seriju.A što se fešn trendova tiče,jednom sam došla obučena u školu prema tom trendu i bukvalno su me svi gledali kao odakle si ti?Jel si iz kamenog doba?Tako da sad ređe to nosm,ali ako sam dala toliko para na retro odeću boga mi ponosno ću da je nosim.
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahh iskreno i mene su prvo gledali cudno te zbog toga sto sam s vremena na vreme krala tatine kosulje i dolazila sa njima u skolu, te sto sam se farbala u dve zivo, tako da su na kraju ljudi oguglali sve i navikli na to da nista ne ocekuju od mene hahah. Hvala na komentaruu ❤

      Избриши
  5. Veoma dobar post, moram priznati da volim retro stil kada je moda u pitanju, ili uređenje interijera, međutim, kada su u pitanju filmovi, da najiskrenija budem ne volim toliko starije filmove, tipa one crno-bijele, ali neke iz '90- ih smatram najboljim filmovima.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja drugarica ima isto misljenje vezano za filmove, ali sta se mene tice, ne smetaju mi. Hvala na komentaru ❤

      Избриши
  6. I meni se jako dopada vraćanje u taj retro fazon, šezdesete, sedamdesete, osamdesete... Iako je to bilo mnogo pre mene, obožavam filmove 70-ih i 80-ih, kao i modu. Slažem se sa tobom da je sve to preeslatko♥


    kikasbeautycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, i sama jako volim taj retro fazon. Pre svega, hvala ti puno za ovu watch listu, trebalo mi je još predloga starijih filmova i serija, s obzirom da sam nedavno gledala dosta njih i jako su mi se dopali. Što se mode tiče, kratko i jasno: predivna je. Nosila bih sve iz tog perioda. Još jedan retro bend koji jako volim jeste ABBA, doduše oni su više pop i dens nego rok, ali su bili stvarno jako popularni sa razlogom i jako volim njihove pesme. Takođe, nedavno sam krenula da slušam i Madonnu, jako volim njenu pesmu "Vogue", koja je jako zarazna i bukvalno te tera da ustaneš i igraš. Kao da što više novih pesama izlazi, ja slušam sve starije, ne znam zašto🤣✌..Pozdrav😍🦋

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahhh ABBA je divnost. Obozavam ih od kad sam gledala Mamma Mia. Hvala na komentaruu ❤

      Избриши
  8. so nice photos dear :)
    Do you want to follow each other?
    Kisses :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu