Ne znam kako da dam naslov postu... Uključuje filmove i serije, okej?

,,I'M ON MY HIGHWAY TO HEEEEELL''
,,ON THE HIGHWAY TO HELLLLL''
,,HIGHWAY TO HELL''

DA, da, morala sam! Ubijte me, okej. Bio je refren, pa sam morala da iskoristim trenutak. Volim što mi je sada postalo ono automatski u mozgu 'fenomenalno raspoložena-idi piši post'. Sada sam, posle fazon nedelju dana, gledala konačno moj Supernatural i postala tako previše emocionalno uzburkana sa s10e05, jer ako si fangirl u duši kao ja, ta epizoda je all the feelings. Tako da hvala liku sa Evrovizije od sinoć koji me je podsetio koliko mi nedostaje Sem Vinčester. Ali tip je realno pljunuti on. Čekajte da vidim koja beše zemlja to bila... Estonija. Inače, ljudi moji, kakva Evrovizija..... Od onih sado mazo likova, preko disko iz Pukovac, što bi rekao moj ćale, pa do ribe na štuli koja cvrkuće. I sve ono između... Džizs. No, komentarisaćemo to drugom prilikom. 


Šta me je inspirisalo za ovaj post? 
Ustvari, pre toga, provalila sam da koliko me prošle godine inspirisao We Heart It, toliko su sada to situacije iz mog života. Nebitno, to nema veze ni sa čim. Znate kako, preskočićemo celu 'šta me je inspirisalo' stvar. Nikoga to ne zanima. 

Dakle, tema posta je: Serije i filmovi koji me uvek dignu iz mrtvih. 
Nešto mislim da ovde uglavnom četujemo o muzici koja me vadi kada sam sa jednom nogom u grobu, ali sa druge strane, tu je i filmografija koja me nekako uvek hajpuje. So, let's start:

1. Supernatural 


OČIGLEDNO. Fora je što sam ja toliko emotivno sad već vezana za ovu seriju, da postoje epizode koje toliko imaju uticaj na moj jadni mozak. Ali milion puta se desilo da kada sam DOWN AF, ovo mi tako lepo okupira misli i tera me da se bavim njihovim problemima, a ne svojim sopstvenim. Dobar osećaj, da. 

Pažljivo odabran spisak dobrih epizoda ove serije, koje dižu iz mrtvih: 
  • Epizoda u kojoj Sem i Din upadaju na set serije 'Supernatural' - s06e15
  • Epizoda gde ih Trikster ubacuje u gomilu različitih emisija - s05e08
  • Epizoda gde Din umre 150 puta - s03e11
  • Epizoda gde se Din plaši svega (scena sa mačkom) - s04e06
  • Epizoda kada je Sem pipnuo srećnu zečiju šapicu - s03e03
  • Epizoda gde Sem i Din pričaju Bobiju svoje verzije jedne priče - s02e15
  • Ghostfacers pt1. - s03e13
  • Epizoda sa svim mogućim čudovištima - s04e05
  • Epizoda sa Supernatural knjigama - s04e18
  • Epizoda kad je Din postao kuče - s09e05
  • Epizoda sa Supernatural predstavom - s10e05
(ovo je tako random i slatko i Din. Šta ćeš bolje razloge da ga ubaciš u post?)

Dakle, ukoliko nikada niste gledali seriju, ne znam koliko bih vam preporučila bilo koju od ovih epizoda, jer one odskaču od glavne radnje baš.. mnogo, ali su GENIJALNE. O i spisak je još uvek u nastajanju, naravno. 

2. Mamma Mia i Mamma Mia 2


Mislim da ste upozati sa tim koliko volim te filmove i ČITAV soundtrack. Imam celu plejlistu na telefonu i bukvalno sada slušam 'The name of the game' iz drugog dela. Divnost. Ali iskreno, ti priča, atmosfera, muzika, glumci, sve je toliko inspirišuće i divno. Ne znam imaju li oni takav uticaj na još nekog, pošto sam ja okružena ljudima koji ih ili obožavaju ili mrze. Nema između.
Takođe, ako vam treba nešto da vas ubaci u letnji mud, THIS IS IT. 

3. Coco


Opet, muzika je ključ svega. Imam i Coco plejlistu na telefonu, da. Ali ovaj film je toliko emotivan, mene je tri od tri puta rasplakao. Obožavam sve iz njega. Muziku, estetiku, likove. SVE. Da li je čudno što me tužan film zapravo stavi u dobro raspoloženje? Kako god. 

4. The Simpsons


Okej, ovde nemam plejlistu, imam kolekciju na Pinterestu pod nazivom 'Other family', jer jesu. Toliko. 
Ali da, za mene nema veće sreće nego kada se probudim ujutru, još kontuzovana i još ne znam ni kako se zovem, ali bitno da znam kako da pustim Simpsonove. Koliko ih moja mama ne voli, toliko ih ja obožavam. 

---------------------------------------------------------

Dugačak je post as it is, pa ću ga završiti ovde. 

Pa, imajući u vidu da sam ga pisala pre jedno nedelju dana i da sam zaboravila na njega, evo par disklejmera - Evrovizija je već stara tema, daleko sam odmakla u 10 sezoni Supernaturala i i hvala Nini iz prošlosti što me je podsetila na 'The name of the game' pesmu. 

Pišite mi u komentarima vaše tv stvari koje čine da se osećate bolje. Let's make a list. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Evrovizija je iz godine u godinu sve gora...
    E, otkad sam rekla da ću pogledati Mamma Mia 2 i nikako, tek sam bila počela... Bila sam mala kad su se na TV emitovali Simpsoni i ne sećam ih se tako da ću morati i to da pogledam. Supernatural počinjem čim završim Riverdejl (da još ga nisam završila...)
    Stvari koje čine da se osećam bolje? Muzika No 1. zatim bilo koja dobra serija koju pratim u tom periodu ili ako već imam pripremljen film koji planiram gledati, jer mrzim potragu...
    Pozdravko 😁

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, gledala sam supernatural, nekoliko godina, ali sam iskreno, prestala gledati, jer su postali monotoni i poslije neke 6, 7 epizode veomaa dosadni, nekako se stalno sve ponavlja, Sam umre, pa oživi, Dean isto, ali ipak, prvih par sezona su savršene.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Toliko si nahvalila Supernatural da ću morati da pogledam seriju, haha. Ja trenutno završavam GOT, a redovno pratim Empire. :)

    Current Trend Obsession: Straw Bags

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu