Do I look like I give a single fuck?

***Ovo je jedan jako kratak post gde rentujem o stvarima koje me nerviraju. Možete da ga pročitate, ali i ne morate. Kao što možete da ga poslušate i ne morate. Na vama je.
-----------------------------------------------

Ljudi se mnogo brinu oko nebitnih sranja. Da li ste provalili to? Nekako kada porazmislim malo, život je bre mnogo lepši kada te boli kurac za sve. Izvinjavam se zbog ružnih reči, ali kako drugačije opisati realnost te činjenice? 
Svaka situacija ima dva izlaza. Onaj kada ćeš da previše razmišljaš o tome šta bi trebalo da uradiš, 'šta ako' i te stvari, i drugi gde si u fazonu 'Je l' mi je lepo sad? Jeste. Super, zajebi me onda i pusti da uživam u trenutku.'. I kada utuviš to u svoj mali mozak, sve postane odmah lepše. 

(moj mozak zadnjih mesec dana, hvala lepo)

Pazi ovako. Makar sada, sa 15, 16, 17, 18 ili koliko već godina možemo da se zajebavamo koliko nam je volja. Još jedna stvar koju sam sebi utuvila u tintaru je to da je sve prolazno. Prosto jeste. U jednom momentu imaš sve, u drugom ništa. Uživaj u trenutku, ali se ne vezuj previše. Jer će proći i magija će nestati. I mislim šta sad, idemo dalje, vozi Miško, ali je mnogo lakše kada se ne vežeš mnogo ni za šta. Lepo je- ali mogu da živim bez toga


Takođe, da li ste primetili koliko ljude previše zanimaju stvari koje ih se ne tiču? Kao na primer, zašto je svaka devojka koja nosi kratke šortseve i uske helanke slut-shamed? Pa srećo, nije devojka automatski kurva ako joj se vidi stomak. Tebro, leto je, ko normalan će da se umota do grla? Normalno je da će devojke da nose šortseve u kojima im ispadaju dupići i šetaju se polu gole jer im je vruće. To ne znači da će da spavaju sa svakim dečkom koji naiđe, ili da im bilo šta od toga pada na pamet. Ljudi samo vole da preteruju, aman. 


Tako da, ako ste od onih koji vole da osuđuju, overthinkuju, bave se tuđim životima i banalnim sranjcima, spustite malo loptu, ništa neće da vam fali. Ne možeš da prekineš da razmišljaš i ubijaš se? Opiči muziku toliko glasno da više ne čuješ sopstvene misli. Saznaš nešto što može stvarno da te povredi? NE TERAJ SEBE DA RAZMIŠLJAŠ O TOME. Čim ti misli odu na tu stranu, idemo nova pesma, izađi napolje, zovi nekog, zamoli prvu osobu koja je do tebe da te golica.
----------------------------------------------

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Ovo za oblačenje ponekad mogu i da razumem jer neke osobe kad vidiš kako izađu, da ti se smuči. Pritom ne mislim na to da treba da ima se pripisuju epiteti nego samo na činjenicu da prosto neke likuše nemaju granice. Ali najgore mi je ono za helanke i šorceve. Ja lepi čak i pored klime spavam u šorcu jer nenormalno ne posnosim vrućinu a tek ako izađem na plus četrdeset, neću sigurno u farmerkama, znači bože sačuvaj. 🤦🏼‍♀️🙄 A o ovoj prolaznosti sam baš i ja razmišljala sad na kraju školske godine. Koliko je sve bilo, iako teško, zabavno i koliko je samo brzo prošlo, strah me je da će i ostale tri školske godine tako proći. Za par meseci punim 16, prosto ne mogu da verujem jer kao da sam juče imala 14. Lepe stvari mnogo brzo prolaze.
    Inače, odličan post zaista, ništa neočekivano od tebe ❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo da druge zanima tudj zivot, to je tema za sebe, i zaista se slazem. Dal nosi kratko iki ne, naravno da ne odredjuje kakva je osoba, i nikada nece odredjivati.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad realniji 'šamar' koji sam primila. Da sam ja pisala post na ovakvu temu, verovatno ga ne bih odradila ovako, iz razloga što se stil pisanja trunkicu razlikuje.. međutim, svakako uvek bih odabrala ovakav način kad je u pitanju "šamaranje realnošću"! Najnebitnija činjenica ovog univerzuma je tuđe miśljenje i kao ponosni begunac iz tog zatvora, mogu tvrditi da je to jedan od najtežih zatvora u kojima čovek može boraviti. Nije bitno i nikoga ne zanima, ugl. su to ljudi koji se hrane tuđom patnjom i nesrećom i naši postupci su njihova hrana na manje od pet minuta, tada se repertoar menja kao takav i sve ide iznova, te zbog toga ne dozvolite da vas na bilo koji način to spreči da živite svoj život iz snova.

    www.tottalymess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu