hi .

#ja sam anksiozni antisocijalni ekstrovert
đavo na ramenu kreće da piše tekstove
pravim černobil pa ne zovu na betlove
nisam reper nego reinkarnirani betoven#

Pa prošli put kada sam ubacila refren pesme koju slušam dok pišem post na početku, mislim da je u pitanju bio AC/DC. Kako sam od toga prešla na Klinca? Pa tebro, to je još jedan dokaz da ne postoji muzika koju ja ne slušam. 
Ali da, realno, navukla sam se na Klinca. Evo vam plejlista, čisto ako vas zanima. 

Dakle.. (uzdah, okej?) nije me bilo dvadesetak dana. Mogu da vam kažem da je to jer nisam naišla na pravu temu za post. Ili da je to jer nisam bila kući ni jedan ceo dan od 21.-og. Ili bih mogla da lupim još nešto što bi mogao da bude gotivan izgovor. Ali neću. Jer sam napisala ceo post koji kada biste pročitali bilo bi vam jasno zašto me nije bilo. Samo što možda nije baš pravo vreme da objavim tako nešto. A i ne verujem da je nekog toliko briga šta se desilo. 

Umesto toga odlučila sam da napišem ovo. Sećate se mog posta o estetik bordovima? OVOG posta. Recimo da je to prvi deo ovoga sada, tako da ne bi bilo loše da bacite pogled čisto da biste skapirali šta radim. Ali eto, poenta je da svaki put kada promenim nešto u svom životu i krene neki novi period, što se bejsikli poklopi uvek kada promenim boju kose, ja napravim bord sa slikama koje opisuju mene trenutno. I užasno je zabavno gledati kako sam se menjala tokom vremena. Tako da bi ovo izgleda bila ja ovog leta: 

(jul 2019.)

Veliki apgrejd ono poslednjeg borda iz januara, odmah to da naglasim. Ali idemo sad sliku po sliku. 
Prvo kosa. Ko bi rekao, ali završila sam plava. Da mi je neko pričao... Čudno je i to što mi je ova kosa možda i omiljena do sada. 

Što se druge slike tiče, u pitanju je dakle devojka sa kamerom. Ovog leta sam odlučila da pravim dugačak letnji video, tako da snimam sve one sitnice i trenutke sa omiljenim ljudima, za koje živim. I to su svi već skontali, tako da me podsećaju bukvalno kad treba da vadim kameru. 

Zatim imamo sveščicu. Ne znam da li je to do mene, ili se još neko ovako oseća, ali ja sam jedno klupko zamršenih osećanja. I da bih to kontrolisala moram da pišem. Otuda sveska. 

Zatim koncert. Žurke, koncerti, rejvovi, divna sranja koja polako obeležavaju ovo leto. Bukvalno smo juče išle po karte za The New Cvltvre žurku, koja je večeras i ne mogu da dočekam.

Sledeća slika je zapravo jako simbolična. Dobar deo leta sam provela na selu sa prijateljima. Ustvari, većinom je to bilo jezero, u koje smo skakali pre par nedelja. Elem, mnogo zalazaka sunca, mnogo prirode i mnogo smeha sa nenormalnim ljudima. 

Onda imamo quote koji zapravo opisuje moje razmišljanje ovih dana. Čudno je kako se nas osmoro jako nespojivih ljudi toliko dobro spojilo. Nekako se uvek sa njima osećam srećno i kao da ne moram ništa da glumim i dokazujem. Što bi moja drugarica rekla, kada smo svi zajedno osećam se voljeno. Tako da da, taj i quote posle tog su posvećeni trenucima sa njima. 

I poslednja slika je posvećena kolima moje sestre i njenog dečka, u kojima smo izgleda počeli da živimo ovog leta. Čak imam i svoje mesto u njima, pa smo zet i ja skonatli da je meni refleks postao da sednem tu, spustim prozor i onda se uguram između njih dvoje koji su napred i kažem 'Pusti muziku.'. Tačno refleks. Ali da, mnogo je zanimljivije voziti se sa nekim ko je mlađi, jer uvek voze brzo i opiče muziku do daske. I takođe mogu da te odbace gde hoćeš. 

----------------------------------------------------------------------------

Pa, nemam pojma kada ću da napišem sledeći post ili šta će on da predstavlja. Ali nadam se da ste uživali u ovom. 
Do sledećeg puta pilići
N.

Коментари

  1. Paa hvala za plejlistu 😂 Toliko se prašine sad diže oko Klinca, dok sam ja pre neku godinu poslušala neku pesmu i nije mi bila ništa specijalno tako da više nisam ni obraćala pažnju na njega i sad kad vidim koliko su svi opsednuti njime, interesuje me da čujem neke nove pesme, a mrzi me nešto da istražujem, tako da da, hvala 😂 Došla sam do Predigra, i evo, za sada omiljena sa plejliste.
    Baj d vej, kosa ti je s a v r š e n a 😍😍

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. E odmah na početku, dok nisam zaboravila da te pitam, pošto se često farbaš kako to utiče na tvoju kosu? Jel koristiš nešto da je zaštitiš i sl.? Isprobala bih nešto, ali se plašim da ću uništiti kosu i da nema povratka... Jel to tvoja kosa?!?!? 😲😍😍😍😍

    Što se tiče ovih sličica ideja ti je vrh od samog početka, vidim da se ekstra provodiš i drago mi je zbog toga! 😃
    Na kraju godine kad sve slike "skupiš" imaćeš odličan pregled godine.. FENOMENALNO! Zašto ja to nisam radila?! 😪

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sto se kose tice, moras da ubacis ulje u svoju rutinu. Ono sto sam ja radila obavezno mesec dana nakon svakog farbanja je to da natopim kosu kokosovim ili maslinovim uljem, tako prespavam i ujutru operem kosu. To cini cuda. Takodje izbegavaj sampone protiv peruti, oni dodatno isusuju kosu i obavezno kupi dobar balzam. Ono sto je meni frizerka rekla da radim sa balzamom je da ga koristim kao poslednji korak u pranju kose i da ga samo 50% isperem, jer prozizvod koji ostaje stiti i daje sjaj kosi. Takodje maske za kosu su jako bitna stvar. Meni je super bila Garnier hair food od banane, koja prvo mirise savrseno, drugo stvarno omeksa kosu. Ponekad sam pre pranja stavljala pored ulja i nju, da odstoji sto duze i stvarno je super. Ali kontam da ce bilo koja maska da odradi posao. O i za dnevnu negu su ti super oni sprejevi za rascesljavanje. Stvarno daju instant sjaj kosi.

      Izvini ako sam te udavila sa ovim hahah. U principu jednom kad se uvuces u stos nije toliko komplikovano, ali definitivno moras da znas da je nega farbane kose proces. Takodje sisanje na mesec, mesec i po dana je obavezno just to keep ot healthy.

      Nadam se da sam ti pomogla ♥♥

      Избриши
  3. Vidim da se dosta lepo provodis, a bas mi je zanimljivo ovo da bukvalno zivite u kolima ovog leta ahaha 😂


    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoo videla sam na instagramu. Sleeeej. Inace hvalaa ♥

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu