// perspektiva //

Drago mi je da je prošli post naišao na tako pozitivne reakcije. Pogotovo jer je sve što sam napisala bilo vrlo sirovo i iz srca. Polako se menja način na koji pišem, ali to je pretpostavljam do perioda. Ili se možda ja menjam ponovo. Videćemo gde će sve ovo da nas odvede. 
Dakle, dugo sam razmišljala o temi ovog posta. Mnogo toga mi se vrzmalo po glavi u poslednja 24 sata, tako da ono što će ovaj post da bude je manje više - sređivanje misli.
U ovom trenutku nisam sigurna gde će me tačno odvesti, ali zato smo tu.
Za početak...
,,pojačati muziku dovoljno glasno da ne mogu da čujem ništa osim nje''
 (slika se neobično dobro uklopila u poslednju rečenicu)

Usamljenost. 

Usamljenost je neverovatno široka tema. Dobra za okupiranje misli. Pre godinu-dve bih vam rekla da mi je biti sam jedan od najvećih strahova. Ne mogu to da poreknem. Plašim se toga da ću ostati sama na kraju. Ta rečenica je možda zalaženje u najdalje kutke moje ličnosti. Vrlo sirovo i jasno. 
Ali. 
Kada malo zagrebeš po površini otvori ti se potpuno nova perspektiva. 


Perspektiva. 

Ukoliko promenim način gledanja i proširim svoja razmišljanja, mogu lako doći do rečenice koja menja sve. 
,,biti sam i biti usamljen su dva potpuno različita pojma''
Da li vam se desilo nekada da se osećate kao da nemate sa kim da pričate iako ste, na primer, sa petoro ljudi u tom trenutku?  Znam da jeste. Nisam morala to da formulišem kao pitanje. Usamljenost je osećanje, koje nešto može i ne mora da pokrene. Ne mora konkretno da postoji razlog zašto se neko oseća usamljeno. Možete da imate prijatelje i porodicu koja vas voli i podržava, i da se osećate tako. Nije isključivo samoća ono izaziva to osećanje.


S druge strane imamo pojam - biti sam.
Na prvi pogled zvuči zastrašujuće. Ali ponekad je sve što nam treba samo da budemo sami. Evo vam školskog primera:
,,Poslednjih par godina dolazim sama u Beograd kod porodice. Putujem sama i ovde sam on my own, na neki način. Sama se brinem o svojim stvarima, o rasporedu jedenja, količini novca koju trošim i na šta je trošim... I koliko god to da mi je čudno, ipak mi daje neki osećaj kontrole nad sobom. Ove godine sam došla sa mamom i koliko god da mi je drago što se o nekim stvarima ona brine umesto mene, nedostaje mi taj osećaj slobode.'' 
Nije uvek lako biti sam, ali je ponekad neophodno. To nas formira.


Ukoliko pogledamo onu prvu rečenicu iz druge perspektive, desi se ovo:

,,biti sam ne mora da znači automatski biti usamljen. može da znači i biti slobodan. sve je do perspektive''

Na početku ovog posta sam kao primer uzela jedan od svojih najvećih strahova. Čisto da testiram teoriju da li sve polazi iz glave i da li se i u najgorem može pronaći način da se sve pogleda sa druge strane. Kada se tako postavi, rešenje svakog problema se nalazi u našoj glavi. Samo je pitanje kako biramo da se nosimo sa tim


Pre nego da zatvorim ovu temu, želim samo da se dotaknem još jedne stvari. 

Zašto je važno biti sam, makar s vremena na vreme

O ovome sam pisala u prošlom postu, ali mislim da ne mogu dovoljno da naglasim koliko je zapravo bitno imati ovaj stav za healthy mindset. 
Ukoliko smo stalno okruženi ljudima, pogotovo bliskim, onda na dnevnom nivou dobijamo mnogo različitih perspektiva i mišljenja o određenim situacijama vezanim za naš život. I koliko god sve to bilo dobronamerno, ume da pošteno iznapinje čoveka. Ako ste čvrsto rešili nešto ne smete da dozvolite da vas neko natera da sumnjate u to. Jer na kraju krajeva, vi živite svoj život, ne oni umesto vas. I niko ne zna bolje šta će da vas učini srećnim. 
Dakle, zato je važno biti ponekad sam. Da možeš da sabereš sopstvene misli bez uticaja drugih.


------------------------------------------------------
Eto to je bilo ono o čemu sam razmišljala. Koliko je zapravo perspektiva bitna. Jer svaka stvar može da bude bolja ako se pogleda iz drugog ugla. Od tebe zavisi da li će dan da ti bude sranje ili ne. Jedna od mojih omiljenih rečenica koja mi onako insant pomogne da pogledam sve iz druge perspektive je: 

,,sve se dešava s razlogom''

Ukoliko ti nije jasno zašto je sad to tako, videćeš nakon nekog vremena. Jer na kraju je sve samo još jedna lekcija. Novo iskustvo da se prepričava kada ostarimo. A da, još jedna rečenica koju volim:

,,provodim život jureći priče da ispričam kada ostarim''

To je takođe jedna jako dobra perspektiva gledanja na stvari. Čak i najgore sranje u kom se nađeš može da postane dobra priča kasnije. 
------------------------------------------------------

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Vau, bukvalno vau. Oduševljena sam tekstom i time što si odlučila da pišeš o ovakvim stvarima. Naša perspektiva i pogled na nešto zaista može da učini mnogo kada je u pitanju naš život, jer kada se pogleda s vedrije strane, čak i loši trenuci se događaju s razlogom. Uvijek mi je na umu to da život nije ono što se događa nego kako mi gledamo na to što se događa. A što se tiče samoće, ja sam po prirodi introvertna ličnost i dosta vremena provodim sama, baš zbog tog osjećaja slobode koji si opisala, ne samo slobode, nego i nezavisnosti. To su trenuci koje ja kreiram i koji mi ne zavise od tuđih želja, raspoloženja, ideja... Sve u svemu, sjajan post.❤️❤️❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ,,Uvijek mi je na umu to da život nije ono što se događa nego kako mi gledamo na to što se događa.'' Savrsena recenica. Imamo isto misljenje na ovu temu. Drago mi je da ti se post dopao ❤❤

      Избриши
  2. kad god idem na neko putovanje, stavim slušalice, pustim muziku na maks i tako provedem celo putovanje. i ne, obično ne putujem sama, i ne, ne radim to jer mi smeta prisustvo te osobe, već jer je to jedan od retkih trenutaka kada sam sama sa svojim mislima. Volim da to radim, i nekima to izgleda kao da sam antisocijalna osoba, ali meni su jednostavno potrebni takvi trenutci. Sjajan post, Nina. Drago mi je što si ga napisala.

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post je na mom blogu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno ogromni rilejt. Jedina putovanja na koja ne nosim slusalice su ekskurzije i kada iden sa sestrom i zetom negde. U svim ostalim slucajevima nosim sluske i kraj price. Hvala na komentaru ❤

      Избриши
  3. Ova tema mi se jako svidela jer sam se pronasla, tako je tko pronaci nekoga da odte na bazen a ne sronu dusu, sve he postalo ako cudno, da se moramo navici na to, uvek trebamo biti okruyeni ljudima, ako je tesko pronaci ne prave onda je bolje biti sam

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Au Nina brate... Sinoc nisam mogla da spavam, internet, moje sredstvo za okupiranje misli, nije radio i bila sam ostavljena sama sebi i svojim mislima i upravo sam o ovom razmisljala. Veliki mi je strah da za mnogo godina ostanem sama. Ono bas i sama i usamljena. Da necu da imam nikog pored sebe ko bi mi pruzao paznju i s kim bih mogla da pricam. Uzasavam se same pomisli na to da sedim celi dan i cekam sudnji dan bez ikog u blizini. Ne znam ni zasto sam ovo rekla jer i nije bas komentar na sam post, ali nekako sam se rilejtovala sa tvojom pricom. Post je stvarno deep i tera te na razmisljanje. Svaka ti cast 👏

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da.. slazem se sa tim. Iskreno, jako duboka tema za razmisljanje. Drago mi je da ti se post dopao ❤

      Избриши
  5. Eh razumijem šta si htjela reći, usamljenost i biti sam su dva potpuno različita pojma. Kada smo sami često se ne moramo osjećati usamljeno, ali, s druge strane, kada smo usamljeni oko nas može biti milion ljudi, mi ćemo idalje osjećati tu unutrašnju usamljenost uprkos svemu, to je osjećaj koji se ne može lako riječima opisati. Svaka čast na iskrenosti.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Ne samo da sam se pronasla u ovom postu, vec imam osecaj kao da sam ga ja sama pisala. Zaista, uzivala sam i vise nego sto mozes da zamislis! Zaista, svaka cast!
    https://sweetshiny.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. ,,biti sam i biti usamljen su dva potpuno različita pojma'' ee potpuno razumem o čemu pričaš. Ja sam često sama, ali sam samo ponekad usamljena. Samoća zna da prija. Sve je do perspektive, ili možda, gledano iz moje *perspektive*, bolje reći prilike. Npr. u prilikama kada su neka dešavanja gde 90% ljudi ide sa prijateljima, festivali, Nova Godina, praznici i tako to... Razumemo se. :)

    Novi post I'mperfect

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post...Slažem se da se sve dešava s razlogom. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Super si analizirala odredjene situacije i emocije i davala primere za to.Jako detaljan post i onaj koji ostavlja utisak.Samo tako nastavi i kladim se da ces naici na jos bolje reakcije od ovih u komentarima :)

    Last post: https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/08/sweet-peach-too-faced-review.html

    ОдговориИзбриши
  10. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu