that .butterfly. feeling

Već sam jednom pisala ovaj post. Ali bio je mnogo više sirov i negarivan nego što se zapravo osećam na ovu temu. Tako da želim sada, sa ovim osećanjem topline, da napišem nešto što mi je već dugo na pameti. 
Slomljeno srce kao pojam zvuči kao patetika, preterivanje, nazovi to kako hoćeš. Možda ljudi umeju da ga upotrebljavaju malo previše ili neadekvatno, pa na završi kao žešći oblik krindžovanja. 


Mislite o tom terminu šta vam je volja, ali neizbežno je reći da postoji, da ga je svako doživeo i da stvarno, stvarno ume da boli.
Nakon slomljenog srca svako reaguje drugačije. Ali činjenica je da niko nije isti. Jer se kao posledica bola javlja strah. Strah da ne budemo ponovo povređeni. I onda se uplašimo zaljubljivanja, sagradimo zid i čamimo iza njega, jer je bolje tako. 
Ili sam to ipak samo ja. 


Moj zid je bio solidan i jako visok, da budem iskrena. I bilo mi je sasvim super iza njega. Na kraju krajeva, biti u vezi nije potreba. Samo opcija. Dodatak. Tako da se fino živi i kada si sam sa sobom. Sećam se da sam jedne večeri, baš na početku leta, bila toliko uplašena. Pisala sam u svojoj sveščici psovke za koje ne biste ni znali da postoje. Nervirao me je ceo koncept veza. Nerviralo me je što ne možeš da misliš ni na šta drugo kada si zaljubljen, samo ti je ta osoba centar sveta.
I onda dolazi nesigurnosttugapreispitivanje, sve u svemusranje do sranjaNije lepo, ni prijatno. Samo ti za džabe kida živce. 


U tom trenutku nije mi ni palo na pamet da su veze onakve kakvim ih ti napraviš. Razlikuju se od osobe do osobe i niko te ne tera da uđeš u kalup u koji ulazi većina. Kada si u vezi sa nekim to je nešto što treba da te čini srećnim. Ako nisi srećan, onda nešto ne valja.

Koliko sam bila napeta oko same ideje svega toga. U glavi mi je sve vreme bilo veza=pritisak. I nisam mogla da odvojim te dve stvari. Još nervoznijom me je činilo kada sam prvi put imala taj osećaj leptirića u stomaku. Sećam se da mi je prva misao bila ''Au, sad sam ga najebala.''. 
Ko bi rekao šta sve jedno razočaranje može da uradi. 


Ali kasnije, kada mi se iznova javljao taj osećaj leptirića, shvatila sam da nije tako strašan. Prijatan je. Opuštajuć čak. Polako je sve počelo da se menja. 

Jednom sam pročitala rečenicu: 
Jednog dana će te neko zagrliti toliko čvrsto, da će se svi tvoji polomljeni komadići vratiti tačno na mesto
Nije da mi je tada značio nešto taj citat. Nisam mislila da mi je tako nešto potrebno, ja sam dobro i sama sa sobom. I to jeste istina. Jesam. Ali je potpuno novo osećanje kada doživiš taj zagrljaj. Kada ti samo sećanje na njega izaziva leptiriće. Nije neophodno, ali je stvarno, stvarno lepo. I polako ali sigurno, moj zid se rušio ciglu po ciglu. 


Pre ili kasnije dođe momenat kada upoznaš osobu čije ti postojanje jednostavno prija. Rećenica je čudna dok ne kreneš da se rilejtuješ. Ali onog momenta kada sam shvatila da me ta osoba čini da se osećam toplo iznutra, znala sam da moram da uradim sve kako bih sačuvala to osećanje. 
Jedna od mojih omiljenih rečenica je: 

Hold on to whatever keeps you warm inside

Ali nikada ne bih rekla da će zapravo neka osoba učiniti da se osećam tako. Da čini da se osećam onako kako to čini muzika, na primer. 
Verujte svojim leptirićima. Ponekad znaju više o vama nego vi sami. I kada ih osetite, čuvajte tu osobu koja je ih je naterala da se pojave.
------------------------------------------------------------
Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Svaka cast za ovaj post, tuzno je sto je 21 vek vreme gde su sve veze stvorene iz koristoljublja.
    https://sweetshiny.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je toga bilo i ranije, ali da, svakako se slažem da je postojanje takvih veza tuzno. Hvala ti inace ❤️

      Избриши
  2. Skoro sam izasla iz veze tako da si mi ovim postom popravila raspolozenje i malo izbacila iz bedaka.Osecaj pritiska sa pocetka posta mi je vrlo dobro poznat.Svidja mi se i to sto si navela da nekad kad si sam da je to dobro ,jer se nekada osecamo da nam je neko potreban i stalno smo nezadovoljni cinjenicom da nemamo osobu pored sebe i zaboravljamo da nam je sasvim dobro i nekad i prijatnije kad smo sami. Razmisljamo u raznim pravcima i uvek imamo mesta za sebe i selfcare :) Super post,samo tako nastavi!

    Last post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/08/sweet-peach-too-faced-review.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa svime sto si rekla. I drago mi je da se malo osecas zbog posta. Hvala na komentaru ❤️

      Избриши
  3. Kroz tvoj post covek moze videti promenu misljenja jedne osobe nakon sto dozivi ljubav.Zaista,ali zaista sam dirnuta tvojim postom,ni sama ne bih bolje opisala.Imala sam isti problem kao ti takodje,dok se nisu pojavile ruke koje su svojevoljno zagrlile moj nemir.

    Ilmaha |Zapratite♥️ | Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Procitala sam tvoj komentar pre par dana i sve vreme mi se u glavi vrti ta prva recenica. Bolno je koliko je to tacno. Takodje najveci moguci rilejt ❤️

      Избриши
  4. Svaka čast na ovakvom postu... Nekako se pronalazim u njemu. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/09/potroseni-proizvodi-januar-jun-2019.html

    ОдговориИзбриши
  5. Okej Nina, samo ti nabijaj na nos to nama koji smo forevr aloun 😂 Ali doobro, u svakom slucaju mi je mnogo drago sto si srecna i sto sam u prilici da procitam tako nesto bas od tebe jer svakako to zasluzujes 🥰

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ajde molim te, pitacu te ja kad nadjes decka da li si forever aloun hahah ❤️

      Избриши
  6. Divan post, oduševila si me tematikom i imaću ovo na umu kada se zaljubim i kada mi se desi taj momenat leptirića i stomaku, jer sam i ja kao Anastasija forevr aloun, bar za sada.😅 Ali inače, sjajno napisano i drago mi je da si srećna i da se osjećaš ispunjeno iznutra.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da si srećna, i ovaj post mi je u mnogome pomogao, iako sam kao i Ana i Anđela #foreveralone.

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Pozdrav prijatelji, moje ime je Šefik Džaferović. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da širim dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kada me je supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražila da prestanem s radom jer sam imala rak i ja sam pukla. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina opcija bila da umrem, pokušala sam je nazvati, ali ignorisala me, poslala sam joj tekstualne poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem ili šaljem, pa ću jednog dana stupiti u kontakt sa moj prijatelj na Facebooku i objasnio sam mu svašta, a rekao mi je i da je imao iste probleme i prije toga, upoznao me sa čarobnjakom zvanim Doktor osagiede, poslao mi je svoj lični e-mail i kontaktirao sam ga putem [doctorosagiede75@gmail.com] a on mi je brzo odgovorio objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem da je to učinio za toliko mnogo ljudi koji nikada nisam vjerovao u čaroliju, ali prevario sam se da bih ga pokušao uvjeravao me 24 sata da baci čaroliju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzeo sam ga samo 2 dana i bio sam slobodan. Sljedećeg dana nisam vjerovao svojim očima, neko je pokucao na moja vrata i nisam tog dana nikoga očekivala, odjednom je to bila moja žena rasplakala sam se i nisam mogla to podnijeti, molila sam se i tražila mi oproštenje, odmah sam dobila poziv od svoje kompanije u kojoj sam radila godinama, a promaknuta sam u mjesto direktora paragonske kompanije u SAD-u, molim vas da mi pomognete zahvaliti doktoru osagiede za obnavljajući sve što sam prije izgubio, molim vas da savjetujem svima kojima je potrebna pomoć da se jave liječniku osagiede putem njegovog osobnog e-maila na [doctorosagiede75@gmail.com] ili whatsapp na +2349014523836 hvala Bogu da blagoslovi one kojima treba vremena da pročitaju svjedočanstvo sretno

    ОдговориИзбриши
  9. Upravo taj strah je problem nastaviti dalje. Donekle sam pronasla sebe u ovom postu i bilo mi je jako drago procitati ga. Zaista svaka cast na ispisanom, bilo mi je drago sto sam naisla na ovaj dirljivi post. xoxo
    P.S. Npvi sam clan tvog bloga, ako zelis uzvrati.

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Nadam se da ce ti se prava ljubav desiti, zasluzujes to ❤️ Hvala na komentaru 😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu