letnje misli

Malopre sam pisala. Čisto onako, za sebe. Da sumiram šta osećam i kako mi je u glavi od početka decenije. Važno je s vremena na vreme čekirati se sa sobom, videti da li je sve u redu. Nisam napisala ni dve strane i došla sam do zaključka. Od završetka leta 2019. pričam kako mi ono nedostaje. Fali mi sve što se dešavalo i želela bih da se vratim samo da proživim neke stvari dvaput. 
Ipak, iako to jeste istina, shvatila sam nešto novo. Ono što mi zapravo najviše fali je kako sam se osećala tada. Fali mi osoba koja sam bila tog leta. 


Celog leta sam pisala sve svoje misli i osećanja u jednu sveščicu. I mislila sam da bi - par meseci kasnije - bilo zanimljivo da zapravo prođem kroz nju i vidim šta se tada zapravo dešavalo u mojoj glavi. 
-------------------------------------------------------------
,,Ovo leto će biti drugačije. Ne znam zašto, prosto imam takav osećaj. Drugačije... Drugačije... Pojma nemam šta to znači.''
20. jun 
\ 
,,Mogu da potpišem da ne postoji ništa bolje nego kada se sam sa sobom u sred noći smeješ na jutjub videe.'' 
20. jun - 01:14AM 

,,Sladoled mi nikada nije bio ukusniji nego danas. Jer sam po onoj vrućini umirala za njim. Jer volim jagode, jer sam ga jela sa svojom najboljom drugaricom, JER JE LETO. Kratki šortsevi, kratke majice, upeklo sunce, bez šminke, vlažna kosa, sladoledi i lenčarenje.''
22. jun

,,Volim da provodim vreme sa njim. Pa šta? Zašto je to toliki jebeni problem?'' 
23./24. jun

,,Sinoć sam sedela sa njim tik pored jezera u oko 2 ujutru. Slušala sam šta je pričala ekipica iza nas, polu-pratila muziku iz vikendica koja se čula sa druge strane jezera i gledala odsjaj svetala u vodi. I sećam se da je to bio momenat kada sam poželela da se ta noć nikada ne završi.'' 
23./24 jun - oko 2 ujutru

,,...Ali kada bi samo znao da želim da bude tu. Pored mene. Jebeš veze i zaljubljivanja. Zašto samo ne možemo da uživamo u trenucima kada smo zajedno?'' 
24. jun 

,,Osećam se kao jebeni bed bič kada nonšalantno pričam da su mi horori slatki. Znam. Jadno.'' 
29. jun

,,Tada, ta 3-4 dana nisam morala nikome da se pravdam, objašnjavam i definišem kako se osećam. Dovoljno mi je bilo što sam bila srećna pored njega. Nisam morala da razmišljam šta ćemo i kako ćemo dalje. Nije bilo dalje. Sve je bilo u trenutku, jer nisam znala kada ću sledeći put da ga vidim.'' 
 i dalje 29. jun

,,Zašto se ogromna količina ljudi bavi tuđim izgledom? Da li te je neko pitao za mišljenje? Ako nije, budi ljubazan i odjebi.''
10. jul

,,Pojačati muziku dovoljno glasno da ne možeš da čuješ sopstvene misli.''
11. jul 

,,Kada bismo samo zauvek mogli da ostanemo na pola puta.''
11./12. jul 

,,Mama me već sat vremena moli da skinem duks da ga opere, ali hoću još malo da udišem njegov miris.''
14. jul

,,Da nisi bila tu i videla šta se sve dešavalo, da li bi mi verovala koliko je sjebano kada 
bih ti samo ispričala?'' 
,,...Ne. Ne, ne bih.'' 
17. jul 

,,Zašto se osećam kao da će posle leta sve da se promeni? Ili će možda da bude početak nečeg novog. Boljeg. Ili će ovo leto samo da ostane kao period kog ću da se sećam kada se sve raspada i želim da se sve ponovi.'' 
18. jul 

,,Izgleda da su stvari noću stvarno drugačije. Ništa dobro ne pada ljudima na pamet posle ponoći. I većina stvari ujutru zvuči potpuno glupo. I onda smo u fazonu ,,kako mi je to ikada bila dobra ideja?" "
23./24. jul


,,Volela bih da vidim sebe onako kako me strina vidi. Danas mi je rekla: ,,Pogledaj se. Ima li nešto što ti ne možeš da uradiš?''. Volela bih da je u pravu..." 
 25. jul  



,,Ovo je pisano one noći kada sam shvatila da sam zaljubljena." 
27./28. jul - 04:56AM 

 ,, ,,Mislim da će on još dugo da bude u tvom životu." " 
4. avgust

,,Ponekad je sve na tebi. Ne budi pičkica." 
6. avugst

,,A ako si stvarno toliko hladna, zašto ti srce kuca 200 na sat? "
,,Ćuti."  
 13. avgust 

,,To nije normalno koliko me on čini srećnom."
15. avgust
,,Može li život da bude savršeniji?"  
 17. avgust

 ,,I onda sam počela da plačem. Eto, kao sad. Suzama sam razmrmljala slova... Patetično baš." 
22. avgust 

,,Pitam se da li će ovo da bude leto kada je sve počelo."
 31. avgust
-------------------------------------------------------------

Gle, gle gle... Čoveče, koliko je ovo bilo zabavno. Proživela sam celo leto ponovo u glavi. Zanimljivo je koliko su stvari napredovale od tad. Suština je da nikada nije bilo med i mleko, i nije ni to moje voljeno leto toliko savršeno. Ali razlika je što sam tada želela da se osećam dobro. Bila sam puna života. Osećala sam se kao da imam sve  na svetu i bilo je divno. 
Taj osećaj želim polako da vratim... A ide mi sve bolje. 

Do sledećeg puta!
N. 

Коментари

  1. Sve tvoje misli sam pročitala u jednom dahu. Bez zezancije. Nisam ni skužila da gotovo ne dišem. Svakame je dirnula ne neki svoj način. Predivna ideja za zapisivanje misli. Nekad sam i ja toradila, mogla bih opet. :) Predivan post.

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boze, koliko predivan komemtar ❤️ Obavezno počni ponovo, kasnije dok ih citas je kao da ponovo prozivljavas sve ☺️

      Избриши
  2. Uhh ne znam šta drugo da kažem osim da je ovo nekako preslatko! 😊 I ne mogu da prestanem da se divim tvom dnevniku i urednošću, ponovo. I izgleda da mi sad pomalo fali taj osećaj zaljubljenosti.. 'el mi veruješ da nisam bila zaljubljena par godina??? Ni ja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo hvala tiii ❤️❤️ Iskreno, nije ni to lose. Manje inspiracije za pisanje i daydreaming ali doci ce i to vremenom 😝

      Избриши
  3. Predobar post. Ideja mi se jako dopada i oduševljena sam tvojim mislima. I vjerujem da ćeš taj dobar osjećaj od tada uspjeti da vratiš. Možeš ti to!💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo dobar tekst... Celo leto u samo par rečenica. :)

    Novi post : https://andjelina-svastara.blogspot.com/2020/01/kako-zracis-tako-privlacis.html

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi se dopada ovaj način ''dnevnika'', da ponekad tu i tamo zapišem samo u jednoj rečenici naš dan, a poslije se prisjećamo, kao što si ti uradila ovim posto. Moram priznati da mi se sviđaju tvoje misli koje si zapisivala.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu