samo pitanja na koja u životu nisam odgovorila

Na početku treće godine moje drugarice i ja smo svakog dana tražile najrazličitije tagove na internetu i odgovarale na sve što su tamo pitali, eto čisto jer nam je bilo zanimljivo. At some point nam je dosadilo i reč 'tag' nisam videla od tad. Međutim, kopala sam tako po WHI u potrazi za inspiracijom i naišla na nešto što se u suštini zove 30 (very intimate) questions that i want people to ask me. Pročitala sam prva dva i bila u fazonu - yup, može. 
Tako da uživajte u mojim odgovorima na pitanja koja me niko nije pitao, ali na koja ću svejedno da odgovorim. 

1. Koji je naziv tvog trenutnog poglavlja u životu?

,,Još malo. You're getting there."


2. Koja su tri najbolja komplimenta koje ti je neko dao? 

  1. ,,Uvek me nasmeješ. Sa tobom čovek ne može da pati i da hoće.'' - ovo su mi rekle dve drugarice u roku od sat vremena sasvim slučajno i znam da sam se osećala stvarno spešl tad. 
  2. ,,Jebote, gde si našo ovu boginju?" - ovo je neki njegov drug rekao mom dečku pre par meseci, a ja sam se pogušila od smejanja kad mi je on prepričavao. 
  3. ,,Osećam se kao da se ljubim sa Barbikom.'' - i potpuno random rečenica mog dečka koja mi je bila simpatična. 
3. Šta je nešto što bi tvoji prijatelji smatrali da je "tako ti"? 

ZA OVO NI NE MORAM DA KOPAM PO MOZGU. Bukvalno mi sad stiže u grupi poruka od drugarice: 

Jednom sam zapravo pisala post na tu temu. U suštini, auto mog je života svetlo plavi stari terenac. Eh... jednog dana. 

4. Po čemu želiš da te ljudi pamte? 

Po nekim retardiranim pričama iz mog života, koje će da se prepričavaju duuugo u mojoj familiji. 

5. Šta te drži budnom noću?

Overthinking. 
Šalim se, spavam ko zaklana. 


6. Koja je jedna stvar o kojoj bi želela da naučiš više?

Trenutno... horoskop. Ili španski. Ali da, prvo horoskop, da budem jednog dana ona jeziva baba vračara iz komšiluka koja plaši malu decu. 
Bez zebancije. 

7. Koja je jedna osoba na ovom svetu koja te poznaje najbolje?

Ili moj dečko, jer sam sa njim toliko slobodna da mogu da mu kažem svaku sitnicu bez i da pomislim da će da me džadžuje ili bilo šta. Ili bi to bila jedna od mojih najboljih drugarica, koja mi tako s vremena na vreme uđe u mozak, prošeta se tu i tamo, otkrije sve moje tajne, pa izađe napolje.
Ali ozbiljno, znamo se 11 godina i stvarno je riba naučila da mi čita misli. Ona zna stvari o meni koje ni ja ne znam i nastaviću da se pravim da me to duboko ne uznemiruje. 

8. Koje su bile tvoje najbolje godine do sada?

HA, LAKO. Sweet 16.  

9. What is the most heartwarming thing you have ever seen?

Pojma nisam imala kako da prevedem ovo. 
U suštini ove tri stvari: 



  1. Video hrčka koji pokušava da uzme kokicu iz činije. 
  2. Video guštera koji liže pomorandžu
  3. And this little guy - 

kako ga češljaju a on uživa. Slatkoća. 

10. Koliko je bio drugačiji tvoj život pre godinu dana? 

Neverovatno je koliko stvari može da se promeni za godinu dana. Neverovatno je koliko stvari može da se promeni za nedelju dana, dan, dva sata... Jedan dan imaš sve, drugi dan ništa. 
Elem, moj život... At this point, ako ste čitali moj RECAP post za 2019. mislim da imate odgovor na ovo pitanje. 
#i sada gitara u pozadini i Tejlor Svift kako peva 'Everything has changed'#

11.Šta te diže iz kreveta svakog jutra?

Moja slaba bešika. 

12. Koji mesec je za tebe bio najstresniji? 

Oktobar.

13. Šta češće govoriš - da ili ne? 

Pojma nemam. Ne morate da mi kažete da sam loša u ovim pitanjima, sve mi je jasno. 


14. Šta će uskoro postati mnogo bolje? 

My mental health, nadam se. To mi najviše treba trenutno. 

15. Koju laž govoriš najčešće?

,,Eeeee tek sam sad videla poruku." 
,,Ne volim te."
,,Baš me briga."

16. Na čemu si najviše zahvalna? 
  1. Na mojoj zabrinjavajuće čudnoj porodici
  2. Na mojim PA TEK ZABRINJAVAJUĆE ČUDNIM prijateljima
  3. Na uspomenama
  4. I, možda najviše poslednjih meseci, na njemu
17. Da li definišeš sebe stvarima koje radiš?

Trudim se da ne trenutno, jer bih bila još više izdeprimirana. 


18. Da li si umetnik?

Time bih mogla da se definišem. 
Uvek bila, uvek ću i da budem. 

19. Napravi listu od pet stvari na koje trošiš najviše vremena. Po redu.
  1. Provodim vremena na internetu
  2. Egzistiram at any shape or form sa svojim dečkom (krindžujemo se sami na sebe, ne brinite)
  3. Overthinking shit
  4. Socijalizujem se sa ostatkom sveta tu i tamo
  5. Gledam 'The Big Bang Theory", sve reprize na FOX-u
20. Tri pesme sa kojima se u poslednje vreme povezuješ:

  1. Ant Saunders - Yellow Hearts
  2. Bea Miller - THAT BITCH 
  3. Conan Gray - Generation Why
21. Top tri filma koja su mi promenila život:
  1. Call Me By Your Name - has taught me a lot
  2. Harry Potter - tvrdim da bi mi život izgledao drugačije da nisam odgledala sve delove još u periodu kada su mi noge bile duplo kraće, a kosa neizblajhana
  3. Pirates of the Caribbean - a pa da, prva tri dela su ostavila utisak definitvno

22. Top tri knjige koje su mi promenile život
  1. Carry on - Rainbow Rowell 
  2. Svi delovi Sare Kej - ZNAM, - ALI - moja ličnost bi bila potpuno drugačija da nisam odrasla uz ove knjige, koliko god to glupo zvučalo
  3. Naslov ove knjige je tajna - P. Boš - koliko se dugo nisam setila te knjige. Mada mi je godinama bila omiljena. Ali da, ta knjiga je dosta uticala na jednu bitnu stvar u mom životu, tako da, iako sam duboko razočarana u taj serijal, ne mogu, niti želim to da promenim
23. Opiši svoj idealan dan

At this point - bilo šta što me čini srećnom bi upalilo. Ako sam taj dan makar jednom bila istinski srećna, to je idealan dan. 

24. Da li bi rekla da je tvoj blog verna reprezentacija prave tebe?

We're keepin' it real here. Ali da. Da, jeste. Ovde nikada nisam lagala, nisam pokušavala da budem ono što nisam... kakva sam kada pričam sa najbližim osobama, takva sam i ovde. Samo sa malo manje odvaljotina i izjava koje bi trebalo da budu 18+ iz više razloga. 

25. Da li se osećaš kao da je tvoj spoljašni izgled verna reprezentacija prave tebe? 

Drage moje osobe. Ne znam. 
Trenutno se ne osećam toliko sva svoja da bih imala stopostotno tačan odgovor na to pitanje, ali... pretpostavljam da jeste. Ima dana kada se osećam stvarno dobro u svojoj koži, baš onakva kakva sam, tako da mislim da jeste. Iako se ne čini uvek tako. 


26. Tri rečenice po kojima živiš svoj život
  1. ,,Sve se dešava s razlogom"
  2. ,,Provodim ceo život jureći priče da ispričam kada ostarim"
  3. ,,Don't worry mother, your daughter is a solider"
27. Da li bi mogla da živiš kao pustinjak?

Sama negde u šumi, na vrhu planine ili da nikad ne napuštam kuću...? Ne. 
Jako jednostavno. Iako me trenutno davi blaga socijalna anksioznost kao posledica nekih drugih stvari, ipak sam na kraju dana ekstrovert u duši i volim ljude, volim društvo, volim gužvu. Cenim i svoj mir, koji mi je i više nego neophodan (ukoliko postoji više od neophodnog), ali bih samu sebe na kraju izludela da nema nikog drugog makar za validan razgovor. 

28. Sa kojim izazovima se suočavaš ovih dana? 

Pokušavam očajnički da se motivišem i izađem iz ove rutine i sporog života, KOJI NE DA NIJE ZA MENE, nego me deprimira na dnevnom nivou. 


29. Top tri osećanja:
  1. Ljubav - sve vrste ljubavi, voleti i biti voljen. Baš sam pre neki dan proučavala to osećanje. Nije slično ničemu drugom. Nekako je toplo i kao da te celog obuzme. Fascinantno.
  2. Sreća - nemerljiva... Smisao života.
  3. Being horny - jer je ovo otišlo u previše ozbiljnom pravcu, ali je i takođe jako zanimljivo osećanje.
30. Da li si ikada pila alkohol ranije? Ako jesi, kakav si tip pijanice? 

Ah, da. Da sam pila alkohol, jesam. Ali sam se napila samo jednom i provela sam celo popodne tako što mi je sve bilo smešno. Čak se nisam ni olešila, samo sam bila onako tipsy, taman toliko da mi bude mnogo zabavno u životu. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Pa eto. Jedan sirovo iskren post. 
Koliko je meni ovo bilo zanimljivooo. 
Ali ozbiljno, retko kad naiđeš na pitanja koja su ti zapravo zanimljiva, tako da je ovo bilo baš osvežavajuće. Yea - that's the word I was looking for. i onaj bolni trenutak kada shvatiš da sarkazam ne može da se shvati preko kucanog teksta,

Pa, ljudi, nadam se da je i vama bilo zanimljivo, ako ste dogurali do ovde. 

Do sledećeg puta! 
N. 

Коментари

  1. Izbor pitanja su odlična. Definitivno jedan od najzanimljivijih tagova, što zbog pitanja, što zbog odgovora. Sjajan tekst.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj tag ima baš zanimljiva pitanja, mnogo mi se dopao kao i odgovori gde zaista može da se oseti iskrenost. ♡

    jasminadimitri.blogspot.rs | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
  3. Paa zanimljivo baš. Mislim, znaš da volim postove gde se odgovara na pitanja kad taj koji odgivara to zapravo ume i ume da napravi nešto zanimljivo od odgovora, što ti svakako umeš. I da, sigurno da sam imala par stvari da prokomentarišem ali ja nisam ja ako ne zaboravim sve to dok dođem do komentara. Ali realno nije ni bitno 😂 Bitno da sam uživala u postu i obavezno da češće radiš ovako nešto, a ja ću malo da ti ukradem ideju za post, ups. 😂🤷🏼‍♀️

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahha ukradi slobodno, jedva cekam da procitam 😋 Hvala ti mnogoo ❤️

      Избриши
  4. Iskreno, zanimljivija pitanja nego što sam očekivala. A i zanimljivi odgovori. Iznenadila sam se da na neka pitanja imamo gotovo identične odgovore, drago mi je da nam se mišljenja podudaraju. Bilo mi je zabavno čitati post. ♡

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu