karantin

Čoveče, ova treća godina postaje sve bolja. Pre neki dan mi samo random kroz glavu prošla rečenica ''Meni je život otišao u piiip kada se završio 31. avgust." To naravno nije istina. Život mi nije bio loš. Nisam pala u depresiju i još uvek nisam anoreksična, i plus sam iz tog perioda naučila ko je stvarno moja izabrana porodica, a ko tu prosto ne pripada. Tako da nije loše, sve u svemu. Raspadneš se par puta, ali moraš da guraš napred, jebiga. 

Da, pa, sad smo u karantinu. Šta ćeš. I to će da prođe.

Zvanično je 6. dan (nije kao da sam ovo počela pišem u ponedeljak) i dani prolaze... sporo. Ali prolaze. Svaki sa nekim novim apdejtom. Ali ono, preživećemo.




Pa, pošto nemam neku novu muziku koja me zanima, uglavnom sušam ploče. I to baš ovu - Daniel 'Tina i Marina'.
Znam, znam. Nemate pojma verovatno ko je ovo. Ni ja, pravo da vam kažem, ali ono, ta ploča mi je bila jedna od simpatičnijih  kada mi je baka dala čitavu kolekciju maminih i ujkinih starih ploča. Pored Lepe Brene, Luisa, Bore Spužić Kvake itd., najviše mi se dopalo ovo.


Pored toga slušam Harijev novi album - Fine Line, čija estetika mi se mnogo sviđa, pogotovo oni bordovi što prave po WHI. Tako da to je to što se tiče muzike u ovim zatvorenim danima. 


Stvarno mi prija što je napolju sunce, jer da su kišni tmurni dani u pitanju, mislim da bih galantno pala u sevdah. No, vreme nas je relativno polužilo, tako da uživam po dvorištu (jer nema mnogo opcija) i polako se inspirišem za prestojeće dane. 
Za sada samo šaljemo gomilu poruka kako ćemo da napravimo bombu od ovog leta. Ako je prošlo bilo genijalno, možeš misliti koliko će tek da bude ono koje počinje nakon što smo nedeljama bili u karantinu. Kuća nas videti neće i jedva čekam. 

Falila mi je ta doza inspiracije i optimizma za sledeće leto, a s obzirom da mi je ovo vratilo... nije ispalo toliko loše. 


Najtužnije mi je samo što ne mogu da viđam neke ljude, drugarica je prekjuče poslala u grupu da joj nedostaju naši glasovi, and I felt that. Jedva čekam da ih sve izgrlim ponovo. Jedva sam poslednji put uspela da se vidim sa dečkom, jer su ukinuli sve buseve, tako da smo dušu isplakali to popodne. Ali makar smo svi živi i zdravi u svemu ovome. I makar postoje četovi i video četovi. 


Other than that, gledam filmove, kao i svi ovih dana uostalom, tako da je evo moja skromna lista za sada: 
  • Ladybird
  • Breakfast at Tiffany's
  • Frozen 2
  • Gone Girl 
  • Bombshell
I za kada objavim ovaj post krećem da gledam 'I am not okay with this'. Bejsik serija verovatno, ali dobrooo.

Pa, kako vama ide u ovom karantinu? Nadam se da ste okej. Takođe, ako imate neke ideje za postove, stvarno bih volela da ih čujem.

Do sledećeg puta. 
N.

Коментари

  1. Iskreno, ova situacija se samo pogoršava zato što se ne poštuju pravila i ljudi misle da mogu raditi na svoju ruku. Ali nadam se da će se ljudi makar malo osvjestiti i početi poštovati kako bi se stvari vratile u normalno funkcionisanje. Što se tiče mog vremena, pokušavam sebi učiniti zanimljive pve dane, izađem u dvorište i udahnem malo vazduha. Razmišljam samo kako će biti u toku ovih nekoliko dana kada se očekuje i snijeg... Sve o svemu, izvještavaću na svom blogu ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo. Kada bi svi postovali pravila ovo bi se sve mnogo ranije zavrsilo nego sto hoce...

      Избриши
  2. Divan post, draga. LIjepo provodis vrijeme. Iskreno meni odgovara na kratko vrijeme da se opustim i uzivam sa mojim najblizima alii ce biti lose ako ovo duze potraje.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ova situacija sa virus je malo izmakla kontroli sa obzirom da gotovo niko ne postuje pravila. Da smo postovali pravila ( ne samo mi, vec i druge drzave ) mozda bi do sada situacija bila bolja. Odlican post, i lista filmova nam se do duse gotovo svela na isto, kada si rekla da ste ti i tvoj decko isplakali dusu i felt that. U sustini, nadam se da ce ti biti lepo u karantinu, sta da kazem xd.

    Ilmaha

    ОдговориИзбриши
  4. U ovim trenucima moramo biti jaki i poštovati pravila kako bi sve što prije prošlo. Lijepo provodiš vrijeme i nastavi uživati. Imat ćemo svi vremena za druženje. Možemo biti zahvalni što barem internet i sve moguće društvene mreže imamo. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  5. Well, ide dobro. Zafali mi optimizma, neću lagat. Ali proći će sve ovo. I kao što ti imaš već amazing ljeto u glavi, tako i ja već skačem na to ljeto i kako će biti odlično! I hvala na ovoj listi filmova, sad najpotrebnije! :D

    https://teenorchild.blogspot.com/2020/03/22032020-zagreb-stayhome.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. That's one thing that keeps me going hahah. Inace mislim uskoro da radim post sa listom filmova, JER JE STVARNO TO NAJPOTREBNIJE SADA.

      Избриши
  6. Oooo nisam jos usla na tvoj novi blog pa ne znam da li si pisao o razlozima zasto, ali nadam se da je sada sve okej. Citamo se kao i uvek, naravnooo <3

    ОдговориИзбриши
  7. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu