Point of view - Fall vibe

Ranije sam radila jedan post na ovu temu, kada sam tek krenula sa fotografisanjem random (primetili ste da volim tu reč?) stvari i trenutaka. Nisam profi fotograf. Nemam pojma sa fokusom, objektivima, nekim čudima... Slikam šta mi upadne u oči i hoću da ga ovekovečim. 
Eto tako, to smo sad razjasnili. 
Ovde imate neku finu, malu selekciju onoga što je upalo u moj objektiv ovih dana, meseci, čega već. Mada vi imate priliku da vidite mnoge te fotografije u mojim postovima. Ali evo, da posvetimo jedan poseban post samo njima. 
Zaslužile su. 


Mogla bih da krenem od ovog bundevka, bundevice, plastične Halloween bundeve, koju sam slikala kada smo bff i ja gledale 'Koralinu', pa smo napravile tu jesenju atmosfetu (jer smo tako Tumblr u pokušaju, molim vas). Čak možete da vidite i ovaj crni kabli od punjača za laptop po sred slike, jer bez njega to ne bi bilo to. 


Ovde je ovekovečen jedan trenutak, jednog vikenda. Kišnog. Ubitačno-provala oblaka-kišnog. Da se primetiti ako pogledate kroz prozor iza. Tako da ovde imamo neki jesenji Zoelin video, moje drvo i kišu. 
Na repeat-u, ako ćemo iskreno.


Možda je ova slika već negde na blogu, u nekom postu, ali evo je ponovo. Ovo sam slikala kada sam gledala 'Šerloka' jednog dana. To je bio početak jeseni, kada je moja rutina bila da popalim sve sveće koje posedujem, uzmem čaj na koji sam potrošila školski džeparac, kada sam se vraćala kući, zavučem se kao mrmot ispod ćebeta i pustim 'Šerloka'. 
Inače to su te šišarke iz kapuljače, koje sam spomennula u onom postu o mom drvetu. 



Iz onog narandžastog vajba sa prethodne tri slike, prelazimo ona prirodu i zelenu. Prva slika je ustvari sa fizičkog, a druga je iz mog dvorišta. Morala sam da slikam vinovu lozu, dok je još tu. To jest, dok joj ne opadne lišće i mukica ostane gola. 



Ova slika mi se posebno dopada. Pojma nemam zašto. 


Da li samo ja to idem u školu dok sviće ili još neko ima ludog direktora koji zakazuje početak časova od pola osam? Bukvalno su ulične svetiljke bile još upaljene kada sam otišla na stanicu. 


Mislila sam da su ljudi koji uspevaju da uhvate ovakve trenutke rođeni pod srećnom zvezdom. Iznad mene nebo izmenja sve nijanse plave, ali ovaj ombre ga niđe nema. Sve dok slučajno nisam otvorila terasu jedan dan kada sam bila bolesna, da se ne pogušim u svojoj sobi u kojoj je bilo trista stepeni (i da li je sad samo meni u glavi Nataša Bekvalac i ono 'U-me-ni trista stepeni, gorim nisam pri sebi.... nanana NA-NA-NA, ne znam dalje) i zateknem ovo. 


Prozor taksija inače. Nisam mogla da odolim. A neki čika je bio tako ljubazan da stane ispred i lepo mi osvetli prozor. da se vide kapljice. 


Moj tata je došao pre neki dan sa obvim starinskim čudom od radija kući. Pojma nemam odakle mu. Ništa mi nije bilo jasno, ali eto ga. (ps: tata nije znao da ga slikam)


I poslednja slika je nastala sinoć, kada smo se sa školom vraćali iz Beograda. Volim taj trenutak kada napuštam Beograd. Jer da bi se vratio, moraš da odeš, je l' da? Jedva čekam da idem sledeći put tamo. Lepo je bilo videti ga makar na jedan, jedini dan. 


Nadam se da su vam se slike dopale. Ostavite mi sve što vam je palo na pamet tokom čitanja ovog posta, u komentarima. Ako vam se priča sa nekim, tu sam.  

Do sledećg puta! 
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se dopada ovaj post. Slike su zaista predivne. Jedna činjenica je gora kod mene, a to je da mi je nastava od sedam sati ujutro jeej. Umirem bukvalno pet dana sedmično ujutro jer ne mogu da podnesem da se budim tako rano pa čak i nakon 4 i po godine ustajanja. ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U 7??? Saucesceee. A ja sam mislila da sam ja nadrljala 😂. Inace hvalaa ❤❤

      Избриши
  2. Ajme predivne fotografije, draga moja Nina, zaista si profi! Odusevljena sam postom. Inace javila sam se na mejl!

    Halloween Special post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, Sandra ❤❤ takodje ti hvala za javljanje, poslala sam ti poruku ☺

      Избриши
  3. Odličan post! Volim kada ljudi naprave tako cozy atmosferu, ja baš i ne uspevam u tome. Tako si dala neku vedrinu ovim jesenjim kišnim danima... Predivno! ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvalaa ❤❤ meni za cozy atmosferu trebaju samo svece i nekako je sve vec vise kjut 😂

      Избриши
  4. Slike su predivne, izgledaju kao da si ih onako slučajno random uslikala,ni da si se trudila nego jednostavno imaš predobro oko za slike :D
    Ona s radijom i ulično lampom u nekom grmlju su mi najdraže ❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Možda nisi profi fotograf, ali mi se fotografije mnogo dopadaju *O* i voljela bih da ih češće ubacuješ u postove. Još jedan prijedlog je da uvećaš fotografije, odnosno da ih vidimo u većem formatu, jer mislim da one to i zaslužuju. Najviše mi se svidjela fotografija sa laptopm, Zoelom, čini mi se

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne fotografije i genijalna ideja za post! Oduševila si me ovog puta, draga! ♥♥ :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post draga, bas mi se svidja i vidi se da si jako talentovana <3
    Pretplatila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati:

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, ove fotkice su zaista divne! Oduševila si me! :) Savjetujem ti da ih ubuduće pokušaš malo uvećati jer će onda biti još ljepše, izgledaju stvarno profesionalno. Imaš dara za fotografiju, to se vidi, kao i tvoja ljubav prema fotografiranju. I ja volim fotkati, ali ovo je nenadmašivo! :D Odličan post, uživala sam! ♥

    Trenutno ne radi Google widget za praćenje na Bloggeru (na nekim blogovima izbacuje grešku) pa sam te zapratila na Google + da možemo ostati u kontaktu dok se ta greška ne popravi. Uzvrati ako želiš. :)

    Poljupci od Ivane!

    ♡ ♡ ♡ Carstvo zapisanih misli ♡ ♡ ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajme, sorry, nisam uopće primijetila da se fotkice povećaju kad kliknem na njih. :D Sad su još ljepše, da. :D

      Избриши
    2. Ovaj komentar me je apsolutno ostavio bez teksta ❤ Mnogo ti hvalaa od srca ❤❤
      Inace, ne znas koliko mi je laknulo kada si napisala da ni tebi ne radi ta opcija hahah. Meni ne radi vec nedelju dana i nisam imala pojma sta se dogadja. Nadam se da ce uskoro da je poprave 😊❤

      Избриши
  9. Divan post, draga.

    Kao i uvjek, uživala sam u razgledanju ovih predivnih slika, kao i u čitanju tvojih uvjek originalnih i vrlo zabavnih tekstova.

    Sve pohvale za ovaj predivni post.

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne fotografije! Zaista imas dara! <3 ^^

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/10/nega-lica-mitovi-ili-ne.html

    ОдговориИзбриши
  11. Fotke su preslatke! Baš se vide da su početničke i amaterske, naravno ništa loše nije u tome!

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Dala si mi ideju za neki od narednih postova. Hvala ti. Inače, ova slika sa tatom i čudom od radija je zakon! :D ♥


    Aminique

    Instagram: @fazlicamina

    ОдговориИзбриши
  13. Fotografije su predivnee! Svaka mi se dopada! Zaista odlicna ideja za post, nadam se da ces nastaviti da objavljujes ovakve postove :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'