Zovite me Halloween - 4 ideje da trideset prvog izgledate kao grčko božanstvo (skoro)

Kada biste bili praznik, koji bi to bio?

Okeeeej, priznajte da vas niko do sada nije pitao ovo. Samo priznajte. Niko neće da se uvredi. Ipak, to sam samo ja, koja je kao mala vežbala postavljanje nesvakidašnjih (glupih, sestro) pitanja. 
Uglavnom tako odvalim nešto na šta, kada je reč o meni, već znam odgovor. 
Ja bih bila Noć veštica. Iliti Halloween. Ovih dana svi oko mene pričaju Halloween, umesto Noć veštica, pa ostanimo u tom duhu. Mislim, kad je već cela priča oko toga potekla od mene. 


Da li vi slavite Halloween? 
Znam da mnogo ljudi kod nas to ne slavi, jer je u pitanju katolički praznik, ali ja, iskreno, na to ne gledam na to kao na nešto što bi ljudi shvatali toliko ozbiljno. Mislim, nije kao da se na sred dnevne sobe u slobodno vreme klanjam đavolu, tako da nije baš big deal što ja, kao pravoslavac, godinama sa društvom slavim Halloween. Kada smo bili manji, mi smo išli po kućama i skupljali slatkiše, a sada je to samo grupa tinejdžera koja se okuplja jedne večeri, sa jezivim maskama (bar pokušajima, come on) i kokicama, da gleda horor filmove. 


Drago mi je da smo to razrešili. Vratimo se sad na ono pitanje gore. Ako slavite Halloween onda vam je od prvog to trideset prvog oktobra najveći problem u životu u šta ćete da se maskirate. 

Ja tokom cele godine izigravam retarda i šminkam se u najrazličitije osobe iz horora i čega god, tako da pratim razne mejkap jutjubere. Naravučenije, u ovom postu ću vam pokazati nekoliko mojih omiljenih horor mejkap videa u protekloj godini. 


1. The Conjuring 2 - Valak


Krenimo od najstrašnijeg filma koji je zadesio našu generaciju. Okej, možda ne najstrašnijeg, ali jednog od najstrašnijih sigurno. I da, prvi deo je bolji nego drugi. Reče osoba koja je odgledala oba od ponoći do četiri ujutru letos. E sad, prva stvar koju sam pomislila kada sam videla Valaka, iliti neku ukletu časnu sestru, šta li je, bilo je 'Kakav bi ovo genijalan horor mejkap bio.'. I onda sam, kako to obično biva, guglala i naišla na video sa tutorijalom. 
Pogledajte ga ovde.

2. The Addams Family - Morticia Addams 


Ovaj film, priznajem, nikada nisam odgledala. Iako ću, nadam se, do kraja oktobra. Deluje mi toliko zabavno. U svakom slučaju, guglala sam kako izgleda ova... pa, žena, i ostala sam u šoku koliko je ovaj mejkap tutorial detaljan. Bukvalno je ista. Takođe, na istom kanalu imate tutorijal i za Venzdej (vaaaljda se tako zove, nemojte da me streljate odmah). Tako da, ako hoćete neku manje strašnu varijantu, tu su uvek članovi porodice Adams. 
Pogledajte tutorijal ovde.

3. Coraline - The Other Mother


Ova... ova persona gore me je koštala mnogo neprospavanih noći i godina življenja u strahu kada sam bila mala. 'Koralina' je crtani koji je meni, i tada svoj deci u mojoj okolini, uterao strah u kosti. Mada, realno, kako i ne bi? Mislim, da li ste gledali taj crtani?! Nije to za malu decu. Takođe mi je sada jedan od omiljenih crtaća. Ali nije za bebce, koji će da se frapiraju od likuše koja hoće da im sašije dugmiće na oči. Been there, done that!
Ako imate petnaest godina i čudnu opsesiju hororima, kao ja, odgledajte 'Koralinu'. Slatko ćete da se ismejete, ako ništa drugo, od onih sisatih tetki i Bobinskog (ko je gledao, zna na koje likove mislim). 
Inače, ovaj tutorijal je b-r-u-t-a-l-a-n. Realno, izgleda kripi. 
Pogledajte ga ođe.  

4. Suicide Squad - Harley Quinn


Soooo basic. Mislim da su za prošli Halloween svi bili Harli Kvin. Uključujući i mene. Ali ne iz razloga što sam opsednuta njom i Džokerom i 'Suicide Squadom'... ustvari, taj film me je smorio na mnogo načina. Nikada mi nije bio zanimljiv. Iako sam ga gledala dobra dva puta. 
U svakom slučaju, bila sam Harli jer sam se izvežbala da se šminkam kao ona. To mi je bilo toliko interesantno, da bih sada mogla žmureći da se našminkam tako. I već sam razvila neku svoju verziju, ali od onih sa yt-a, meni je ova najbolja, iako znam da ih ima mali milion tamo. 
Ovu možete da pogledate tu.


Svojski sam se trudila da se ne raspisujem za ovaj post, ali ništa od toga (gurl gotta do what she gotta do). Ako vas je smorilo, samo idite na linkove. Ako ste stigli do ovde, čestitam. 

Pišite mi u komentarima šta ćete da budete ove godine, ako slavite Halloween. I takođe mi pišite da li imate neku ideju za mene, jer sam ja presušila. 


Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ajoj, ja sam zaista oduševljena! Ja sam neko ko svake godine sprema poseban post sa svojim mejkap lukovima tako da si mi ovim postom zaista dala odlicnu ideju i hvala ti na tome! Predivna selekcija, fenomenalne maske!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga Nina. Ovo je stvarno nešto o čemu se kod nas rijetko govori i dopušta da se pominje. No, meni lično ovo i nije nekakav poseban praznik koliko ja na njega gledam kao na nešto zkroz cool i opušteno. Nadam se da ćeš podijeliti sa nama svoje Holloween izdanje :D
    Želim ti lijep vikend!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ehhh ako ispadne nesto skeri i dobro, mozda i podelim, ali kako sam krenula, nista od toga haha. Hvala ti, svakakooo <333

      Избриши
  3. Jako zanimljiv post, inače ne slavim Halloween ali je zanimljivo čitati o tome! :) <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  4. Ja lično OBOŽAVAM Helloween i zato je ovaj post baš prijatno iznenadio. Pogotovo me je nasmejalo ono sa đavolima u dnevnoj sobi. 😂 Nažalost, kod nas postoji to uvreženo mišljenje u vezi Noći veštica i ljudi te često posmatraju kao blago- moždano poremećenu osobu kad saznaju da to slaviš. Po mom mišljenju, tako konzervativno ali ok. Iako nikada nisam bila neki ljubitelj horora ih se nisam ni plašila), ni jedan od ovih filmova nisam gledala, a znam samo za onaj prvi (Conjuring) i Sucide Squad. Čak Suicide Squad planiram da ogledam, jer se mnogo pričalo o njemu, pa me interesuje, ali to sad nije bitno. Hoću da kažem da mi se mnogo dopadaju maske, tj. mejkap ovih likova i nadam se da ću nekad u životu uspeti nešto slično. 😂 Sve u svemu, mnogo mi se dopada izbor likova, tj. njihove šminke. Svaka čast na ideji. ❤

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Totalno se slazem. Ne razumem zasto ljudi shvataju toliko ozbiljno nesto tako zabavno 😂. Sto se tice 'Suicide Squada', i ja sam ga pogledala jer su SVI pricali o njemu, pa me je zanimalo, ali ispalo je da mi je dosadan. Obavezno javi utiske :))) I hvala tiii btw ❤❤

      Избриши
  5. Ja bih voljela da se ovaj praznik slavi kod nas, na drugi način umjesto da budu Halloween party po klubovima...osim tih kostima Halloween dekoracije su my favouriteee, živjeti u kući koja izgleda kao scena iz horor filma nije najsretnije rješenje, ali za jednu noć je dovoljno dobro.
    Uglavnom, preodličan post i ideja i sve :D<3
    Po postovima se baš činiš kao osoba s kojom bih se brzo skompala hahah :)

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah i ja bih stvarno volela da se to slavi kod nas. Ali kad vec to nije tako, nadam se da cu makar jedne godine otici u neku zemlju kada se slavi Halloween. Mnogo me zanima kako to ustvari izgleda hahah. Hvala ti mnogooo na komentaru <33

      Избриши
  6. Sjajan post, draga moja, a moram pohvaliti itvoju ideju za post. Veoma originalano. Ne slavim Noć veštica, međutim volim da poglledam neki hororo film sa drugaricom tokom 31.oktobra. Ovi tutoriali su divni.

    On Coffee With Adda ----> Adda's life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'