Isprepadala sam ljude tako što sam im rekla da ih volim

Ja nisam jedna od onih osoba koje će da dođu i kažu ti da te vole iz čista mira. Ali sam zato osoba koja bi ti dala bubreg ako ti zatreba. 
Ljudi koji me znaju, dobro znaju i tu moju osobinu. I mislim da većini ljudi u svom životu nikada ustvari nisam rekla da ih volim. 
Pre par dana, ako ste pratili moje postove, videli ste da sam pisala o pričama koje sam čitala na Wattapdu. U pitanju su 'The Diary Of Hazel' i 'Dear Hazel' (što je drugi deo ove prve priče). E sad, znate onaj osećaj kada vas nešto natera da odjednom postanete toliko emotivni iz nekog nepoznatog razloga? Pa ja svakako znam. Dakle, kada sam završila obe priče pre neko veče, toliko sam postala emotional, da mi se samo plakalo. 

Da, stvarno.
Nisam čak ni sigurna zašto. Ali jednostavno me je cela Hejzelina priča naterala da razmišljam malo o životu i shvatim koliko sam zahvalna na ljudima u njemu. Ponekad ne vidimo to, ali svako od nas je srećan na mnogo načina. Ja sam srećna zbog svoje porodice i prijatelja, kojima sam okružena. Nemam ja sada 101 prijatelja i da sam u fazonu 'svi se mi volimo'. Ali postoje osobe za koje stvarno znam da su uvek tu kada se nešto desi i za koje sam ja tu, ma šta da se desi.


Dakle, tada sam odlučila da pokažem ljudima koliko mi znače i poslala svojim prijateljima poruke da ih volim. 
Pomislili su da sam pijana, na drogama ili mrtva. 


Da, to je morao datum da se zapiše, jer ljudi moji, ja NIKADA ne pričam ljudima da ih volim. Mislim da ako me moj budući dečko nazove 'ljubavi' ili tako nešto, raskidamo. Toliko sam anti lovey-dovey.


Ponekad ćete da se začudite kako ljudi reaguju na stvari. 
Dakle, ovo su sve ljudi sa kojima sam neverovatno bliska i za koje znam da me vole i oni znaju da ih ja volim, ali sam imala potrebu da im to stvarno kažem. Jednom u životu.


Život je previše kratak. Govorite ljudima koliko vam znače pre nego da je prekasno. 


Ustvari vas izazivam da sada uzmete vaš telefon i pošaljete poruku ljudma koji vam ulepšavaju dane. Ne biste verovali koliko je zabavno. 


A da, prva stvar ujutru kada sam otišla u školu bila je da mi je drugarica rekla 'Lele, ja sam mislila da si umrla. Gotovo, će da te smeštamo u Toponicu.' Kao što sam vam rekla, iznenadićete se reakcijama. Ili u mom slučaju, ima a umrete od smeha. 



Znate, još nešto o čemu sam razmišljala dok sam slala ove poruke bilo je to što ustvari samo jednom porukom nekom možete da promenite život. Verovatno ste čuli za seriju ili knjigu '13 Reasons Why'. Hana se možda ne bi ubila kada bi znala da postoji makar ta jedna, jedina osoba koja brine za nju. Da joj je Klej rekao na vreme da je voli, ona bi verovatno bila živa. 


Ponekad ne znate šta se dešava u nečijem životu. Zato pokažite ljudima da vam je stalo do njih. Za to makar nikada nije kasno, osim kada te osobe više nema. 


Ovo je dakle jedan od onih postova sa velikom porukom. 
Nikad nije pogrešno vreme da kažete ljudima da ih volite. Ali nemojte to da pričate svaki dan. Vremenom će izgubiti smisao. I nemojte to da pričate bilo kome. Zapamtite da 'volim te' ima veliko značenje.
Kako bilo, kada ste vi zadnji put rekli nekom da ga volite? 

Do sledećeg puta
N. 

Коментари

  1. Naježila sam se, nemam reči. Iskreno, od tebe se uvek očekuju neki duhoviti i ironični komentari, smešni, random postovi, tako da kad sam videla naslov, mislila sam da si prankovala ljude ali prilično sam se, pozitivno, moram reći, iznenadila. Svi mi imamo onu 'drugu stranu' i jednom, kad- tad moramo da je ispoljimo. Divan je osećaj videti i znati da te neko iskreno voli, a na žalost, retko k'o to danas sme da prizna. Razumem da postoje ljudi (poput tebe, a i mene) kojih je sramota, ne žele, ne umeju ili nemaju tu naviku da ispoljavaju emocije ali svakako ih svi imamo. Svaka čast na ovome!

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvalaa <3 Slazem se apsolutno sa svime sto si rekla. Svi mi imamo tu drugu stranu, koja se ne pojavljuje toliko cesto, ali kad se pojavi, stvarno je, pa, spektakularno hah

      Избриши
  2. Ajmeee, kako je ovo smješno, hahah! Ja sam isto ta osoba koja nikada nikome ne govori da ga voli ili ljubavi, nisam takva osoba, ali nekada mi stvarno dođe taj period kada bih svima to mogla govoriti *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Joj hahah, uvijek me nasmiješ i oduševiš svojim postovima i idejama za iste. Iskreno i meni kada bi neko napisao ''volim te'' reagovala bih slično kao i tvoji prijatelji, pogotovo to ''šta ti treba'' :'D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahha iskreno i ja bih. Mada vise bih mislila da taj neko hoce da se ubije ili nesto, pa bih dosla kod njega kuci da proverim da je sve okej 😂
      Hvala ti mnogoo, inace ❤

      Избриши
  4. Jaoo, ovo je vrlo simpatično.
    Vjeruj mi, nisi jedina koja ne govori ljudima baš često daih voli. To je nekako uobičajno, nemamo tu naviku da pričamo sa ljudima o nekim ozbiljnim stvarima, i onda kada se nekako i desi taj ozbiljan razgovor, isprepadamo se, kao da smo neku katastrofu doživili. Sve je stvar navike.
    Ali, moram ti priznati da je sve ovo vrlo simpatično, reakcija svih tvojih prijatelja i porodice na sve te divne poruke je vrlo smiješna i simpatična.

    Sve pohvale za post. Svaki puta me oduševiš svojom originalnošću i izborom tema za pisanje. Hvala ti što si sa nama podjelila ovaj prelijepi post.

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Super post :D Ali iskreno, i ja bih bila u čudu kada bi mi prijatelji poslali poruke sadržaja da me vole :D Možda je to posledica vremena u kojem živimo tj. svi teško pokazuju emocije, ali je zaista lepo što si se setila, svaka čast na originalnosti :)

    http://chiccappuccino.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je danas stvarno cudo Bozje kada neko nekom kaze da ga voli, a da nisu u vezi ili tako nesto. Ali eto, lepo je dobiti poruku koja ti pokazuje da neko misli na tebe ❤😊
      Mnogo ti hvala na komentaru ❤❤❤

      Избриши
  6. Umirem na reakcije, takve bih i ja dobivala ahhaa
    Predivan post, ali ozbiljno, natjerao me da promislim malo.
    Kad si spomenula 13 reasons why i Kleja i Hanu....my heart...
    ne znam zašto je danas toliko čudno imati naviku nekome reći da ga voliš, to je zapravo jakoo lijepa gesta i baš ti uljepša dan.
    Trebaš ti ovo pretvoriti u neki challenge na blogu #ILoveYouChallenge hahah
    Svaka čast na ideji, sve pohvale.

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zasto #ILoveYouChallenge stvarno ne postoji?? To je kao najsladja i najdivnija ideja! Volela bih da stvarno postoji ❤ Mnogo ti hvalaa, inace ❤❤

      Избриши
  7. Reakcije su genijalne :) Slažem se, ne iskazujemo drugim ljudima osjećaje i to nas onako lagano probada u srcima, tako da i ne osjetimo. Život je prekratak da se pravimo ledene kraljice :)

    Eating disorder diary vol. 2 - hospital adventure: moonstears

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'