...

O ovome ozbiljno razmišljam zadnja dva meseca...
Seems like a long time, right? I jeste.
Dobro.. nemam ni najmanju ideju šta sve hoću da napišem u ovom postu. Sećate se mog posta o planovima za ovaj mesec? Pa.. ovo je poslednja stavka. Jutjub. 


Znate kada imate neverovatnu želju da uradite nešto godinama, ali ne možete da skupite hrabrost jer 'Šta ako...'? 'Šta ako..' je najgore pitanje, koje uništava mnogo snova. Ni jedan nastavak te rečenice nije toliko strašan, koliko žaljenje zašto to nikada niste uradili.
Neko je možda oduvek želeo da upiše školu glume, da trenira košarku, da otvori blog, napiše knjigu, prijavi se za talent šou... Ali nisu. Jer su se pitali šta će drugi reći. Šta će misliti o vama... 
Pogodite šta? Nikog nije dovoljno briga da vas recimo zeza svakog dana u školi. Niti će početi da pravi hejt stranice na instagramu. Niti će satima da vas ogovara sa drugaricama. A čak i da se desi bilo šta od toga, da li ste sigurni da ćete da odbacite nešto što vas čini srećnim samo zbog tuđeg mišljenja? 
COME ON.


Prvi domaći jutjuber kog sam počela da gledam bila je Zorannah. Tačno se sećam, to je bio OVAJ video, davne 2014. Izašao mi je sa strane na Jutjubu i znam da mi je stvarno bilo čudno kada sam shvatila da postoji zapravo čitava gomila ljudi koji zapravo snimaju videe. Posle tog su usledili videi Jane Dačović, Andree Stojanović i MJTS, koji su bili prvi kanali koje sam počela da pratim. 
Od stranih sam znala samo Betani Motu i Zoelu, a i engleski mi je slabije išao tada, tako da sam se uglavnom držala Zorane na početku, da budem iskrena. 


Sećam se da mi je pre par godina, pod velikim uticajem Betaninog kanala, malo falilo da otvorim svoj. Iskreno, sada mi je stvarno drago da nisam. Gospode Bože, ne biste želeli da vidite dvanaestogodišnju (jedva) Ninu kako se blamira pred kamerom. 
Ali to mi je oduvek bila neostvarena želja. Uvek sam se plašila da zapravo sednem i snimim pravi prvi video. 


Ali sada, kada imam skoro šesnaest.. čini se kao da je pravo vreme. Jer ako sada ne probam da snimam, kada ću? Na kraju krajeva, možda mi se i ne dopadne. Možda batalim sve posle mesec dana. Ko zna kako će sve da se odvija. Ali iako sve propadne, znaću da sam probala. 
------------------------------------------------------

Za par dana ću da objavim na blogu link kanala i prvog videa. Još uvek mi je sve ovo tako nerealno i iskreno se nadam da nećete da se prepadnete kada me zapravo vidite. Vau.. Volela bih da rečima mogu da vam prenesem koliko nemam pojma šta upravo radim i koliko sam zapravo uzbuđena. 
Da li sam spremna... Ne. A-a. Jok vala. Ali to je i poenta? Izlaženje iz zone komfora i još jedan pokušaj tinejdžera da živi svoj život najbolje što ume. 

Šta kažete na ovo? Volela bih da čujem vaše iskreno mišljenje o ovoj mojoj ideji, kao i priču o vašim snovima. Šta se vi plašite da uradite? 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Drago mi je da si odlucila da ostvaris jednu od svojih zelja! Jedva cekam da objavis prvi video da te mogu podrzati. Zelim ti svu srecu draga! ♥

    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши
  2. Vauuuu!Mislim,ako mene pitaš,uz tebe sam,100%,jer bi to bila stvarno...drugačija i prijatna stvar za tebe.Znaš kao,sada imaš samo još jednu platformu na kojoj možeš da kažeš svoje mišljenje,pričaš o raznim temama,a u isto vreme će ti biti zabavno.E,i ja sam Zoranu prvo počela da pratim,a prvi video koji sam pogledala je bio smuti čelendž sa Stašom,i tu sam zapravo naletela na ,,jutjuberke Balkana".Onda su došle Jana Dačović,Marija Žeželj i Vina,koja je jedina koju još uvek pratim.Ređe gledam njene videe,iskreno,ali ih gledam i volim da ih gledam.Bilo kako bilo,jedva čekam da vidim tvoj prvi video,kao i kanal!❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  3. Ja te definitivno podržavam u toj odluci, baš bih volela da vidim tvoj prvi yt video! Čak i da u početku ne bude kako si očekivala, znaj da je svaki početak mali i da od nekud mora da se počne. A onda se seti svog početka na blogu i sadašnjosti, ima puno promena, ha? Verujem da ima. U svakom slučaju ovo zaista jeste trenutak kada trebaš (bar) da pokušaš i vidiš da li sebe vidiš u ulozi jutjuberke. Ja sam takođe jako želela da otvorim yt kanal, ali mi je drago da nisam jer me to ne bi dugo držalo, znam sebe. A takođe znam da ne bih bila redovna pa sam batalila celu tu ideju o youtubeu, ali moram priznati da sam se malo plašila kako bi moje društvo reagovalo, nisam imala adekvatnu opremu itd. U svakom slučaju, probaj, možda ti se istinski svidi! Želim ti puno puno sreće! ❤

    Dear Miss Modern: OUTFIT | Red Rose Instagram: @ https.katt

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto se ti nisi pronasla u tome, ali hvala ti mnogo na podrsci <33 Stvarno mi znaci <3

      Избриши
  4. Ako je to nešto što ti stvarno želiš onda je vrijeme da to i napraviš. Uopće se nemoj obazirati što će drugi reći, to je tvoj život i tvoj hobi tj. tvoja zanimacija. U svakom slučaju, pokušaj jer ako ne pokušaš poslije ćeš žaliti. Imaš moju prodršku i jedva čekam tvoj prvi video. Samo hrabro naprijed!

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  5. OU MAJ GAD! JEDVA ČEKAMMMM! Znači ne znam da li je realno što sam toliko uzbuđena oko nečijeg kanala na jutjubu 😂😂 Znači ja sam sa svojih 12 godina, upravo gledajući Zoranu dobila ogromnu želju da snimam i ladno sam snimila neki skeč kao neka žena kod frizerke i to je bilo toliko krindž da ja tebi ne mogu da opišem (mo'š mislit' na šta je to ličilo kad sam ja bila ubeđena da se delovi grada zovu pokrajine i nešto srala o tome...) a uz to sam imala i video (dosta kvalitetan, priznajem) u kom pevam nešto, a pritom pevam k'o kad bese svraku... Ali eto, sad me je prošla želja za time. Uglavnom, imaš moju punu podršku i ne mogu da ti opišem koliko jedva čekam videe ❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kaze 'A pritom pevam ko da bese svraku' phahahha. Ja ne znam da li vise umirem od tvojih postova ili komentara. Inace hvala ti mnogoooo na podrsci <33 <3

      Избриши
  6. Imas moju potpunu podrske! Nista ne skodi da probas,pa ako ti se ne svidja uredu,barem si probala i neces se pitati sta bi bilo kad bi bilo. Svaka cast na hrabrosti,razumije,plasis se i to je normalno,jer ti je sve novo,ali sam sigurna da ces se dobro snaci! Zelim ti sve najbolje i jedva cekam video!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Potpuno si upravu, najveća kočnica je to što ako i u tom momentu samo treba da postavimo sebi pitanje "Šta je ono što ja želim?" Samo napred prati svoje snove! Sigurna sam da će te svi sa bloga podržati, ja prva! Srećno. :) ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Uh, volim youtube i dugo razmisljam o ovome, imas od mene cijelosnu podrsku <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Znam da pitanje 'sta ako' moze da bude velika kocnica svima nama. Medjutim, kao sto si navela u tekstu, posle mozemo da zazalimo sto to nismo uradili, pogotovo ako je u pitanju velika zelja, poput tvoje. Go girl, imas moju podrsku, a vidim da su i ostali pozitivni po tom pitanju💕

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je što si napokon odlučila da ispuniš svoju želju. Samo napred, imaš našu podršku! Jedva čekam da vidim tvoj prvi video :) ♥

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. S obzirom da sam za ovo znala odavno nisam se mnogo iznenadila sa ovim postom. I ja sam razmisljala da krenem sa YT, jedno vreme ozbikjno ali onda sam odustala, nzm ni sama zasto. Drago mi je da si se odlucila na to, jedva cekam da vidim tvoj kanal.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah hvala sto si cuvala moju malu tajnu. Nadam se da ces jednog dana i ti otvoriti kanal <33

      Избриши
  12. Ako je to ono što zaista želiš, imas našu podršku!!! Punooo srece!


    Posjeti moj blog: https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Otvori ti taj YouTube kanal,zivi svoje snove i sve ce biti super.Imas podrsku od mene sto se toga tice.Volim kada ljudi imaju snove i kada se usude da idu ka njihovom ostvarenju,jer danas je takvih malo.Vecinu ljudi koci famozna recenica ,,Sta ako...'' Pa sta,sta god lose da bude prezivjece se i to. ;)
    A sto se tice mojih snova,o tome bih mogla pisati knjigu,tako da necu ovdje o tome.XD
    Sve u svemu,jedva cekam da pocnes da snimas,i jos jednom,imas podrsku od mene.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  14. YAS GIRL! YAS. I'M PROUD.
    Oduševljena sam tvojim postom i načinom na koji si predstavila stvari. Mnogo ambicija, želja i talenata ugašeno je jer su se ljudi vodili time "šta ako ne uspem", a retko ko se zapita "šta ako uspem? Šta ako kroz to što radim upoznam nove ljude koji će me voleti i podržavati?". Definitivno mi je jako drago što se priključuješ YouTube zajednici i verujem da ćeš imati mnogo zanimljiv sadržaj. Jedva čekam da pogledam prvi video! Veliki pozdrav draga💕💕💕💕

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  15. Svaki početak je težak ali kada postoji volja i želja sve prepreke se ruše. Zaista ti želim mnogo sreće u otvaranju youtube kanala i čestitam na hrabrosti! Ja,također,već dugo maštam o tome i jedva čekam kada ću da skupim dovoljno hrabrosti poput tebe i da otvorim svoj kanal. Jako inspirativan post! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  16. Ukoliko objavis link rado cu te subskrajbovati,lajkovati videe i pratiti kanal.To je i moja neostvarena zelja.U osmom razredu sam otvorila jedan kanal na kojem je bilo 3 snimka,koji su sada ili arhivirani ili obrisani,ali nastojim da otvorim jedan nakon srednje i da se okusam u nyx takmicenju koji gledam svake godine.Verujem da ces uspeti i trago mi je sto zelis da ostvaris svoje snove i ohrabrujes druge :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/08/10-things-i-hate-about-you-movie-review.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti od srca <3 Nadam se da ces i ti jednom odluciti da ga otvoris. Takodje mi je jedna od vecih zelja da se okusam u Nyx takmicenju hah <3

      Избриши
  17. Prvi jutjuber kojeg sam ja zapratila je takođe bila Zorana. I takođe se sećam da je to bio video o njenim tetovažama. Takođe sam se iznenadila kada sam shvatila da ljudi snimaju videe za yt. Do tada sam mislila da je yt rezervisan samo za pesme, serije, filmove, emisije i tako tih stvari koje se tiču isključivo poznatih osoba. Takođe godinama unazad mi je želja da otvorim svoj yt kanal (iako sam 10 godina starija od tebe) i da snimam, međutim uvek me je sprečavalo to "Šta ako" jer sam iz male sredine... Kako sam otvorila blog, malo sam se opustila i shvatila da me je zapravo briga što sam 'drugačija' od drugih u svom mestu jer niko nema blog. Tako da bi mi sada bilo lako da počnem da snimam... međutim neke druge stvari me sprečavaju. Odužih ja sa ovim komentarom. :D Zapratila sam te, ako želiš uzvrati. :) A ja čekam taj tvoj prvi video i želim ti puno uspeha u tome. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/slatki-rolat-recept.html

    ОдговориИзбриши
  18. We definitely should stop worrying about what others would think of our actions and just go after what we want.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post, drago mi je što slijediš svoje snove :)

    GIVEAWAY NA MOJEM BLOGU!
    http://doroty4.blogspot.com/2018/08/heklano-se-vratilo-u-modu-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  20. Samo napred, snimaj to, objavljuj ovde da pogledamo i opusti se! Sve će biti okej :)

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
  21. Drago mi je da si odlučila ostvariti svoju želju! Samo naprijed. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'