Point of view - sunsets and shit

Pa, dobrodošli u moj jul. I možda eventualno delić avgusta. Dugo nisam radila post na ovu temu, jer sam zadnjih meseci slabo fotografisala. Što je tužno, pravo da vam kažem. Želim polako da se vraćam svojoj 'Point of view' rubrici. Jerrrr... why not? 



U naslovu sam vam obećala sunsete, dobili ste sunsete. Obe slike su slikane istog dana, kada je nebo bilo rozikasto i u jednom od najlepših izdanja koje sam ikada videla. Vraćala sam se sa mamom iz Stop Šopa, kada je prosto porozilo i... i bilo kjut. 


Oh, and then imamo moju malenkost u sred velikog Beograda. Slikano od strane moje sestre ispred Ušća (a.k.a. mog omiljenog šoping centra tamo). Slika mi se jako dopala, pravo da vam kažem. Tako tumblr wannabe. A i kosa mi je ispala fino ljubičasta. To je bilo takođe za vreme jednog od mojih omiljenih sunseta. Tog popodneva sam se osećala divno. 


U to ime još jedna slika od tada. Maj sis je takođe na ovoj. Blurry love . Slikana od strane moje tetke, koja nas je odvela u ženski šoping (da li mrzim ovu reč? Naravno.). 


Ako ste mislili da je ona blurry, onda šta tek reći za ovu? Da se razumemo, ovo je slikano ispred jednog savršenstva u jednom savršenstvu. Intergalactic diner je zvanično najbolji restoran u Beogradu (jebeš Hajat i ta sranja). A ovo je slikano ispred tkzv. crne rupe (tam taaam). Da biste razumeli poentu crne rupe onda samo morate da snimite sledeću sliku. 

KOSA. MI. JE. SVETLELA. 
TAČKA. 


O i imam sličurak busa koji me je vraćao kući u Niš, jer zašto da ne? 


A, da. I poslednja slika je ona na kojoj se debilišem u svom punom sjaju. Nije da imam nešto specijalno da kažem za ovo. Sprejalo mi se, izašla sam u centar sa bff, sprejala gde sam stigla i tako je nastala ova slika. 

-----------------------------------------------
U ovom trenutku sam na moru. Još čiiiitava četiri dana. Volela bih da vam kažem da će ovakav post doći i posle letovanja, ali nisam mnogo fotografisala ovde, pravo da vam kažem. Iako bi verovatno trebalo. Ali sam zato više snimala, tako da možda izađe neki random travel video... uz malo sreće i dobre volje. 

Nadam se da vam se ovaj post dopao. Pišite mi u komentarima šta vam duša poželi. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Aaaaaaa omajgad travel video 😍😍😍😍 Obavezno izbaci 😍 Što se posta tiče, znaš i sama da obožavam ovu rubriku tako da sam uživala kao i uvek. Sve slike su genijalne ali favorit mi je ona ispred Ušća 😍

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko imam dovoljno dobrih snimaka izbacujem sigurnoo ❤❤😋 Hvala ti mnogo inacee 💕💕❤

      Избриши
  2. Nebo stvarno zna da izgleda prelepo kad sunce zalazi, baš sam pre nekako uhvatila par slika i baš sam nešto ponosna na njih ahah :D
    Baš interesantan random post :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Baš kreativna ideja posta. Sve fotografije izgledaju perfektno. Obavezno nastavi sa ovakvom vrstom posta jer je veoma originalna.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Izbaci travel video ako budeš imala materijala,jer su to najbolji videi koje neko može da snimi.Slike su prelepe,nadarena si za ovo,za fotografiju.Zalazak sunca je bio stvarno lep,a ove slike ispred Ušća su fantastične!Odličan post!❤

    Moj blog:
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post.Fotke su predobre i jako moćne,oduševljena sam njima. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Travel video?! nemoj razmišljati već ga odmah izbaci. Videla sam većinu ovih slika na tvom Instagramu, ali su me opet oduševile i slike i tvoje fotografsko umeće, hahaha.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Preprepredivne fotografije! Kako ti je kosa divna jaoooooo! ♥♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Fotografije su odlične, baš mi se dopadaju samo jedan savjet kada postavljaš fotkice na blogger, malo ih povećaj da se može bolje vidjeti :) <3 Divan post <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  9. Prepredivan post, slike su savršene zaista! Jedva čekam još ovakvih postova 😘
    Poseti moj blog ukoliko želiš - stassiepinkworld.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelijepe fotografije, draga! Posebno mi se svidja tvoja slika ispred Usca.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. ,,Jebeš Hajat i ta sranja." Amen sister.Nema ništa lepšeg od letnjih zalazaka sunca,pogotovo na moru.Kad sam bila tamo,samo sam to i slikala,ali iskreno,šta drugo čovek može da slika na moru.😂 Nadam se da ćemo dobiti travel video.😊❤

    ОдговориИзбриши
  12. Post je odličan i prve dve slike su fenomenalne. :) Tvoja kosa vrh.... Jesam li rekla da sam ljubomorna na ljubičastu kosu? Nisam? E pa sad znaš. :P I čekam te videe ili video sa letovanja.... jer moraš :P

    Pošto sam odgledala video gde si se šminkala, mislim, ne, smatram da trebaš da pogledaš moj novi post i daš mi tvoje skromno mišljenje: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/opekotina-ili-make-up.html :D

    ОдговориИзбриши
  13. Inace,slike su ti prebrutalne najvise mi se svidja ona kod crne rupe,kosa ti je ispala prelepo!Zapratila sam te na blogu a ti mozes barem pogledati moj ako to pozelis!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'